Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8746
paveman wrote:
fsterchele23 wrote:+++++ in november naar amon amarth + arch enemy woohoo!!!!
++ collectables in kh3 gaan goed vooruit
+ the sinking city begin is nog tof :)
+ ajax geklopt op fifa met brugge in halve finale EL
Image
sry paveman xd

++ eerste match van hazard bij real madrid was goed. dat gaat met jovic beter gaan dan met benzema maar die alles maar bleef missen...
Noooooooooooooooooooooooooooo!!
Image

Maar ff serieus: wat deed Ajax in de EL?!?!
Image


Ik hoop idd maar voor je dat Jovic geen one day fly is. Met Hazard kan het niet mis gaan zou je zeggen, ik heb ook grote verwachting van Jovic, maar het blijft de vraag of hij kan aanhaken bij het (wederom) hogere niveau.

Succes nog met KH3 btw!
Een kwartfinale tegen Groningen vond ik toch wel verassender dan halve finale tegen ajax en wat deed ik in EL. Ik heb 2 jaar op rij de CL gewonnen
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8748
paveman wrote:Hahaha, touché. Ja, wat deed jij eigenlijk in de EL?
Image
Image

Groningen in de kwartfinale EL. Sommige supporters zullen een paar maand geleden gehoopt/gedroomd hebben op/van een terugkeer van Arjen Robben, die had ze misschien een stuk die kant op kunnen helpen ;)
In een slechte periode 2x op men doos gekregen van juventus en 1x van schalke.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8752
minermb wrote:Voor de mensen die het zich afvroegen. Ik ben goed aangekomen in Sint Petersburg en leef nog steeds.:p

++++ Sint Petersburg is wel een van de mooiste steden die ik ooit gezien heb.
++ Lekker gevlucht voor het warme weer in Nederland
--- mijn voeten doen pijn van al het lopen
++++ Morgen gaan we zwemmen, dus dan hoeven we niet veel te lopen
:jip: :jip: :jip:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8753
++++ Vannacht hebben we serieus onweer gehad. Je voelde de koelte op je lijf in bed.
++++ Vandaag dus afgekoeld. Al blijft het warm.
---- Slechtste nacht gehad deze week gedurende de volledige hittegolf. Het was lastig te bepalen of ik nu onder de lakens kroop of zonder sliep met het onweer. Iets voor 5 moest ik er ook alweer uit waardoor het een zėėr korte nacht was.
++++ Positief is dat ik nu de namiddag vrij heb en het weekend kan starten.
++++ Nog 2 weekjes en dan eindelijk echt verlof!
++/-- Uncharted 4. Dit weekend verder werken richting platinum. Game is prachtig maar actiegewijs vond ik het voorlopig wat ondermaats. Ik moet wel nog een crushing playthrough doen, dus mss veranderd mijn mening nog.
++++ PlayStation Summer Sale! Straks nog eens goed bekijken welke games allemaal maar ik denk dat Spider-Man erin komt. Krijg je bij de Deluxe Edition alle DLC erbij?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8754
NTGSruler wrote:++++ Vannacht hebben we serieus onweer gehad. Je voelde de koelte op je lijf in bed.
++++ Vandaag dus afgekoeld. Al blijft het warm.
---- Slechtste nacht gehad deze week gedurende de volledige hittegolf. Het was lastig te bepalen of ik nu onder de lakens kroop of zonder sliep met het onweer. Iets voor 5 moest ik er ook alweer uit waardoor het een zėėr korte nacht was.
++++ Positief is dat ik nu de namiddag vrij heb en het weekend kan starten.
++++ Nog 2 weekjes en dan eindelijk echt verlof!
++/-- Uncharted 4. Dit weekend verder werken richting platinum. Game is prachtig maar actiegewijs vond ik het voorlopig wat ondermaats. Ik moet wel nog een crushing playthrough doen, dus mss veranderd mijn mening nog.
++++ PlayStation Summer Sale! Straks nog eens goed bekijken welke games allemaal maar ik denk dat Spider-Man erin komt. Krijg je bij de Deluxe Edition alle DLC erbij?
Van spiderman kan ik bevestigen dat seasonpass er bij zit. De seasonpass noemt in spiderman the city that never sleeps En Dat is een extra verhaal verdeeld in 3 episodes. Ik vond de dlc echr plezant.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image