Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8975
+/- lang geleden dat ik hier gepost heb
+/- zoveel toestanden dat het wat te moeilijk wordt om alles te zeggen maar hier gaat ie:
---------- één van mijn katten is permanent blind geworden door een uitzonderlijke complicatie met haar schildklier
--- daardoor een hele tijd in een vrij depressieve state of mind gezeten omdat de dierenarts mij wat de schuld gaf (ik had het blijkbaar moeten zien dat ze een hoge bloeddruk had en minder goed zag,...zéér moeilijk te zien bij katten)
-- mijn andere kat begon ook raar te doen en minder goed te eten dus die moest ook een paar keer mee naar de dierenarts
++ nu gaat het gelukkig weer wat beter want zowel de bloedtesten van haar als van mijn andere kat waren ok dus verder zijn ze wel goed gezond
-- de financiële 'hangover' die ik nu heb met alle kosten gerelateerd aan het bovenstaande + de kerstperiode die sowieso altijd duur is
-- en dan moet mijn ene kat nog een chirurgische ingreep van om en bij de 400 euro ondergaan, maar dat zal voor de volgende paycheck zijn
++ ondertussen ben ik ook een beëdigd ambtenaar geworden, toch wel trots op
++ ondertussen ook een aparte bureau gekregen (samen met nog 1 collega) dus wat meer weg van de drukte op het werk
-- volgend jaar komt er nog een berg werk bij dus dat wordt weer spannend want het was nu al kantje boord
++ Frozen 2 eindelijk gaan kijken afgelopen weekend en het was de 6 jaar wachttijd meer dan waard
++ eindelijk zo goed als alle cadeautjes gekocht en ingepakt, dat is toch ook elk jaar een werk dat ik niet zo graag doe
-- straks naar de tandarts, niet dat ik er bang van heb ofzo, maar ik had liever in mijn zetel blijven zitten vanavond
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8978
Elexus wrote:+/- lang geleden dat ik hier gepost heb
+/- zoveel toestanden dat het wat te moeilijk wordt om alles te zeggen maar hier gaat ie:
---------- één van mijn katten is permanent blind geworden door een uitzonderlijke complicatie met haar schildklier
--- daardoor een hele tijd in een vrij depressieve state of mind gezeten omdat de dierenarts mij wat de schuld gaf (ik had het blijkbaar moeten zien dat ze een hoge bloeddruk had en minder goed zag,...zéér moeilijk te zien bij katten)
-- mijn andere kat begon ook raar te doen en minder goed te eten dus die moest ook een paar keer mee naar de dierenarts
++ nu gaat het gelukkig weer wat beter want zowel de bloedtesten van haar als van mijn andere kat waren ok dus verder zijn ze wel goed gezond
-- de financiële 'hangover' die ik nu heb met alle kosten gerelateerd aan het bovenstaande + de kerstperiode die sowieso altijd duur is
-- en dan moet mijn ene kat nog een chirurgische ingreep van om en bij de 400 euro ondergaan, maar dat zal voor de volgende paycheck zijn
++ ondertussen ben ik ook een beëdigd ambtenaar geworden, toch wel trots op
++ ondertussen ook een aparte bureau gekregen (samen met nog 1 collega) dus wat meer weg van de drukte op het werk
-- volgend jaar komt er nog een berg werk bij dus dat wordt weer spannend want het was nu al kantje boord
++ Frozen 2 eindelijk gaan kijken afgelopen weekend en het was de 6 jaar wachttijd meer dan waard
++ eindelijk zo goed als alle cadeautjes gekocht en ingepakt, dat is toch ook elk jaar een werk dat ik niet zo graag doe
-- straks naar de tandarts, niet dat ik er bang van heb ofzo, maar ik had liever in mijn zetel blijven zitten vanavond
Sterkte met de katten en gefeliciteerd met je werk. :cool:
fsterchele23 wrote:--- even bij men ouders geweest voor een plaat op tafel te leggen. Toegekomen compleet relaxed, furieus weg gegaan door gezaag én gemem van men ma. Dat belooft voor morgen al daar nen hele avond zou moeten zitten... Grmbl

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Wat is dat toch met die ouders en kerst? Niets moet! Ga niet of ga en sta op zodra je het niet meer leuk vindt. Sterkte! :hug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8980
+++ 2 weken vrij
--- Vandaag een absolute baaldag... toen ik opstond ging het wel, maar dan wat hoofdpijn gekregen en de rest van de dag was ik duf, snel geïrriteerd, tijd vloog terwijl er niks is gebeurd van alles wat ik wilde. Alles wat ik aan begon liep vooral fout wat er ook niet echt aan hielp.
+/- Uiteindelijk maar een uur opnieuw naar bed gegaan en sindsdien lijkt het iets beter te gaan...
??? Eergisteren Uncharted 4 Survival gespeeld met fsterchele, op easy kwamen we steeds lastiger door het level en uiteindelijk hebben we het laatste level opgegeven na ruim 1u vast te zitten op 1 wave... Blijkbaar is je eigen level en je wapen level wel heel erg bepalend voor succes, dus dat wordt nog een lange grind!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8983
Elexus wrote:+/- lang geleden dat ik hier gepost heb
+/- zoveel toestanden dat het wat te moeilijk wordt om alles te zeggen maar hier gaat ie:
---------- één van mijn katten is permanent blind geworden door een uitzonderlijke complicatie met haar schildklier
--- daardoor een hele tijd in een vrij depressieve state of mind gezeten omdat de dierenarts mij wat de schuld gaf (ik had het blijkbaar moeten zien dat ze een hoge bloeddruk had en minder goed zag,...zéér moeilijk te zien bij katten)
-- mijn andere kat begon ook raar te doen en minder goed te eten dus die moest ook een paar keer mee naar de dierenarts
++ nu gaat het gelukkig weer wat beter want zowel de bloedtesten van haar als van mijn andere kat waren ok dus verder zijn ze wel goed gezond
-- de financiële 'hangover' die ik nu heb met alle kosten gerelateerd aan het bovenstaande + de kerstperiode die sowieso altijd duur is
-- en dan moet mijn ene kat nog een chirurgische ingreep van om en bij de 400 euro ondergaan, maar dat zal voor de volgende paycheck zijn
++ ondertussen ben ik ook een beëdigd ambtenaar geworden, toch wel trots op
++ ondertussen ook een aparte bureau gekregen (samen met nog 1 collega) dus wat meer weg van de drukte op het werk
-- volgend jaar komt er nog een berg werk bij dus dat wordt weer spannend want het was nu al kantje boord
++ Frozen 2 eindelijk gaan kijken afgelopen weekend en het was de 6 jaar wachttijd meer dan waard
++ eindelijk zo goed als alle cadeautjes gekocht en ingepakt, dat is toch ook elk jaar een werk dat ik niet zo graag doe
-- straks naar de tandarts, niet dat ik er bang van heb ofzo, maar ik had liever in mijn zetel blijven zitten vanavond
Ik begrijp je volledig. Katten zijn super toffe beestjes. Maar die onverwachte kosten en dat ze zich niet goed voelen is niet fijn.

Onze kat heeft ons vorig jaar 1500 euro aan dierenarts kosten gekost. En nu Morten we hem elke 2 weken wassen met speciale shampoo en daarnaast speciaal dieet.

+++ vanaf morgen zijn we in Disneyland Parijs :)
+++ nu al Disney liedjes aan het luisteren
+++ speciale kerst zonder gezever van familie
Image
cron