Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9318
met0t0 wrote:+++ Door bovenstaande game is mijn verlof toch goed besteed, bij gebrek aan Graspop
--- Net op tijd uitgespeeld, want met deze hitte heb ik toch geen zin in gamen
Juist, geen Graspop, er was ook geen digitaal concert hé? Of beeld ik me nu in dat dit ooit zou mogelijk zijn geweest...
Woaw, nu al The Last of Us Part 2 uitgespeeld ??? :O

+++ Crash Bandicoot 4 !!!!
De bovenstaande +++ hangt af van de controls, zijn ze net als de remake trilogie en CTR dan blijft het +++, zijn ze zoals de niet-Naughty Dog games dan verandert dit als snel in een --- x1000
--- Pfff het gaat zwaar worden op mijn werk, heb het gevoel dat er zeer weinig marge op me gaat zitten en ze zijn zich al aan het voorbereiden op mijn eventueel vertrek, hopelijk blijven ze rekening houden met mijn knie en dat ik "nog maar" 9 maanden echte werkervaring heb...
--- De hitte maakt me moe en futloos
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9319
Captain Witwicky wrote:+++ Crash Bandicoot 4 !!!!
De bovenstaande +++ hangt af van de controls, zijn ze net als de remake trilogie en CTR dan blijft het +++, zijn ze zoals de niet-Naughty Dog games dan verandert dit als snel in een --- x1000

Tja. Ik kan moeilijk zeggen dat ik onder de indruk ben van het palmares van Toys for Bob, maar de controls in de remakes hebben ze idd vrij (soms misschien te) strak neer gezet, dus laten we hopen op het beste ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9320
Captain Witwicky wrote:Juist, geen Graspop, er was ook geen digitaal concert hé? Of beeld ik me nu in dat dit ooit zou mogelijk zijn geweest...
Woaw, nu al The Last of Us Part 2 uitgespeeld ??? :O
Ze hebben wel zaterdag een livestream gedaan met opnames van optredens tijdens voorgaande edities. Daar was ik niet echt in geïnteresseerd. Zelfs vorig jaar als ik thuis zat tijdens dat Graspop echt bezig was, heb ik niet naar livestreams gekeken. Zonder erbij te zijn, is het gewoon niet hetzelfde.
En ja, ik had verlof voor Graspop, maar ik heb mij gedurende die dagen opgesloten met The Last of Us Part II ;)

--- Bijna niks geslapen door de warmte...
+ ... Gelukkig nu nog niet te veel last van omdat ik niet moet werken

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9321
Captain Witwicky wrote:
met0t0 wrote:+++ Door bovenstaande game is mijn verlof toch goed besteed, bij gebrek aan Graspop
--- Net op tijd uitgespeeld, want met deze hitte heb ik toch geen zin in gamen
Juist, geen Graspop, er was ook geen digitaal concert hé? Of beeld ik me nu in dat dit ooit zou mogelijk zijn geweest...
Woaw, nu al The Last of Us Part 2 uitgespeeld ??? :O

+++ Crash Bandicoot 4 !!!!
De bovenstaande +++ hangt af van de controls, zijn ze net als de remake trilogie en CTR dan blijft het +++, zijn ze zoals de niet-Naughty Dog games dan verandert dit als snel in een --- x1000
--- Pfff het gaat zwaar worden op mijn werk, heb het gevoel dat er zeer weinig marge op me gaat zitten en ze zijn zich al aan het voorbereiden op mijn eventueel vertrek, hopelijk blijven ze rekening houden met mijn knie en dat ik "nog maar" 9 maanden echte werkervaring heb...
--- De hitte maakt me moe en futloos
raar inderdaad, volgens het normale tempo van Metoto had hij die game pas uit in het najaar van 2023.... :idea:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9323
---Hitte. Op appartement 26 graden en afkoelen gaat amper als je geen vliegenramen hebt.
--Deze zijn al 2 maanden besteld maar door corona vertragingen.
--Vind dat uitvluchten aant worden van de winkels en voordeel halen uit de situatie.
-Geen zin in gamen owv hitte
++Chromecast Ultra gekocht en duidelijk beter beeldkwaliteit dan de gewone zelfs met Full HD upscaling naar 4K terwijl verkoper zei dat ik het verschil niet zou merken. Veel snellere laadtijden ook en connectie zowel via Wi-Fi als ethernet mogelijk.
+Post hier ook nog eens.
+++Alleen wonen valt beter mee dan verwacht, mijn eigen stek, privacy en vrijheid.
--Die onuitputtelijke rekeningen

...

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9329
Proficiat Mr.Wolf!

+++ Ook hier voor alles geslaagd
++ bijna klaar met Spider-Man
++ Eerst even een trial op PS+ genomen voor Battlefront 2 :D
++ er komen enkele jobkes binnen voor deze zomer
--- miserie van enkele weken terug blijft aanslepen en het wordt er niet beter op...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image