Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6273
--- Opnieuw vroeger naar huis van werk omdat ik niet meer kon :(
--- Barstende hoofdpijn, nek vast, buikpijn en lage rugpijn.
--- Wilde bij thuiskomst gaan slapen in bed, maar de kinderen van de buren besloten om non-stop te huilen/schreeuwen/stampvoeten door het huis. Na een halfuur was er eentje nog steeds aan het huilen en had ik het er wel mee gehad. Dan maar op de bank wat geslapen waar het gehuil niet te horen was.
+/- Morgen naar ziekenhuis, ben benieuwd, maar verwacht nog niet veel.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6284
Mr.Wolf wrote:++++ Vanavond in dat kleine gezellige Amerikaanse restaurantje gaan eten
Amerikaans? Wat hebben die te bieden? Want Amerikaans eten staat niet bepaald bekend als zeer lekker...

+++ Heerlijk weer :sun:
+++ Nog eens leuk gebabysit, al heb ik de kleine niet gezien, die sliep al, maar de hond telt voor kindje twee :p
+++ Straks gaan gamen bij met0t0 <3
- Het doet toch altijd iets als je hoort van een leeftijdsgenoot die een ouder kwijt raakt, ook al heb je geen band meer met die mensen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6285
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:++++ Vanavond in dat kleine gezellige Amerikaanse restaurantje gaan eten
Amerikaans? Wat hebben die te bieden? Want Amerikaans eten staat niet bepaald bekend als zeer lekker...

+++ Heerlijk weer :sun:
+++ Nog eens leuk gebabysit, al heb ik de kleine niet gezien, die sliep al, maar de hond telt voor kindje twee :p
+++ Straks gaan gamen bij met0t0 <3
- Het doet toch altijd iets als je hoort van een leeftijdsgenoot die een ouder kwijt raakt, ook al heb je geen band meer met die mensen
Ze hebben van die heel lekkere hamburgers. Nu hebben ze een texas mix. Zitten 2 kleine hamburgers tussen (1 met pulled pork), spare ribs, kentucky chicken en sweet potatoes. Maar ik ga ook graag voor de vriendelijkheid van die mensen. Ze komen tegen iedereen iets zeggen
Image