Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8673
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:@Paveman: week redelijk goed verlopen. Morgen laatste dag.
@Met0t0: sterkte volgende week in het gips met die warmte..

--- Warmte die eraan komt.
Ik kijk er ook niet naar uit. Ik begrijp ook echt de mensen niet die in het rond roepen 'YESS 35 GRADEN!'. Ze mogen dat van mij leuk vinden, maar ik begrijp gewoon echt niet vanwaar deze vreugde komt :p

Mijn associatie met deze temperaturen zijn:

- Te warm
- Je kan niets doen
- Zweten
- Verplicht binnen moeten blijven waar het koel is
- Prikkelbaar
- Niet kunnen slapen
- Maar met één ding bezig zijn: hoe hou ik het huis koel of hoe koel ik het 's avonds weer af


Een pluspunt is dat we onze nieuwe zonwering eens goed zullen kunnen uittesten. Ik vraag mij alleen af of ik het ventilatiesysteem best uitschakel, om te voorkomen dat er warme lucht naar binnen komt. :think:


+++ Weekend
+++ Eerste week van nieuwe job achter de rug
+++ Ik vond het super leuk
je vergeet die klote insecten !!

--- Game Mania Hasselt heeft het na vandaag voor bekeken gehouden, in augustus zouden ze, op deze locatie toch, 10 jaar bestaan gevierd hebben. Nu gaan ze helemaal dicht, ik vrees dat dit het begin van het einde is voor de keten...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8674
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:@Paveman: week redelijk goed verlopen. Morgen laatste dag.
@Met0t0: sterkte volgende week in het gips met die warmte..

--- Warmte die eraan komt.
Ik kijk er ook niet naar uit. Ik begrijp ook echt de mensen niet die in het rond roepen 'YESS 35 GRADEN!'. Ze mogen dat van mij leuk vinden, maar ik begrijp gewoon echt niet vanwaar deze vreugde komt
Image


Mijn associatie met deze temperaturen zijn:

- Te warm
- Je kan niets doen
- Zweten
- Verplicht binnen moeten blijven waar het koel is
- Prikkelbaar
- Niet kunnen slapen
- Maar met één ding bezig zijn: hoe hou ik het huis koel of hoe koel ik het 's avonds weer af


Een pluspunt is dat we onze nieuwe zonwering eens goed zullen kunnen uittesten. Ik vraag mij alleen af of ik het ventilatiesysteem best uitschakel, om te voorkomen dat er warme lucht naar binnen komt. :think:


+++ Weekend
+++ Eerste week van nieuwe job achter de rug
+++ Ik vond het super leuk
je vergeet die klote insecten !!

--- Game Mania Hasselt heeft het na vandaag voor bekeken gehouden, in augustus zouden ze, op deze locatie toch, 10 jaar bestaan gevierd hebben. Nu gaan ze helemaal dicht, ik vrees dat dit het begin van het einde is voor de keten...
Ivm gm ist al lang niet mer het begin van einde hoor. Eind vorig jaar is vilvoorde en deinze ook gesloten

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8675
------ 1 van mijn poezen heeft vrijdag een attackske gekregen, met spoed naar de dierenarts moeten gaan
+/- die heeft niet direct iets gevonden dat niet goed zit maar aan de andere kant weet ik dus ook niet wat er mis was
+/- ze heeft bloed gepakt dus hopelijk is de uitslag goed
++ vastbenoemd sedert 2 weken
+/- enooooorm druk op het werk
++ gelukkig kan ik nog goed volgen maar er komt een chaotische periode aan
-- die hitte, echt, de mensen die daar plezier in vinden zijn goed zot, no offence
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8676
Elexus wrote:------ 1 van mijn poezen heeft vrijdag een attackske gekregen, met spoed naar de dierenarts moeten gaan
+/- die heeft niet direct iets gevonden dat niet goed zit maar aan de andere kant weet ik dus ook niet wat er mis was
+/- ze heeft bloed gepakt dus hopelijk is de uitslag goed
++ vastbenoemd sedert 2 weken
+/- enooooorm druk op het werk
++ gelukkig kan ik nog goed volgen maar er komt een chaotische periode aan
-- die hitte, echt, de mensen die daar plezier in vinden zijn goed zot, no offence
Sterkte met je poes. :cool: (hmmm, klinkt dat niet wat dubbel? :shhhh: )
++ Gefeliciteerd met je vaste aanstelling! :flow:
- - - Helemaal met je eens wat de hitte betreft. Ik snap dan ook niet dat mensen vrijwillig naar warme landen op vakantie gaan. :?


@ Gamerke: je hebt toch wel iets van een annuleringsverzekering of zo? Daarnaast als de vliegmaatschappij in gebreke blijft door de staking krijg je toch wel geld terug of tickets voor een later tijdstip?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8677
------ ik heb mijn teen keihard ergens tegenaan gestoten, pijn ;(
-- heb uitslag bloedtest van de poes maar ik versta er niks van, ze mogen daar wel eens een korte samenvatting bij geven
-- paar dingen staan in het rood maar niet zo erg? Buh
-- thuisgekomen en heel het appartement onder de kots van 1 van de poezen
++ veel kunnen doen op't werk vandaag

@ Sora, merci! :hug:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8678
Veel succes met de kat, Elexus! Hopelijk blijkt het toch mee te vallen!
Kunt ge niet met de dierenarts bellen i.v.m. de resultaten?

--- Door de warmte niet veel kunnen gamen laatste dagen. Geen zin in en consoles warmen de ruimte ook goed opp
+ Nu ietsje frisser, terug meer kunnen gamen
??? Morgen nieuwe gips. Hopelijk zit die iets beter en is er verder geen slecht nieuws. Ik hoop er zo snel mogelijk van af te zijn!

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8679
met0t0 wrote:Veel succes met de kat, Elexus! Hopelijk blijkt het toch mee te vallen!
Kunt ge niet met de dierenarts bellen i.v.m. de resultaten?

--- Door de warmte niet veel kunnen gamen laatste dagen. Geen zin in en consoles warmen de ruimte ook goed opp
+ Nu ietsje frisser, terug meer kunnen gamen
??? Morgen nieuwe gips. Hopelijk zit die iets beter en is er verder geen slecht nieuws. Ik hoop er zo snel mogelijk van af te zijn!
Wel, ze wou nog geen verklaringen geven want het was een voorlopige uitslag. Nu weet ik de definitieve + uitleg...

...--- de poes haar schildklier werkt niet meer goed (veel te snel)
++ kan normaal wel nog in de hand gehouden worden met voeding en medicatie
+/- zaterdag eens horen naar de opties bij de arts
-- toch wel het besef dat komt dat ze begint af te takelen, kan je helaas niet tegenhouden maar toch blijft het triestig om te zien :(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8680
Elexus wrote:
met0t0 wrote:Veel succes met de kat, Elexus! Hopelijk blijkt het toch mee te vallen!
Kunt ge niet met de dierenarts bellen i.v.m. de resultaten?

--- Door de warmte niet veel kunnen gamen laatste dagen. Geen zin in en consoles warmen de ruimte ook goed opp
+ Nu ietsje frisser, terug meer kunnen gamen
??? Morgen nieuwe gips. Hopelijk zit die iets beter en is er verder geen slecht nieuws. Ik hoop er zo snel mogelijk van af te zijn!
Wel, ze wou nog geen verklaringen geven want het was een voorlopige uitslag. Nu weet ik de definitieve + uitleg...

...--- de poes haar schildklier werkt niet meer goed (veel te snel)
++ kan normaal wel nog in de hand gehouden worden met voeding en medicatie
+/- zaterdag eens horen naar de opties bij de arts
-- toch wel het besef dat komt dat ze begint af te takelen, kan je helaas niet tegenhouden maar toch blijft het triestig om te zien :(
hoe oud is je kat ?

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8681
Elexus wrote:
met0t0 wrote:Veel succes met de kat, Elexus! Hopelijk blijkt het toch mee te vallen!
Kunt ge niet met de dierenarts bellen i.v.m. de resultaten?

--- Door de warmte niet veel kunnen gamen laatste dagen. Geen zin in en consoles warmen de ruimte ook goed opp
+ Nu ietsje frisser, terug meer kunnen gamen
??? Morgen nieuwe gips. Hopelijk zit die iets beter en is er verder geen slecht nieuws. Ik hoop er zo snel mogelijk van af te zijn!
Wel, ze wou nog geen verklaringen geven want het was een voorlopige uitslag. Nu weet ik de definitieve + uitleg...

...--- de poes haar schildklier werkt niet meer goed (veel te snel)
++ kan normaal wel nog in de hand gehouden worden met voeding en medicatie
+/- zaterdag eens horen naar de opties bij de arts
-- toch wel het besef dat komt dat ze begint af te takelen, kan je helaas niet tegenhouden maar toch blijft het triestig om te zien :(
Dat is inderdaad niet fijn als je merkt dat zo een beestje af ziet. Ik ben nu geen grote expert, maar de schildklier valt zeer goed te remmen met medicatie (bij een mens dan toch).


+++ New York is (te) gek
+- wat een drukte, dat heb ik nog nooit gezien
+++ van alles bestaat wel een winkel daar: M&M, Disney, KitKat, ...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8683
Elexus wrote:Wel, ze wou nog geen verklaringen geven want het was een voorlopige uitslag. Nu weet ik de definitieve + uitleg...

...--- de poes haar schildklier werkt niet meer goed (veel te snel)
++ kan normaal wel nog in de hand gehouden worden met voeding en medicatie
+/- zaterdag eens horen naar de opties bij de arts
-- toch wel het besef dat komt dat ze begint af te takelen, kan je helaas niet tegenhouden maar toch blijft het triestig om te zien :(
;( Sterkte Elexus!!
billie91 wrote:+++++ Eindelijk geslaagd voor mijn HBO opleiding geschiedenis
+++++ Geen collegegeld meer hoeven te betalen voor de rest van mijn leven
--- Wel een kleine schuld bij DUO
Gefeliciteerd billie!!!
Ik neem aan dat je niet gelijk doorknalt en dus even kunt genieten van welverdiende rust?

Je prachtige artikelen over de geschiedenis van gaming hebben mee mogen tellen voor het halen van je opleiding, neem ik aan? ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8684
Congrats @ Mr.Wolf
Veel succes met de kat @Elexus, geef ze maar een dikke knuffel
Congrats @billie91
paveman wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Net een ferme deuk gekregen in mijn CTR-ego
Don't worry: destijds was je er waarschijnlijk ook niet gelijk zo goed in. Het heeft waarschijnlijk gewoon weer even tijd nodig om opgepoetst te worden
Ja, dat kan, maar online zijn er altijd die beter zijn, die vliegen over de circuits ...
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Heb je Graspop wat kunnen volgen? Ik kijk naar de livestream van sommige bands.
Nee, helemaal niks van gevolgd. Dat maakte het net extra vervelend om eraan te denken dat ik er niet bij ben.
Nu is het vooral afwachten voor wanneer ik terug ga kunnen/mogen lopen om te beslissen welke andere optredens ik deze zomer nog ter vervanging kan doen.
Damn...
En ook niet alle groepen zijn live te volgen via stream...

--- Blergh, die online punten sparen gedoe bij CTR, ik krijg het ervan als games dit doen, voor mij is dat een grote domme oneerlijke competitie voor degenen die meer tijd hebben dan ik en er dan nog eens voor beloond worden ook ... alle fun gaat eruit ...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2