Re: Death Stranding 2: On The Beach

16
Vandaag / vannacht heeft Hideo Kojima en crew een show gegeven op TGS. Enkele korte trailers en hierdoor weer wat meer details bekend. Photomode ziet er geweldig uit.
Nog geen release date, maar komt sowieso in 2025. Ik zie hem op X regelmatig nog foto´s posten van zichzelf waar hij nog bezig is met de game.
Wordt volgens mij een fantastische game.
Image

20
NTGSruler wrote: 29 Sep 2024 15:17 @Zenmaster: DS Director's Cut en Ghost of Sushi staan in mijn wensenlijst. Hopelijk komen er nog sales op deze games. Death Stranding 2 heeft echt wel mijn interesse gewekt.
Ik heb het nu even niet in´t oog gehad, maar er is het laatste jaar meermaals grote korting op geweest. Misschien nu nog en anders snel weer denk ik.
Image

22
Er is eindelijk een releasedatum: 26/06/2025

En een nieuwe trailer. Ik voeg deze nog toe in de eerste post, maar je kan hem vinden op Youtube: Death Stranding 2 preorder trailer.
Alles ziet er echt prachtig uit. Kan niet wachten.
Grappig vind ik wel, dat ze deze uitbrengen vóór Delta, en dan met een Snake cameo in de trailer.
Image

23
Het is nog even wachten op DHL, hopelijk niet te lang, en dan kan ik normaal vandaag via early access starten! :love: De digitale versie kon vorige week al gedownload worden, maar mijn digitale versie zit dus in de collectors doos...

Enorm naar uitgekeken en de hype bij de fans was zot de laatste weken. :lol:

Goede reviews tot nu toe ook dus wordt weer genieten van een nieuw Kojima meesterwerkje.
Image

25
NTGSruler wrote: 24 Jun 2025 13:17 Veel plezier ermee Zenmaster!
Thanks!

DHL was wat laat, dus van early access schiet er straks niet veel over... Snap niet dat ze de code niet gewoon per mail sturen ofzo. Of gewoon alles op tijd opsturen zodat het er bv. gisteren was en dan via de klok pas speelbaar vandaag. Maar soit. Game is geïnstalleerd; kleine 2u geduurd denk ik digitaal. Dadelijk misschien een klein uurtje spelen en dan na het avondeten. :love: Lang geleden dat ik nog zo hyped was om een game te starten.
Het beeldje en de CE doos zelf zijn geweldig trouwens.
Image

26
Tis jammer dat fysiek zoveel van zijn vreugde verliest tegenwoordig. Ten eerste gaan ze nu meer en meer over naar codes in een doosje (Nintendo), dus is het niets meer waard om nog fysiek te kopen dan.
Verder heb je dan inderdaad nog de last als de post wat later komt. Heb je een dag uitgetrokken om een game te spelen, schiet er nu niet veel meer van die dag over. Terwijl als je digitaal koopt, je meestal op voorhand al kan predownloaden en je bij wijze van spreken al vanaf middernacht kan beginnen spelen.
Image

27
@Ruler: Ja, inderdaad, dat is het erge net bij deze. €250 betaald, op zich oké. Beeldjes en artwork + doos zijn dan €160 als je de digitale game van €90 aftrekt. Beeldje is geweldig dus zijn geld waard. Maar voor dat geld verwacht je toch wel even snel als de rest de game te kunnen spelen.
Hoedanook is het de eerste en laatste keer waarschijnlijk, dat ik iets pre-order op PS Direct. Deed ik alleen maar om deze ook niet mis te lopen.

Graphics zijn waanzinnig. Net een paar uurtjes gespeeld.
Image

28
zenmaster wrote: 24 Jun 2025 22:45 @Ruler: Ja, inderdaad, dat is het erge net bij deze. €250 betaald, op zich oké. Beeldjes en artwork + doos zijn dan €160 als je de digitale game van €90 aftrekt. Beeldje is geweldig dus zijn geld waard. Maar voor dat geld verwacht je toch wel even snel als de rest de game te kunnen spelen.
Hoedanook is het de eerste en laatste keer waarschijnlijk, dat ik iets pre-order op PS Direct. Deed ik alleen maar om deze ook niet mis te lopen.

Heb je je baard al getrimd? :lol:
Ik blijf het een rare game vinden en heb al vaak op het punt gestaan om hem te downloaden (deel één dan) maar op het laatste moment denk ik dan toch altijd "naaaah, da's niks voor mij" :D
Image

29
Sanity penguin wrote: 25 Jun 2025 10:12
zenmaster wrote: 24 Jun 2025 22:45 @Ruler: Ja, inderdaad, dat is het erge net bij deze. €250 betaald, op zich oké. Beeldjes en artwork + doos zijn dan €160 als je de digitale game van €90 aftrekt. Beeldje is geweldig dus zijn geld waard. Maar voor dat geld verwacht je toch wel even snel als de rest de game te kunnen spelen.

Heb je je baard al getrimd? :lol:
Ik blijf het een rare game vinden en heb al vaak op het punt gestaan om hem te downloaden (deel één dan) maar op het laatste moment denk ik dan toch altijd "naaaah, da's niks voor mij" :D
Heb hetzelfde gevoel als jij Sanity bij Death Stranding. Heb ooit eens de intro bekeken van de eerste game op Youtube en dat vond ik wel echt fantastisch. De muziek en het open landschap... Maar ik vrees dat de gameplay mij niet gaat liggen.
Image