Welk antwoord vind jij het beste?

Poll ended at 29 Jan 2017 21:15 You may select 1 option

1.
Total votes: 2 (14%)
2.
Total votes: 1 (7%)
3.
Total votes: 11 (79%)
4. Buiten mededinging! (No votes)
Total votes: 14

Colossaal - wedstrijd

1
Image
COLOSSAAL!

Sponsoren kan op meerdere manieren. Dat bewijst Colossus door een goodiebag ter beschikking te stellen aan de community van PXtR!

De goodiebag is geheel in Rogue One stijl en bestaat uit een T-shirt maat L, een soort rekbaar telefoonhoesje en een USB-stick.

Om het iedereen naar de zin te maken zouden we om te beginnen het T-shirt in 100 stukjes kunnen knippen. Dat voorstel werd om onduidelijke redenen afgewezen. We hebben gekozen voor een simpele en toch eenvoudige prijsvraag:

Wat is jouw favoriete Star Wars personage en motiveer je antwoord op een grappige en overtuigende wijze.

Een deskundige jury zal de antwoorden beoordelen en er een winnaar uit kiezen. Een antwoord kan dus nooit fout zijn, maar wel het leukst!

Hoe ga jij en hoe gaan wij te werk?
Jij: stuurt je antwoord en uitleg in een PM aan Colossus EN aan Sora_LIzard. Hiervoor krijg je een week de tijd. Antwoorden die na 22 januari 2017, 19u00 CET binnenkomen doen niet meer mee.
Wij: scheiden de namen van de antwoorden en elk antwoord krijgt een nummer. Dat nummer verschijnt ook in een poll. Hierop kan elk PXtR lid een stem uitbrengen.

De antwoorden met het bijbehorende nummer verschijnen hieronder in dit topic op 22 januari zodat iedereen evenveel kans krijgt tijdens de stemming. Zie ook onze bijdrage op de blog: https://www.pressxtorevive.com/colossaal-wedstrijd/
Nadat de poll een week later afgesloten is, op zondag 29 januari, wordt het winnende nummer gekoppeld aan de bijbehorende auteur! Deze auteur is dan de winnaar van de goodiebag. Tevens zullen dan van alle inzenders de namen bekend worden gemaakt.

Succes allen! :cool:

Mvg,
Colossus & Sora_Lizard

De antwoorden zijn vrij gegeven en we rekenen op jullie stem!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Colossaal - wedstrijd

2
Als je dit antwoord het beste vindt, kies dan 1 in de poll.

Ik stem voor Darth Vader want geef nou toe, hij is de meest favoriete astmapatiënt van de wereld.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Colossaal - wedstrijd

3
Als je dit antwoord het beste vindt, kies dan 2 in de poll.

Han Solo is een essentieel personage in het Star Wars-universum. Gelukkig hebben ze hem er niet bijgehaald in Rogue One, want dan zou alles alweer bij dezelfde personages blijven en dat komt het verhaal niet ten goede. Disney kan dan ook nog eens een aparte film maken over Han Solo en op die manier meer geld verdienen, maar dat even terzijde. Nu denken jullie waarschijnlijk: “Oh, dus Cassian is jouw favoriete personage, want hij lijkt wel wat op Han Solo”? Nee, toch niet. “Bodhi Rook dan?”. Ook niet. De enige die naar mijn gevoel de rol van sterke huurling opneemt in deze film, is Baze Malbus. In tegenstelling tot zijn vriend Chirrut Îmwe heeft hij zijn geloof in ‘The Force’ opgeborgen en zich toegelegd op zijn strijd tegen het keizerrijk. Belangrijker: hij is een personage dat eindelijk eens een bijzonder sterk wapen heeft ontwikkeld! Wanneer hij zijn illegale repeating blaster bovenhaalt met de kracht van 5 gewone laserpistolen, sneuvelen de Stormtroopers aan sneltempo. Alleen al omdat hij slim genoeg was om eens een ander wapen te ontwikkelen, is hij mijn favoriete personage. Laat de anderen maar verder met kleine pistooltjes vechten. Zijn bijzondere vriendschap met Chirrut Îmwe is een bijkomende reden, want dat vind ik een fantastisch uitgewerkte band in deze film.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Colossaal - wedstrijd

4
Als je dit antwoord het beste vindt, kies dan 3 in de poll.

Wie o wie verslaat het meest legendarische personage van de saga. Het is mijn god. Mijn grote voorbeeld. Mijn geheime liefde. Het is Chewbacca. Het is mijn groot uitgevallen Nero’ke zoals Carmen van de kampioenen zou zeggen. Ik droom er elke nacht van om Han Solo te zijn, gewoon om in de nabijheid van mijn engel te zijn. De vriendschap te proeven die speelt tussen beide. Als man ben ik jaloers op Chewie. Die baardgroei… Wie wil dat nou niet. Die stralend blauwe ogen… Ik verdrink er bijna in…
Ok, ik ben aan het afwijken van de kwestie. Waarom is die groot uitgevallen Australische Terriër nu mijn favoriet, buiten het feit dat ik er elke nacht over droom? Eerst en vooral die geweldige vriendschap tussen Han en Chewie. Niets is sterker dan hun vriendschap (behalve misschien een Panzerkampfwagen IV). Ik moest dan ook wel mijn tranen wegpinken toen Chewie Han verloor door een gecompliceerde vader-zoon relatie (waarbij de rebellerende zoon, misschien wel aan anger management kan doen?). Dit waren geen tranen van verdriet, maar van geluk. Niets staat meer in de weg om tot bij mijn wederhelft te geraken. Zoals ze zeggen: “A shoulder to cry on…” Ten tweede wil ik het hebben over dat majestueuze wapen. Een Bowcaster… Een kruising tussen een geweer en een kruisboog… Dit is als je gewoon direct overkill wil gaan. Ik hoor Ezio al hijgen achter mij bij het horen van dit wapen.
Zo zo. Ik heb jullie nu mijn diepste geheim verteld. Ik ben nu op weg om mijn prinses te gaan redden.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Colossaal - wedstrijd

5
Als je dit antwoord het beste vindt, stem dan 4 LET OP, dit antwoord doet buiten mededinging mee omdat het foutief werd ingezonden door een van onze gewaardeerde leden en reeds bij iedereen bekend is. :D

Eind 2015 kwam Star Wars Episode VII: A New Hope (Again) in de bioscoop. De personages waren gelukkig iets beter uitgewerkt dan het gekopieerde verhaal. Rogue One doet het in dat opzicht een stuk beter. Alhoewel er uiteraard altijd een droid in het verhaal moet voorkomen die het geheel opleukt met hier en daar een grapje of klungelige acties. K-2SO speelt deze rol fantastisch in Rogue One. Mijn favoriete personage is… echter niet K-2SO! Want wat hadden we nog niet gehad in Star Wars? Juist ja, een blinde bewaker van een gesloten Force-tempel in keizerlijk gebied! Ik dacht dat Chirrut Îmwe doorheen de film een klein rolletje zou vervullen maar dat is anders uitgedraaid. Ik vind hem het leukste personage omdat hij het meest van al staat voor het centrale onderwerp in het Star Wars-universum: ‘The Force’. Andere personages hebben er hun geloof in verloren of spreken het alleen aan als het hen goed uitkomt, maar Chirrut Îmwe leeft er helemaal voor, ook al is hij daar redelijk alleen in. Daarom vind ik zijn strijd tegen ‘The Empire’ het meest gedreven van alle personages. Hij krijgt de kans om te vechten en hij gaat er volop voor. Gelukkig dat hij niet kan zien aan welke gevaarlijke missies hij meedoet!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Colossaal - wedstrijd

14
De onthulling . . . tadaaaah!
Image
Tekst nummer 1 is van billie91;
tekst nummer 2 is van met0t0 en
tekst nummer 3 is Mr.Wolf.

Nooit geweten dat er Australische Terriërs bestaan, maar ik weet nu hoe ze er uit zien. :lol:

Ik ben van mening Mr.Wolf dat je de prijs terecht hebt gewonnen. Het antwoord was origineel en humorvol en dat heeft onze deskundige jury goed gezien. Gefeliciteerd! :flow:

Stuur je adres naar Colossus in een pm zodat hij jou de Goodiebag kan doen toekomen. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron