Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9176
----- Net serieus kwaad geworden op mijn vrienden. Hebben toch besloten hun vriendin op te zoeken en zelfs te blijven slapen. Ik snap niet dat sommigen zo achterlijk kunnen zijn om hun voeten te vegen aan deze regels. Een van deze mensen werkt trouwens op de intensieve op het ziekenhuis. Sommige mensen gedragen zich echt als kleine kinderen die deze lockdown als straf bekijken.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9179
NTGSruler wrote:Toch een vrolijk Pasen gewenst. Als ik het zo zie, hoor en lees trekken de mensen zich minder en minder van de maatregelen aan..
Dit. Ik werk in een supermarkt en begin van vorige week hielden ze zich aardig aan de regels. Maar toen kwam donderdag (blij dat ik vrijdag en zaterdag vrij was), drukte voor pasen. En wat doet iedereen. Om 8 uur voor de deur staan en met zn allen naar binnen zonder ook maar afstand te houden. Raar volk. Zolang ze maar hun boodschapjes hebben vinden ze het volgens mij wel goed :dizzy:

Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9180
Het is jammer dat er nog zoveel mensen zijn die alleen aan zichzelf denken en geen rekening houden met de gevolgen voor anderen. Dat er bij die anderen ook geliefden van hun kunnen zijn staan ze niet eens bij stil. Totdat het hun eigen ouders treft of hun vrienden met risicofactoren, hun eigen kinderen . . .

Dom, dom, dom . . . . ;(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu