Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6286
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:++++ Vanavond in dat kleine gezellige Amerikaanse restaurantje gaan eten
Amerikaans? Wat hebben die te bieden? Want Amerikaans eten staat niet bepaald bekend als zeer lekker...
Ik heb in Hong Kong in een Amerikaans shrimp restaurant gegeten en was echt fucking lekker. Maar misschien komt dat ook wel omdat we de hele niet veel anders dan rijst hadden gegeten in de rest van China :p

-- zo jaloers op al die game posts. En zo jammer dat ik geen plezier meer haal uit gamen :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6288
itsjustme wrote:
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:++++ Vanavond in dat kleine gezellige Amerikaanse restaurantje gaan eten
Amerikaans? Wat hebben die te bieden? Want Amerikaans eten staat niet bepaald bekend als zeer lekker...
Ik heb in Hong Kong in een Amerikaans shrimp restaurant gegeten en was echt fucking lekker. Maar misschien komt dat ook wel omdat we de hele niet veel anders dan rijst hadden gegeten in de rest van China :p

-- zo jaloers op al die game posts. En zo jammer dat ik geen plezier meer haal uit gamen :(
Hetzelfde bij ons in Italië. Niks anders gegeten dan gebraad (was volgens mij het goedkoopste daar) en dan opeens zo iets Amerikaans *heaven*

++++++ In september naar Rhodos :sun:
------- Ik heb zo'n vies voorgevoel da mijne beste maat nie gaat meegaan
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6290
Sora_Lizard wrote:
itsjustme wrote: -- zo jaloers op al die game posts. En zo jammer dat ik geen plezier meer haal uit gamen :(
+++ Koop een mooie Lego bouwdoos! :D
Had ik het geld maar voor een mooie Lego doos :p

- wilde voor de leuk een keer diazepam proberen. Overal lees ik dat 5-10mg het beste is de eerste keer. Ik neem met mijn eigenwijze kop 15mg. Nu is mijn hele zondag verneukt. Heb alleen maar geslapen de hele dag en was niet eens moe... Volgende keer beter...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6299
Maxidomino wrote:Amai nog 3 afleveringen kijken. Ik hoop dat niemand het voor u verklapt. :)

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Die persoon die het verraad vil ik persoonlijk haha :p Deze ochtend op de radio: 'en vandaag hebben we de gloednieuwe mol te gast, namelijk...' en dan heb ik het net optijd uitgezet :lol:

+++ zalig weer
+++ al 2 dagen goed gesport
--- ik slaap te weinig
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6300
gamerke1992 wrote:
Maxidomino wrote:Amai nog 3 afleveringen kijken. Ik hoop dat niemand het voor u verklapt. :)

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Die persoon die het verraad vil ik persoonlijk haha
Image
Deze ochtend op de radio: 'en vandaag hebben we de gloednieuwe mol te gast, namelijk...' en dan heb ik het net optijd uitgezet
Image


+++ zalig weer
+++ al 2 dagen goed gesport
--- ik slaap te weinig
Eeuwig respect voor u als ge het niet te weten komt voor ge de finale zelf gezien hebt! 't is overal over de mol, op radio, tv, sociale media, krant, mensen die erover babbelen op straat...

OT:

+ Cadeau gekocht voor mijn vriendin haar verjaardag die eraan komt
+ Zo goed weer
+ Leren video's filmen en bewerken begint te vlotten
- Morgen naar een tentoonstelling van Rik Wouters in Koninklijk Museum voor schone kunsten. Echt niet mijn ding zoiets.


Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image