Paris Games Week

1
Op 28 oktober (kwart voor 6 onze tijd) geeft PlayStation een persconferentie. Wat zijn jullie verwachtingen?

Ik zou graag:

- Meer info + Gameplay van R&C PS4
- Nieuws over Sucker Punch
- Meer nieuws over horizon
- Meer info omtrent RE Origins collection
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Paris Games Week

3
FF12 HD...

De rest, goh, ik moet niet echt nieuwe info krijgen van games die ik koop, ik ontdek het dan wel. Ik wil gewoon die verdomde confirmatie dat ze FF12 HD maken.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

4
Ik wil vooral datums van bepaalde games... Ook hoop ik op enkele special editions die misschien zullen bekend gemaakt worden (niet in de show zelf natuurlijk)
Image

5
Hopen op nieuwe announcements van misschien Santa Monica of Sony Bend. Of eventueel van een third-party studio die samenwerkt met Sony, bijvoorbeeld een announcement voor de nieuwe Red Dead Redemption tijdens deze persconferentie. :)
Image

6
Geen idee wat ik verwacht... Stiekem bleef ik toch nog hopen op first-party games voor de vita maar recent is officieel bevestigd dat ze daar niet meer aan werken. Ik snap eigenlijk ook niet waarom, als ze de vita echt ondersteund hadden dan het zeker zo goed kunnen worden als de PSP maar vanaf het begin deden ze dat eigenlijk niet. De hardware zelf had veel potentieel maar er is stomweg niks mee gedaan door Sony zelf. Er zijn best veel goede games voor uitgekomen uiteindelijk maar het had zoveel beter kunnen zijn... ;(

Voor de PS4 hoop ik dat er nieuwe IP's komen, eventueel exclusief zelfs.
Image

8
Captain Witwicky wrote:FF12 HD...

De rest, goh, ik moet niet echt nieuwe info krijgen van games die ik koop, ik ontdek het dan wel. Ik wil gewoon die verdomde confirmatie dat ze FF12 HD maken.
Ik snap wat ge ziet in die HD versies.. ik heb FFXII op PS2, ik hoef geen HD versie van een game die ik al heb en die er goed uitziet op zijn oorspronkelijke console.. geef mij dan wa nieuwe originele titels ipv gedane stuff opnieuw uit te braken for the sake of money

9
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:FF12 HD...

Ik snap wat ge ziet in die HD versies.. ik heb FFXII op PS2, ik hoef geen HD versie van een game die ik al heb en die er goed uitziet op zijn oorspronkelijke console.. geef mij dan wa nieuwe originele titels ipv gedane stuff opnieuw uit te braken for the sake of money
De HD die ik bedoel is de standaard FF12 + de uitbreidingen die enkel in Japan zijn verschenen. Deze uitbreidingen maakten het in feite een nieuwe game ;)
Zoals ze deden bij FFX-2 international mission en Kingdom Hearts Final Mix.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

10
Was maar een flauwe stream... had gehoopt op nieuwe RE, GoW, inFamous, ... Niets wat me interesseert gezien (buiten R&C trailer maar nog steeds geen date...)
Image

11
Ik vond het juist erg interessant. De releasemaand van no man's sky is eindelijk bekend, dreams zag er op het eerste gezicht erg leuk uit, alles over de Playstation VR vond ik wel interessant, hoewel ik niet van plan om die te gaan kopen, gameplay gezien van wild waar ik wel op zat te wachten, detroit leek me ook wel een leuk spel en nog wat andere leuke spellen gezien :D
Image

12
minermb wrote:Ik vond het juist erg interessant. De releasemaand van no man's sky is eindelijk bekend, dreams zag er op het eerste gezicht erg leuk uit, alles over de Playstation VR vond ik wel interessant, hoewel ik niet van plan om die te gaan kopen, gameplay gezien van wild waar ik wel op zat te wachten, detroit leek me ook wel een leuk spel en nog wat andere leuke spellen gezien :D
No man's sky lijkt me eigenlijk best saai :p Misschien dat ik er ooit anders over denk. Al bij al was het wel een goede stream maar er was gewoon nietws waarop ik echt had gehoopt ;)
Image

13
dividedx11 wrote:
minermb wrote:Ik vond het juist erg interessant. De releasemaand van no man's sky is eindelijk bekend, dreams zag er op het eerste gezicht erg leuk uit, alles over de Playstation VR vond ik wel interessant, hoewel ik niet van plan om die te gaan kopen, gameplay gezien van wild waar ik wel op zat te wachten, detroit leek me ook wel een leuk spel en nog wat andere leuke spellen gezien :D
No man's sky lijkt me eigenlijk best saai
Image
Misschien dat ik er ooit anders over denk. Al bij al was het wel een goede stream maar er was gewoon nietws waarop ik echt had gehoopt ;)
Ik weet ook eigenlijk nog niet echt wat ik van no man's sky moet vinden.

Dan moet je ook niet te hoge verwachtingen stellen, de enige dingen die ik wilde zien, was de releasedatum van no man's sky en wat gameplay van wild, hoewel ik die game alweer bijna vergeten was
Image
Image