Verder denk ik aan pijlen, speren, katapult, touwvallen, ...
Nu moet ik weer aan Tomb Raider denken...
De robots in horizon gedragen zich als dieren xdFGras wrote:Welke is beter, Primal of Horizon? Horizon lijkt mij een hogere productie waarde te hebben maar ik vind robot vijanden altijd zo gaar vechten.
Ik had sowieso het idee dat stealth in primal een stuk beter ging dan in de andere far cry games, zeker stealth vanop een afstandjebillie91 wrote:Ook leuk met die uil die je iedereen laat aanvallen. Zit de hele tijd in de bosjes rustig iedereen aan te vallen.Of een dikke beer naar een mammoet sturen en die het werk laten opknappen.
Horizon zonder twijfel!FGras wrote:Welke is beter, Primal of Horizon? Horizon lijkt mij een hogere productie waarde te hebben maar ik vind robot vijanden altijd zo gaar vechten.
Horizon is echt de betere, maar Primal is ook een vermakelijke game. In Horizon word je echter wel meer gestuurd qua verhaal, terwijl in Primal de vrijheid iets meer voorop staat.FGras wrote:Welke is beter, Primal of Horizon? Horizon lijkt mij een hogere productie waarde te hebben maar ik vind robot vijanden altijd zo gaar vechten.