Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8690
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:+++ new york is leuk en we hebben the 4th of July mogen meemaken
--- het eten daarentegen trekt op niets. We zijn hier nog maar 3 dagen en ik kan dat eten niet meer zien. Groenten kennen ze hier niet. Alles is brood of deeg met vlees. En dat allemaal voor schandalig dure prijzen.
Yep: welcome to America!! ;)
Gelukkig is dat bijna het enige wat ik echt zeer vervelend vind. De ervaring om hier te zijn is het wel waard.

+++ na the lion king gezien te hebben in Broadway hebben we nu net tickets gekocht voor Aladin.
+- het was dat of Frozen
--- alles doen is jammer genoeg te duur haha :-"
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8691
gamerke1992 wrote:
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:+++ new york is leuk en we hebben the 4th of July mogen meemaken
--- het eten daarentegen trekt op niets. We zijn hier nog maar 3 dagen en ik kan dat eten niet meer zien. Groenten kennen ze hier niet. Alles is brood of deeg met vlees. En dat allemaal voor schandalig dure prijzen.
Yep: welcome to America!! ;)
Gelukkig is dat bijna het enige wat ik echt zeer vervelend vind. De ervaring om hier te zijn is het wel waard.

+++ na the lion king gezien te hebben in Broadway hebben we nu net tickets gekocht voor Aladin.
+- het was dat of Frozen
--- alles doen is jammer genoeg te duur haha :-"
Veel plezier daar ben er een maand geleden voor het eerst geweest. Had me alleen ingeschreven bij een groepsreis en de maaltijden zaten bij in een pakket dus heb daar geen fastfood gegeten altijd een andere keuken. Het is daar idd strontduur en dat is ook de reden dat er geen bedelaars rondhangen op Manhattan. Ben ook naar Broadway geweest Pretty Women was mooie show maar heel duur 100 dollar via reisorganisatie maar moet je eens gezien hebben. En ja als je daar rondloopt is het hier nergens nog druk dan, maar meer dan de helft zijn toeristen of zakenlui die er werken maar niet wonen.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8698
+++ Goed bezig Elexus! YOLO! :cool:
+++ Rammstein is wss niet mijn smaak maar als je ervan houdt moet je de kans grijpen! :cool:


PS: ik ken Rammstein alleen van het vliegtuig ongeluk toen ik er niet zo heel ver vandaan woonde. 70 doden en 1000 gewonden bij een vliegshow!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8700
Sora_Lizard wrote:+++ Rammstein is wss niet mijn smaak maar als je ervan houdt moet je de kans grijpen! :cool:


PS: ik ken Rammstein alleen van het vliegtuig ongeluk toen ik er niet zo heel ver vandaan woonde. 70 doden en 1000 gewonden bij een vliegshow!
Dat ga je moeten uitleggen Sora :p

+/- Ik hou van mijn werk, maar heb ook wel nood aan vakantie, nu thuis werken, toch al een beetje vakantie-achtig :p
+/- Hopelijk mag Thomas vrijdag zonder gips het ziekenhuis verlaten :)