Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9091
FGras wrote:
paveman wrote:Beter laat dan niet, toch? :D
Ik had alleen wel wat een smeuïger verhaal verwacht :P (it's in the details FGras! :lol: )

Succes met je nieuwe positie op je werk én met de flirterij! ;)
Hèhè, je wilt meer details?

Ik had vanavond een afspraak met een meid om 6 uur, zegt ze om 5:30 dat ze pas om 7 uur kan. Naja oke dacht ik, een uurtje later dan maar. Ik ga nog wel even door op het werk... Dus ik sta netjes om 7 uur op locatie te wachten.. en te wachten... en nog langer. Dan ga ik naar een bar.. 2 biertjes later komt ze om 8 uur aankakken! Ze spreekt alleen Engels dus ik vraag “Are you fucking serious? We first said 6, last minute you made it 7, and now you arrived at 8?”. Ze verontschuldigt zich maar had niet echt een reden dus ik heb haar een fijn weekend gewenst.

Ik heb in een bar nog een biertje gedronken met een Afrikaan en nu ben ik weer thuis!

Dus in het kort:
+/- interessante avond
Haha! Kijk: dat is nog eens een leuk verhaal! :lol:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9092
--- Het jaar kwam traag op gang qua boekingen (voor mijn fotografie), en vanaf nu ging ik net een periode tegemoet met wat meer werk. Ik zag het helemaal zitten, maar nu met de corona worden heel wat evenementen afgelast (en er zullen er wellicht nog volgen). Als hoofdzakelijk eventfotograaf is dat natuurlijk een behoorlijke domper :L:
-- Dit brengt uiteraard ook een groot inkomstenverlies met zich mee
-- Ik haal altijd heel veel voldoening uit mijn opdrachten, ook dat mis ik nu echt wel
+ Proberen om positief te blijven en hopen dat het allemaal snel van de baan is
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9094
Sora_Lizard wrote:@divided, ik vermoed dat je niet de enige bent maar zolang je gezond bent en blijft is dat van meer belang! ;)
Is waar, gezondheid blijft natuurlijk het belangrijkste! Gewoon jammer dat veel kleine zelfstandigen (en dan heb ik het nog niet zo zeer over mezelf) er zwaar aan zullen lijden...
Last edited by dividedx11 on 11 Mar 2020 19:55, edited 1 time in total.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9095
dividedx11 wrote:--- Het jaar kwam traag op gang qua boekingen (voor mijn fotografie), en vanaf nu ging ik net een periode tegemoet met wat meer werk. Ik zag het helemaal zitten, maar nu met de corona worden heel wat evenementen afgelast (en er zullen er wellicht nog volgen). Als hoofdzakelijk eventfotograaf is dat natuurlijk een behoorlijke domper :L:
-- Dit brengt uiteraard ook een groot inkomstenverlies met zich mee
-- Ik haal altijd heel veel voldoening uit mijn opdrachten, ook dat mis ik nu echt wel
+ Proberen om positief te blijven en hopen dat het allemaal snel van de baan is

---Ik heb ook al mijn evenementen moeten afzeggen, waar ik letterlijk weken aan gewerkt heb. Het voelt echt alsof ik al mijn werk kwijt ben.
---Ook mijn business trips waar ik naar uit kijk heb ik allemaal moeten cancellen. En veel hotels willen niet kosteloos annuleren.
+++ maar bij mij heeft dit gelukkig geen impact op mijn loon. Ik kan mij inbeelden dat dit voor jou een domper is.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9096
gamerke1992 wrote: ---Ik heb ook al mijn evenementen moeten afzeggen, waar ik letterlijk weken aan gewerkt heb. Het voelt echt alsof ik al mijn werk kwijt ben.
---Ook mijn business trips waar ik naar uit kijk heb ik allemaal moeten cancellen. En veel hotels willen niet kosteloos annuleren.
+++ maar bij mij heeft dit gelukkig geen impact op mijn loon. Ik kan mij inbeelden dat dit voor jou een domper is.
Ben benieuwd wat ons nog allemaal te wachten staat... Scholen in mijn regio beginnen nu ook meer en meer dicht te gaan, we mogen de rusthuizen niet meer bezoeken, ... Het is wat het is natuurlijk maar het is allemaal allesbehalve aangenaam.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9100
Ik heb het gevoel dat ik naar een heel slechte film zit te kijken. Een film waarin het leven langzaam uitdooft. Waarin onzichtbare mensen massaal sterven en alles op slot gaat. De film achtervolgt me overal en ik wil niet meer kijken. Maar de afstandsbediening is zoek en ik kan de film niet uitzetten.

Alles lijkt zo onwerkelijk, zo anders dan anders. Is het dan toch een droom? Een heel vervelende droom waaruit ik niet wakker kan worden. Een droom waarin veel mensen ziek worden en zelfs normale dingen zoals boodschappen doen al spannende ondernemingen worden. Het is een droom waarin verantwoordelijke mensen mogelijk de verkeerde beslissingen nemen die mijn leven moeilijker maken maar misschien ook redden.

Ik weet het niet. Ik hoop alleen maar dat snel iemand het licht aandoet.


Edit: toeval of niet, post 6000.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9104
Mooi beschreven Sora. Het voelt allemaal nogal surreëel aan. Ik hoop dat het allemaal snel overwaait en dat we terug naar een normale samenleving kunnen. Ik had niet verwacht dat het allemaal zo ernstig zou worden en had gedacht dat zo'n dingen in 2020 toch niet snel meer zouden voorkomen. Zo zie je maar...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9105
dividedx11 wrote:Mooi beschreven Sora. Het voelt allemaal nogal surreëel aan. Ik hoop dat het allemaal snel overwaait en dat we terug naar een normale samenleving kunnen. Ik had niet verwacht dat het allemaal zo ernstig zou worden en had gedacht dat zo'n dingen in 2020 toch niet snel meer zouden voorkomen. Zo zie je maar...
Dank je divided maar ik heb gewoon mijn gevoel opgeschreven. Het is alsof het niet werkelijk gebeurt omdat ik het in meer dan 60 jaar nog niet eerder heb meegemaakt. Hoe ervaren andere mensen deze situatie?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron