Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8717
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:
Jazeker, de auto rijdt echt heel fijn. Ik heb er nu een 2000km mee gereden en het comfort is alleen maar gestegen. Ik moest deze denk ik ook nog een beetje los rijden.

Ik wordt elke keer gelukkig wanneer ik er in stap :P
Dat heb ik ook met mijn wagen! :)

Ipv altijd in een RS5 ofzo te moeten stappen. Pfffff :lol:
Gelukkig maar dat ik 'altijd' in een S5 mag stappen! :lol: (en ook best vaak in de A6, wat meer een comfort auto is)

Mooi om te horen, gamerke! Het lijkt me ook zeker een auto die comfortabel rijdt!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8718
met0t0 wrote:
Mr.Wolf wrote:+++++++++++ Rammstein was f****** fenomenaal. Geweldig dat ik ze live heb mogen meemaken. Nog nooit zoveel show gezien op 1 avond tijd
Ik heb al gehoord en fragmenten gezien dat de nieuwe show inderdaad nogal de moeite is! Ik heb ze al 1x op Graspop gezien en dat was ook indrukwekkend, het is toch wel speciaal om een optreden met zoveel show erbij te hebben.

??? Morgen terug naar het ziekenhuis om mijn gips ervan te laten halen en foto's te maken. Ik hoop op goed nieuws, maar alles blijft zo onzeker...
+ Afgelopen dagen nog eens rustig veel kunnen gamen
--- Heel onzeker wat er de komende dagen/week gaat gebeuren, hangt allemaal af van hoe het met mijn voet is en of ik al dan niet uit de gips mag
Succes vandaag met0t0!!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8722
NTGSruler wrote:. . . .

++++ Maandag en dinsdag thuis. Hopelijk is de grootste warmte daarna weer verdwenen.
++++ Het worden wss gamedagjes. Mijn goesting terug gevonden.
Ik hoop het voor je en voor allemaal . . .
- - - maar voor hier ziet het er naar uit dat de echt warme dagen woensdag en donderdag zijn. :(
+++ Geniet dus maar van de "koele" dagen dat je vrij bent en de controller nog net niet in je handen smelt. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8728
+/- een traag dagje vandaag
+/- steeds zo druk bezig met vanalles (werk) waardoor ik soms moeite heb om mij in het weekend aan te passen naar niks doen :think:
++ meer een luxeprobleem dus zal ik er maar niet teveel over klagen
-- zat met een enorme fruitvliegjesplaag in huis, vieze beesten zeg, zaten die gewoon mijn koffiekoeken op te smullen
++ door een paar valletjes te zetten met balsamico-azijn, heb ik de meeste vakkundig uitgeschakeld
-- zieke diertjes kosten veel geld zeg (mijn katten, niet de fruitvliegjes) :dizzy:
++ volgende week naar The Lion King, ik kan echt niet wachten. Ik zal mijn zakdoeken maar al klaarleggen want dat wordt sowieso een potje janken. :cry: :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8730
----- Hier gaan we weer. 1 van de journal entries is blijkbaar geglitched in Uncharted 4. Op Chapter 17 sta ik dus nu met 1/2 journal entry gevonden terwijl ik via Chapter select ze alletwee al heb gevonden. Trophy wil niet unlocken. Al de rest van de treasures trophies reeds behaald. Zucht :meh:

Edit: En de moment dat je klaagt, unlockt de trophy. Moest blijkbaar nog wat verder doorspelen. Even pauze nu!
Image
cron