Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6320
Sora_Lizard wrote:++ Liobogische aardbeien . . .
++ zien er uit als aardbeien, prachtig glanzend rood . .

- - - maar waarom smaken ze dan niet naar aardbei?
Omdat het nog niet het seizoen is eh...

+++ met0t0 zijn ouders zijn weg, gisteren al lekker gekookt en het is zoooo heerlijk rustig in huis :)
- Nu hopen dat ze niet alle dagen een uur willen skypen om te horen hoe het met de katten gaat, anders zeggen ze geen woord tegen ons, maar als ze weg zijn plots wel....

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6321
+++ Besloten om van GTA5 PS4 platinum als trophy 8000 te halen :D
--- Jammer dat de game zo frusterend in stomheid kan zijn. Zet je toevallig 1 stap te ver in een juwelier terwijl je naar de persoon loopt die je objective is: mission failed... Bye bye gouden medaille voor die missie want de tijd telt dan niet. Zeg je 'neem ladder naar beneden', valt ie van de kraan naar beneden: Wasted, bye bye tijd. :(
+/- Kifflom, Kifflom, Kifflom... Gelukkig levert het 2,1 miljoen dollar op!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6322
Kolm wrote:+++ Besloten om van GTA5 PS4 platinum als trophy 8000 te halen :D
--- Jammer dat de game zo frusterend in stomheid kan zijn. Zet je toevallig 1 stap te ver in een juwelier terwijl je naar de persoon loopt die je objective is: mission failed... Bye bye gouden medaille voor die missie want de tijd telt dan niet. Zeg je 'neem ladder naar beneden', valt ie van de kraan naar beneden: Wasted, bye bye tijd. :(
+/- Kifflom, Kifflom, Kifflom... Gelukkig levert het 2,1 miljoen dollar op!
Hier is mijn kifflom oplossing :p

Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6323
ShAmPi wrote: Hier is mijn kifflom oplossing :p
In mijn geval was het een elastiekje voor dat stuk :D Hij wandelde dan ipv lopen, maar was toch in huishouden bezig met wat dingen. Terwijl ik bezig was hoorde ik de hele tijd 'Kifflom' en 'Trees talk' ofzoiets op de achtergrond xD
Maar ik doelde eigenlijk meer op de missies in het algemeen, toch zo'n 4u mee bezig geweest en dat was dan nog met even gaan slapen/saven om de tijd ingame vooruit te zetten ipv echt te wachten tot het ingame 12u/24u/10dagen later was om verder te kunnen. Op den duur had ik het wel een beetje gehad met al het 'ge-kifflom' in elke dialoog.
Op naar Trevor zijn rampages nu! :evil: Die kerel is echt gek xD
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6325
++ mijn pa heeft dan toch mijn GPS case gevonden, eindelijk
++ goodiebag toegekomen die ik gewonnen had
-- zit echt vol mee brol man man :p
++ vandaag nog wat thesissen, best wel zin in
++ daarna op't gemak wat leren
++ kan toch zo een verschil geven als ge niet verplicht zijt naar Gent af te reizen
++ vanavond finale Blind Getrouwd
++ daarna finale (denk ik) van The Walking Dead
++ woensdag finale Temptation Island
-- en zodoende zijn plots al mijn programma's gedaan die ik volg
++ binnenkort is het weer van Peking Express
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6327
Elexus wrote:++ binnenkort is het weer van Peking Express
Weet je zeker dat dat in België niet vandaag begint? Hier in Nederland is vandaag de eerste aflevering op Net5. Daardoor geen/minder NCIS tijdens het late avondmaal :( Dat is zowat het enige bekijkbare tenzij er een goeie film is. Oh, wel opnieuw Bones zie ik, dat is ook wel wat zo tijdens het eten :p

--- Opnieuw vroeger naar huis van werk omdat ik gewoon te moe was
--- Had vannacht bijna niet geslapen van koppijn, heuppijn en lage buik/rugpijn.
--- Ben nu net wakker geworden, na bijna 6u slaap en had zo kunnen doorslapen. Moet alleen ff eten.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6328
--- Ugh, ik haat soms echt die updates van Tapatalk. Eerst doet alles het goed en dan is er een update en dan is het oerlelijk of werkt het voor geen kant. Ik haat dat nieuwe uiterlijk :(
Edit: ++- instellingen gevonden en veel dingen veranderd. Ben echter nog steeds niet tevreden met de nieuwe update

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
Image