Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10067
-- Lang geleden dat ik nog eens op het forum ben geweest
?? Plots ziet alles groen :D
++ Weekje vakantie
- Werd hoog tijd om nog eens verlof te nemen. Nu kan ik een week lang de batterijen terug opladen :snore:
++ Blij met het vertrouwen dat ze mij op het werk geven met bepaalde verantwoordelijkheden
-- Is soms wel goed plannen om niet in de knoop te geraken met mijn werk en deadlines die er aan verbonden zijn
++ al een geluk kan ik vrij goed omgaan met stress
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10068
NTGSruler wrote: 11 Apr 2021 20:36 ;) Met Max Payne kan ik je dat zeggen eens ik de game nog eens opstart. Ik zat nog niet zo ver dacht ik. Ik had altijd moeilijkheden als je vijanden al liggend moet killen..
Makkelijkste manier om in 'prone' te geraken is door te shoot dodgen en dan onmiddellijk op R3 duwen waardoor de dodge (en eigenlijk dus bullet time) wordt gestopt. Dan val je op de grond en kan je daar rond draaien. Voor zover ik me kan herinneren ben ik nog maar 2 van die challenges tegen gekomen. Eentje vandaag in chapter 8 :)
daviduvel wrote: -- Lang geleden dat ik nog eens op het forum ben geweest
?? Plots ziet alles groen :D
++ Weekje vakantie
- Werd hoog tijd om nog eens verlof te nemen. Nu kan ik een week lang de batterijen terug opladen :snore:
++ Blij met het vertrouwen dat ze mij op het werk geven met bepaalde verantwoordelijkheden
-- Is soms wel goed plannen om niet in de knoop te geraken met mijn werk en deadlines die er aan verbonden zijn
++ al een geluk kan ik vrij goed omgaan met stress
We hebben de forumsoftware volledig geüpgraded naar de laatste versie maar de skin werkt in de blauwe setting nog niet goed. We zijn nog even aan het kijken wat we daarmee gaan doen :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10070
+ Ik voel mij zo ontspannen en relaxed na een week vakantie. Sowieso nog 1 week.
+/- Ik krijg als het goed is morgen van het werk te horen of ik de komende maanden in Gran Canaria mag blijven werken of dat ik terug naar mijn zolderkamer in het koude Nederland moet.
+ Als het mag zit ik hier nog 3 maanden.
+ Als het niet mag plak ik er nog 2 weken extra aan vast.
- Ik moet meer zonnebrand gaan smeren.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10079
+++ vakantieweek heeft al goed gedaan
+++ tuin weer helemaal ordelijk
+++ tuinhuis met houtbeits behandeld. Ziet er weer nieuw uit.
+++ Cyberpunk. Ik vind dit zo een goede game. Ik heb echt totaal geen last van de bugs. Alleen jammer dat er zo veel missable trophies zijn. Ik denk van de stuk of 10 dat ik eentje niet heb gehaald.
+++ ik ben weer helemaal into sporten. Vandaag 12 km gelopen aan 10,7km/h.
+++ analyse laten doen op de loopband en dan schoenen gekocht waarbij mij houding het beste is.
Image