Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9196
++ Nu ik wat meer tijd heb, geniet ik terug echt van het gamen
++ Momenteel bezig met Sypro reignited en Knack II
-/++ Drukke week, heel veel werk voor school en nogal korte deadlines, geeft wat stress maar ik kan me op deze manier wel bezig houden
--- Summer 2020 cancelled, zo goed als geen boekingen meer, terwijl in de zomer het de festivals zijn waar ik het meeste inkomen uit maak
- Zelfstandige in bijberoep krijgt wel steun van de overheid, student zelfstandige (voorlopig) niet, terwijl het bijna het zelfde statuut is
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9200
billie91 wrote:Daar is toch dit topic voor. Af en toe dagen met veel minnen en af en toe dagen met veel plussen.
Eerder 2-3 weken aan minnen door verschillende fysieke problemen met veel pijn waarbij de ene begon als de andere eindelijk weg was en de ergste pijnen net in het (lang) weekend... :(

Enige plus die ik kan bedenken:
+++ The Last of Us PS3 bijna uitgespeeld op Grounded+ waardoor ik bijna klaar ben met deze game. Met een beetje geluk, lukt dat vanavond :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9202
++ terug aan het werk
-- veel mensen met weinig verstand op het werk
+++ op 20 mei game van haaien(maneater) en game van katten (cat quest 1+2), die dag kan niet kapot xd
++ aan het genieten van red dead. Kben blij dat ik deze game langs de kant heb gelegd tot wnr ik er echt zin in had. Ik amuseer me nu meer.
+++ laatste challenge in Supercross 3 behaald met overschot na uren proberen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9203
+++ mijn nieuw contract voor mijn nieuwe functie is eindelijk binnen
+++ op 1 mei start ik dus officieel in deze functie (binnen zelfde bedrijf)
--- wel iets te veel werk soms, maarja bij wie niet
+++ superhot op playstation VR is echt cool, maar o zo moeilijk
--- de tracking laat het soms afweten, waardoor ik onterecht verlies
--- ik heb zin om ook nog eens een 'gewone' game te spelen, maar elke keer als ik de playstation opstart ben ik weer te veel in verleiding om met de VR aan de slag te gaan. Vreemd misschien dat ik dit als negatief zie, maar dat is gewoon omdat ik nog zo veel games heb liggen. Bij VR is er minder vooruitgang, omdat het andere type games zijn.
+++ bijna weekend
Image