- Skate 4
- Fallout 4
- Elder Scrolls VII
- Ratchet & Clank opvolger a la crack in time
- Borderlands 3
man veel games die ik zou kunnen opnoemen
gun hem zen plezier GozerBozeGozerXrd wrote:Wil je niet eerst The Elder Scrolls VI?413x wrote:- Elder Scrolls VII
200+u skyrim en ik dacht dat skyrim elder scrolls vi was. nevermindBozeGozerXrd wrote:Wil je niet eerst The Elder Scrolls VI?413x wrote:- Elder Scrolls VII
ik wacht ook op een elder scrolls VI, ik zit aan 986 uur skyrim, and counting413x wrote:200+u skyrim en ik dacht dat skyrim elder scrolls vi was. nevermindBozeGozerXrd wrote:Wil je niet eerst The Elder Scrolls VI?413x wrote:- Elder Scrolls VII

:0 Woah, thanks voor de tip! 22 euro voor de Witcher met alle DLC is nog een koopje!Kolm wrote:The Witcher 3 GOTY staat nu aan 24.49 euro bij bol. Kijk wel even goed bij alle verkopers want bij mij komt JVS trading standaard naar boven die 24,61 vraagt terwijl bol zelf hem ook nog heeft en ietsje goedkoper is. Ik dacht dat altijd de goedkoopste getoond werd op de pagina zelf
Moest je deze tweedehands willen kopen, controleer dan eerst even of de DLC op het schijfje staat of dat het een code is die erbij zit.
Edit: Bij Nedgame is de GOTY nu zelfs 22 euro door Black Friday!
Klopt! Als ik hem nog niet had zou ik hem zelf ook kopenFGras wrote::0 Woah, thanks voor de tip! 22 euro voor de Witcher met alle DLC is nog een koopje!Kolm wrote:The Witcher 3 GOTY staat nu aan 24.49 euro bij bol. Kijk wel even goed bij alle verkopers want bij mij komt JVS trading standaard naar boven die 24,61 vraagt terwijl bol zelf hem ook nog heeft en ietsje goedkoper is. Ik dacht dat altijd de goedkoopste getoond werd op de pagina zelf
Moest je deze tweedehands willen kopen, controleer dan eerst even of de DLC op het schijfje staat of dat het een code is die erbij zit.
Edit: Bij Nedgame is de GOTY nu zelfs 22 euro door Black Friday!
Oei, gemiste kans! Maar ik ben wel iemand van de fysieke games. Het scheelt toch vaak aardig wat geld met het kopen en doorverkopen. Als het echt een goede deal is of een goede indie game, dan haal ik het wel eens uit de PSstore.paveman wrote:Kort geleden heb ik m nog in de Store zien staan voor, ik meen € 14,99 voor de GOTY (€ 9,99 voor de game zelf)....
Op schijf hebben is alleen veel mooier natuurlijk!
Dat snap ik dan weer niet... xDpaveman wrote:Ik ben zelfs geneigd m nog een keer te kopen