Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9124
billie91 wrote:Thx, het is een zware periode. Beter gaat mijn vader niet worden, maar we hopen hem nog een aantal jaar bij ons te hebben. Zo'n hersentumor is niet niks. Het is nu genieten van het leven.
Dat moet niet makkelijk zijn. Sterkte en geniet van elkaar.

+++ de winkel was volledig aangevuld
+++ we mochten per 15 naar binnen
--- wel 28 wachtende mensen voor mij
+++ al bij al ging het 'vlot'
+++ ik heb GEEN toiletpapier gekocht :cool:
+++ veel werk, ook al is het via thuis werk
--- tussen 4 muren zitten voor een hele dag is wel vermoeiend
+++ gisteren na het werk gaan joggen, dat heeft nog nooit zo een deugd gedaan
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9125
Veel sterkte, Billie!

--- Geen thuiswerk, bankkantoren blijven open
+ Klanten die dankbaar zijn voor de dienstverlening maken het toch nog goed voor degenen die totaal geen begrip hebben voor onze veiligheidsmaatregelen (alleen nog beperkt op afspraak open en alleen voor dringende zaken, de rest telefonisch)
--- Heel rare periode die hopelijk voor iedereen zo snel mogelijk achter de rug zal zijn

Hou jullie allemaal goed!

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9131
???: ik denk dat er niet veel (meer) over te zeggen valt. Laten we slimme dingen doen (luisteren naar adviezen van mensen die ervoor geleerd hebben en zo) en een beetje om elkaar denken!
+/-: ik heb echt een hekel aan thuiswerken. Aan de ene kant wel lekker rustig (geen personeel dat regelmatig binnen komt lopen, minder telefoontjes, omdat mensen toch denken dat je niet werkt etc.), maar ik mis de dingen die ik normaal gesproken om me heen heb, de interactie met mensen, ik zit compleet verkeerd, vergeet pauze's te nemen etc... :| Voor mij dus echt een +/----
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9133
NTGSruler wrote:@Paveman:

Voor mij is het thuiswerken voorlopig een positieve ervaring. Al heb ik wel nooit de mogelijkheid tot gehad. Ik kan mij wel voorstellen als je week in week uit thuis werkt, dat je wat eenzaam en voeling met de werkvloer verliest..


++++ Nog 3 levels te gaan in U4 Survival, almost… :relief:
We zijn nu wel op een punt dat we niet meer terug kunnen, maar tegelijk voelt het nog heel ver weg :O
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9134
Er zijn ook veel positieve dingen aan de huidige situatie.

++Rust buiten
++Amper verkeer
+Afsluiten grens zelfs met containers zoals een echt cordon, ongezien, knap werk en beslissingsbevoegdheid
++Prachtig weer de natuur geniet ervan
++Goed voor het milieu
++Solo sporten
++Frisse lucht
+Mensen komen meer buiten
+Werkloosheidsuitkeringen zijn zoals een basisinkomen waar ik voorstander van ben
+Belgische sociale zekerheid is goed geregeld
+Rustig op het werk
-Soms verveling
-Rust zorgt voor onrust door averechts effect aangepast regime
-Alles gesloten of afgelast
-Nederland die minder strikte regels hanteert
-Oneerlijke/geen compensatie tov mensen die wel blijven werken
--Hamsteraars, de egoïsten
--Mensen die overdrijven en onnodig PBM's dragen of het aan de andere kant nog steeds niet snappen
...
Image