Re: The SHAREfactory

256
Inderdaad redelijk belachelijk om zoveel dingen te moeten doen voor de platinum. Dan is de lol er toch snel van en onthouden mensen die alles uit de game willen halen alleen die frustraties. Dat zijn dus games die bij mij op 20% completition zouden blijven staan :lol:

259
met0t0 wrote: 22 Aug 2021 13:57 Vlot gedaan :)
Dit soort games zien er vaak zo makkelijk uit, tot je ze zelf speelt natuurlijk... :lol:
Klopt helemaal. Er zitten collectibles in en om daar te komen is als je filmpjes bekijkt een eitje... totdat je het zelf moet doen :D :relief:

Met Remnant from the Ashes gaat het ook de goede kant op

2 maal beschuit met aardbeien graag
Image

264
Laatste races had ik met de F1 wagens gedaan. Die zijn echt moeilijk en met een controller bijna onmogelijk. Ik zag dat ik de eerste race 2e plaats had behaald met controller. Met stuur heb ik nu 3 van de 7 races de 1e plaats. ( nog 4 races niet gedaan).
Denk dat de gewenning aan het stuur er wel weer is :)
Met de RedBull op Suzuka is weer iets anders natuurlijk!
Image

266
Die RB schiet alle kanten op en is met controller sowieso schier onbestuurbaar.
Dit maakte nogal verschil met/zonder stuur. En dit was eerste poging, neem ik aan, dus kan je nagaan als je een paar extra pogingen zou ondernemen!
Image

267
@Kolm: tis vooral de limieten ermee opzoeken. Je kan aan ongelooflijke snelheid en met enorme grip je bochten nemen!

@Paveman: dit was mijn 4e poging => paar keer bocht gemist in de Raidillon :-" Maar het scheelt nu dus een halve seconde en ik veronderstel dat er zeker nog tijdswinst in zit.
De RedBull is te doen met controller. Ik heb in GT5 Monza en de Nurburgring (weliswaar na honderden mss duizenden keren) gedaan in de Vettel Challenges. Ik moet dus nog Suzuka doen om alle races goud te halen en platinum in GT5. Suzuka met controller is echt bijna niet te doen. Zelfs met stuur heb ik er serieus last mee.
Image

268
Ik heb het na een tiental pogingen 'gewoon' opgegeven. Natuurlijk zal je na genoeg oefenen op een gegeven moment het gevoel bij de auto kunnen krijgen (net als sommige races bij Driveclub), maar ik had er toen geen zin in om heel veel tijd in 1 type race te steken, zeker omdat bijna iedereen aangaf dat de tijden zelf bijna niet te doen zijn zonder stuur. Ik speel dan weer te weinig racegames om de aankoop van een stuur te rechtvaardigen...
Image

269
Begrijp ik zeker! Ten tijde GT5 zag ik het ook niet zitten om een stuur aan te schaffen. Maar nu ben ik wel blij dat ik er ééntje heb. Het is toch heel anders racen en vooral de game op een andere manier ervaren. Eens je ermee weg bent is het echt pure fun!
Image