Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9047
dividedx11 wrote:++ Geslaagd voor alle examens
++ Vriendin ook
++ Maandag een korte citytrip naar Londen, zal deugd doen om er even tussenuit te zijn
+ Spider-Man op PS4 is best wel leuk
+++ Benieuwd naar de aankondiging van de PS5, stiekem hoop ik super hard op een aankondiging van een nieuwe Ratchet & Clank game
billie91 wrote:Nou inderdaad, het is al veels te lang stil rondom de franchise. Ratchet and Clank is de reden dat ik bij PlayStation ben gebleven toen ik een keuze moest maken tussen de PS3 en Xbox 360. Ik hoop dat Insomniac snel met een aankondiging komt.
Misschien worden jullie dromen werkelijkheid... er gaat een gerucht rond dat Ratchet & Clank een launchgame zou zijn voor de PS5!
Wel nog even met een hele grote korrel zout nemen dus :think:
“We krijgen nog een Ratchet & Clank tussen Spider-Man en diens sequel op PlayStation 5. Ik denk zelfs dat het een launch game zal zijn, weet je? Het gaat om die Ratchet & Clank game die al een tijdje in ontwikkeling is bij Insomniac.”
https://www.invader.be/nieuwe-ratchet-c ... -voor-ps5/
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9048
Kolm wrote:
dividedx11 wrote:++ Geslaagd voor alle examens
++ Vriendin ook
++ Maandag een korte citytrip naar Londen, zal deugd doen om er even tussenuit te zijn
+ Spider-Man op PS4 is best wel leuk
+++ Benieuwd naar de aankondiging van de PS5, stiekem hoop ik super hard op een aankondiging van een nieuwe Ratchet & Clank game
billie91 wrote:Nou inderdaad, het is al veels te lang stil rondom de franchise. Ratchet and Clank is de reden dat ik bij PlayStation ben gebleven toen ik een keuze moest maken tussen de PS3 en Xbox 360. Ik hoop dat Insomniac snel met een aankondiging komt.
Misschien worden jullie dromen werkelijkheid... er gaat een gerucht rond dat Ratchet & Clank een launchgame zou zijn voor de PS5!
Wel nog even met een hele grote korrel zout nemen dus :think:
“We krijgen nog een Ratchet & Clank tussen Spider-Man en diens sequel op PlayStation 5. Ik denk zelfs dat het een launch game zal zijn, weet je? Het gaat om die Ratchet & Clank game die al een tijdje in ontwikkeling is bij Insomniac.”
https://www.invader.be/nieuwe-ratchet-c ... -voor-ps5/
Ook al gezien, gerucht gaat al lang de ronde en is nu nog eens bevestigd dus heb er wel een goed gevoel bij, ik kijk er naar uit. Nu nog afwachten wanneer de PS5 wordt aangekondigd.

Wel een beetje teleurgesteld dat we op de PS4 maar een R&C game hebben gehad. Ik game echt niet zo veel meer en een PS5 kopen voor 1 game is een beetje gek (maar ik zal het wellicht wel doen
Image
). Ook hoop ik op een collectie van alle PS3 game met betere graphics, maar ook daarover voorlopig not niets gehoord...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9050
-- paar weken geleden ineens zeer veel last gehad van mijn ogen. Plots slechter zicht, barstende hoofdpijn, droog oog etc etc
-- bellen naar oogartsen om er zo spoedig mogelijk heen te kunnen, zeggen ze doodleuk dat ze vanaf februari 2021 een gaatje hebben in hun agenda
-- dan maar helemaal uit de buurt naar een oogarts met vrije raadpleging gegaan
++ die vond gelukkig niks ernstig in mijn ogen
-- mijn ene oog wel serieus achteruit gegaan... En het is zo al lastig kijken
++ direct een nieuwe bril gaan bestellen
++ doordat ik voorschrift heb vd oogarts en zodanig slecht zie dat ik als 'visueel gehandicapt' wordt aanschouwd, krijg ik extra veel terug vd ziekenkas. De kost valt zo nog wat mee voor een nieuwe bril.
-- mijn mama sukkelt de laatste tijd ook nogal met haar gezondheid, hopelijk komt alles terug goed
++ vandaag voor het eerst alleen nr de rechtbank gegaan voor het werk, was een leuke ervaring. Ik moest gelukkig (nog) niet pleiten want dat doe ik niet graag
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9051
Sora_Lizard wrote:Dat is inderdaad niet meer van deze tijd. :bomb:
Ons internet is onlangs verhoogd naar 500 Mb/s voor zowel down- als upload! Daar valt goed mee te leven temeer we geen limieten kennen. :jip:
paveman wrote:Dat is zeker niet meer van deze tijd Gamerke! Qua 3/4/5G snap ik het nog enigszins, maar bij je aansluiting thuis... dat is hier in NL toch al héél lang niet meer beperkt. Sterkte deze week.... :cool:

Ik vind het vooral niet kunnen omdat ik een van de duurste formules heb genomen. Ik betaal 90 euro per maand voor tv en internet.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9053
gamerke1992 wrote:
Sora_Lizard wrote:Dat is inderdaad niet meer van deze tijd. :bomb:
Ons internet is onlangs verhoogd naar 500 Mb/s voor zowel down- als upload! Daar valt goed mee te leven temeer we geen limieten kennen. :jip:
paveman wrote:Dat is zeker niet meer van deze tijd Gamerke! Qua 3/4/5G snap ik het nog enigszins, maar bij je aansluiting thuis... dat is hier in NL toch al héél lang niet meer beperkt. Sterkte deze week.... :cool:

Ik vind het vooral niet kunnen omdat ik een van de duurste formules heb genomen. Ik betaal 90 euro per maand voor tv en internet.
Jawadde dadde, ik betaal nie zoveel met men voetbal erbij en ik heb geen limiet

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9054
Elexus wrote:-- paar weken geleden ineens zeer veel last gehad van mijn ogen. Plots slechter zicht, barstende hoofdpijn, droog oog etc etc
-- bellen naar oogartsen om er zo spoedig mogelijk heen te kunnen, zeggen ze doodleuk dat ze vanaf februari 2021 een gaatje hebben in hun agenda
-- dan maar helemaal uit de buurt naar een oogarts met vrije raadpleging gegaan
++ die vond gelukkig niks ernstig in mijn ogen
-- mijn ene oog wel serieus achteruit gegaan... En het is zo al lastig kijken
++ direct een nieuwe bril gaan bestellen
++ doordat ik voorschrift heb vd oogarts en zodanig slecht zie dat ik als 'visueel gehandicapt' wordt aanschouwd, krijg ik extra veel terug vd ziekenkas. De kost valt zo nog wat mee voor een nieuwe bril.
-- mijn mama sukkelt de laatste tijd ook nogal met haar gezondheid, hopelijk komt alles terug goed
++ vandaag voor het eerst alleen nr de rechtbank gegaan voor het werk, was een leuke ervaring. Ik moest gelukkig (nog) niet pleiten want dat doe ik niet graag
Sterkte met de gezondheidsperikelen!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9058
--- had ik gisteren nog wat snel besteld op bol.com, was ik vandaag door omstandigheden niet thuis op de levering en hebben ze het pakje in de brievenbus gedropt. Ga ik kijken en zit er gewoon een lege envelop in?? :think:
++ gemeld aan bol.com en ze hebben direct een nieuwe bestelling gemaakt voor mij
+/- toch enorm raar dit hoor, volgens mij heeft er iemand gewoon mijn bestelling uit de envelop gehaald want hij was nou ook niet echt goed toegeplakt
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9059
Elexus wrote:--- had ik gisteren nog wat snel besteld op bol.com, was ik vandaag door omstandigheden niet thuis op de levering en hebben ze het pakje in de brievenbus gedropt. Ga ik kijken en zit er gewoon een lege envelop in?? :think:
++ gemeld aan bol.com en ze hebben direct een nieuwe bestelling gemaakt voor mij
+/- toch enorm raar dit hoor, volgens mij heeft er iemand gewoon mijn bestelling uit de envelop gehaald want hij was nou ook niet echt goed toegeplakt
Bol heeft sinds een paar maanden nieuwe enveloppen die donkerbruin zijn, maar waarbij de hoeken ook helemaal open zijn. Als daar een game inzit, dan kan je dat dus perfect zien... Ik snap dat die bruine waarschijnlijk beter zijn voor milieu omdat ze uit gerecycleerd karton bestaan, maar de vorm factor is echt geen verbetering :?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9060
Kolm wrote:
Elexus wrote:--- had ik gisteren nog wat snel besteld op bol.com, was ik vandaag door omstandigheden niet thuis op de levering en hebben ze het pakje in de brievenbus gedropt. Ga ik kijken en zit er gewoon een lege envelop in?? :think:
++ gemeld aan bol.com en ze hebben direct een nieuwe bestelling gemaakt voor mij
+/- toch enorm raar dit hoor, volgens mij heeft er iemand gewoon mijn bestelling uit de envelop gehaald want hij was nou ook niet echt goed toegeplakt
Bol heeft sinds een paar maanden nieuwe enveloppen die donkerbruin zijn, maar waarbij de hoeken ook helemaal open zijn. Als daar een game inzit, dan kan je dat dus perfect zien... Ik snap dat die bruine waarschijnlijk beter zijn voor milieu omdat ze uit gerecycleerd karton bestaan, maar de vorm factor is echt geen verbetering :?
Het waren in mijn geval 3x Keyforge deckjes (kaartspel zoals Magic The Gathering). Niet echt grote waarde dus ik zie niet waarom ze dat zouden stelen. En die enveloppen zijn echt de grootste klucht ook. Voor 3 deckjes die gewoon de grootte hebben van een pakje kaarten krijg ik een envelop van 30 op 20 cm die de bezorger 3x heeft geplooid om toch maar in mijn bus te rammen.

Vorige week dan iets anders besteld dat net iets groter was dan de 3 deckjes en dat zat dan weer in een normale briefgrootte qua envelop... Begrijpen wie begrijpen kan.
Image