Het afdwaaltopic
1Berichten of gesprekken die niet thuishoren in de topics waar ze in geplaatst werden, zullen naar hier verplaatst worden zodat de gesprekken toch verder gezet kunnen worden
Welcome backShAmPi wrote:Ik ben terug onder de levende!
Fantastische Carnaval meegemaakt!
Wel heel jammer dat er een moord gebeurd is tijdens ons 3 zotte dagen
Nontheless
Nu is het nog eventjes bekomen voor mij
Best, want als ge hier op wat verkeerde knopjes zou duwen...ShAmPi wrote:Nu is het nog eventjes bekomen voor mij
Aan die vormgeving kan ik jammer genoeg niets doen.Captain Witwicky wrote:checkt eens: ...we jammer genoeg...
En de poll zelf is nogal raar vormgegeven. De bolletjes staan links en staan raar uitgelijnd.
InderdaadShAmPi wrote:uhu
ziet er zelfs nog weirder uit na een stem uit te voeren
Gaan we eens moeten bezien
Ik weet het, zal het dezelfde naam geven als de poll. Vond het gewoon nogal wat lang, maar dat is uiteindelijk niet zo erg.ShAmPi wrote:Ik vin wel de topictitel en vraag beetje raar klinken bij de antwoorden die je kan geven
De titel/vraag gaat puur over magazines die kiezen om gedigitaliseerd te worden.
Maar de antwoorden gaan puur over de stopzetting van OPM
Das jammerdividedx11 wrote:Aan die vormgeving kan ik jammer genoeg niets doen.Captain Witwicky wrote:checkt eens: ...we jammer genoeg...
En de poll zelf is nogal raar vormgegeven. De bolletjes staan links en staan raar uitgelijnd.
Zou inderdaad handig zijn, maar erger me er niet zo erg aan.Captain Witwicky wrote:Das jammerdividedx11 wrote:Aan die vormgeving kan ik jammer genoeg niets doen.Captain Witwicky wrote:checkt eens: ...we jammer genoeg...
Hopelijk kan er iets gevonden worden zodat het wat makkelijker leest.
Ik vermoed dat je rechts bedoelt ipv links. Ik heb het nu omgedraaid en ik vind dat persoonlijk al een stuk beter. Hierdoor gaat de tekst van de optie ook niet meer zo snel naar een nieuwe lijn springen omdat er meer ruimte is.Captain Witwicky wrote:checkt eens: ...we jammer genoeg...