Marvel's Guardians of the Galaxy (PS4&PS5)

1
Image

Ontwikkelaar: Eidos Montreal
Uitgever: Square-Enix
Genre: Actie/Avontuur
Release Date: Verkrijgbaar
Prijs: €59,99
Platform:PS4/PS5

Trailers:




Screenshots:
Image
Image
Image
Image
Verhaal
Ga op een wild avontuur in het heelal met deze nieuwe kijk op Marvel's Guardians of the Galaxy. In deze third-person actie-adventuregame ben je Star-Lord en dankzij jouw gewaagde en enigszins dubieuze leiding heb je een zonderlinge groep van onwaarschijnlijke helden overtuigd om met je mee te gaan. Een of andere minkukel (vast jij niet) heeft een aantal rampzalige gebeurtenissen veroorzaakt en alleen jij kunt de onvoorspelbare Guardians lang genoeg bij elkaar houden om een complete interplanetaire meltdown te voorkomen. Gebruik Element Blasters, tag-teamgevechten, dropkicks met jetboots, alles mag. Denk je de boel onder controle te hebben, loopt alles toch nog in de soep. Maar de gevolgen van je acties zorgen er wel voor dat de Guardians altijd op hun hoede zijn. In dit originele Guardians of the Galaxy-verhaal van Marvel kom je krachtige nieuwe wezens tegen evenals unieke benaderingen van iconische personages, die allemaal verwikkeld zijn in een strijd om het lot van het sterrenstelsel. Het is tijd om het universum te laten zien wat je waard bent. Alles onder controle. Toch?



BRON: Playstation Store
Last edited by Marty on 30 Oct 2021 12:26, edited 2 times in total.
Image

Re: Trophy Leaderboards VI

3
paveman wrote: 27 Oct 2021 14:49 Nice! Ik ben benieuwd wat je van de game vindt.
Ik ook, maar alleen opgestart als nummer 1000 :lol:
Er zitten namelijk missable trophies in wat te maken heeft met collectibles. En ik wil graag de game spelen zonder guide te gebruiken voor de collectibles. Er zit namelijk wel chapter select in de game maar de collectibles worden dan niet opgeslagen als je ze in chapter select vind. Hopelijk passen ze dat nog aan. Heb niet al te veel tijd om twee keer door de hele game te gaan mocht ik een paar collectibles missen :shh:

Maar als ze het niet aanpassen dan heb ik geen keus natuurlijk :lol:
Image

Re: Trophy Leaderboards VI

5
paveman wrote: 27 Oct 2021 16:03 Je zou de game toch vast door kunnen spelen en later pas met chapter select laatste collectibles opzoeken?
Maar de collectibles worden nu niet opgeslagen in chapter select en het is niet zeker of ze dat nog gaan aanpassen. Marty hoopt natuurlijk wel dat het aangepast wordt want... het is wel stom om het in dat geval niet op te slaan. Want waarom heb je dan nog chapter select... ?
Image

Re: Trophy Leaderboards VI

6
Kolm wrote: 27 Oct 2021 16:08
paveman wrote: 27 Oct 2021 16:03 Je zou de game toch vast door kunnen spelen en later pas met chapter select laatste collectibles opzoeken?
Maar de collectibles worden nu niet opgeslagen in chapter select en het is niet zeker of ze dat nog gaan aanpassen. Marty hoopt natuurlijk wel dat het aangepast wordt want... het is wel stom om het in dat geval niet op te slaan. Want waarom heb je dan nog chapter select... ?
Als je wil dat de collectibles opslaan in chapter select moet je een microtransactie doen, namelijk dit aankopen :q:
Image

Re: Trophy Leaderboards VI

7
Kolm wrote: 27 Oct 2021 16:08
paveman wrote: 27 Oct 2021 16:03 Je zou de game toch vast door kunnen spelen en later pas met chapter select laatste collectibles opzoeken?
Maar de collectibles worden nu niet opgeslagen in chapter select en het is niet zeker of ze dat nog gaan aanpassen. Marty hoopt natuurlijk wel dat het aangepast wordt want... het is wel stom om het in dat geval niet op te slaan. Want waarom heb je dan nog chapter select... ?
Zeker, dat begrijp ik. Mijn punt is dat je de game nu door zou kunnen spelen (zoals ik Marty begrijp wordt dat wél opgeslagen) en pas later, na een patch dat dit verhelpt, chapter select gebruiken om de rest te halen.

Sowieso vreemde bug natuurlijk.
Edit: lol@ruler. Dit is wel waar het naar toe gaat inderdaad...
Image

Re: Trophy Leaderboards VI

9
paveman wrote: 27 Oct 2021 17:10
Zeker, dat begrijp ik. Mijn punt is dat je de game nu door zou kunnen spelen (zoals ik Marty begrijp wordt dat wél opgeslagen) en pas later, na een patch dat dit verhelpt, chapter select gebruiken om de rest te halen.

Sowieso vreemde bug natuurlijk.
Edit: lol@ruler. Dit is wel waar het naar toe gaat inderdaad...
Maar er is niets gezegd dat die een bug is die gepatched gaat worden. Misschien heeft Ruler gelijkt en is het een feature die via microtransacties wordt toegevoegd :P
Image