Neverwinter

1
Image
Ontwikkelaar: Cryptic Studios
Uitgever: Perfect World Entertainment
Genre: MMORPG
Release Date: 19 juli (early acces 12 juli (€19,99))
Adviesprijs: Free to Play
Platform: PS4
De game is helemaal gratis te spelen. Je kunt wel gewoon betaalde content kopen (zoals de Onyx Head Start Pack twv €19,99 maar is totaal niet nodig als je dat niet wilt.

Trailers:

Screenshots
Image
Image
Image
Image
Image
Verhaal
Neverwinter is een MMORPG vol actie, zonder bijkomende kosten. De game is gebaseerd op de veelgeprezen fantasy-RPG Dungeons & Dragons. Epische verhalen, gevechten waar de actie van afspat en klassieke roleplaying wachten op de helden die moedig genoeg zijn om zich in de fantastische wereld van Neverwinter te storten!
Kies uit meer dan tien rassen en acht klassen en betreed de meeslepende wereld van Dungeons & Dragons. Er zijn al talrijke contentupdates uitgebracht en daar blijft het niet bij!
Of het nu gaat om het uiterlijk, de statistieken of splinternieuwe vaardigheden je kunt je personage, uitrusting, metgezel en rijdier naar hartenlust aanpassen.

----------------------------------------------
Bron: Sen Store
----------------------------------------------
Image

Re: Neverwinter

4
ShAmPi wrote:Bwoh is niet echt fun :)

Slecht is het ook niet.

Speel het heel sproradisch eens op de xbone waar het al geruime tijd gratis te spelen is.
Oh dan ga ik mijn bandwidth daar niet aan besteden, verder met ESO it is. :p
Image

5
Elexus wrote:
ShAmPi wrote:Bwoh is niet echt fun :)

Slecht is het ook niet.

Speel het heel sproradisch eens op de xbone waar het al geruime tijd gratis te spelen is.
Oh dan ga ik mijn bandwidth daar niet aan besteden, verder met ESO it is. :p
Mwah
Mss ligt het jou meer he :)

Ik raak elke keer mijn kluts kwijt wat ik nou weer moest doen of naar waar ik moet gaan :D
Image

6
Deze lijkt me juist leuker dan ESO, Hier lijkt de combat stuk vloeiender dan bij ESO. Daar vond ik het redelijk traag gaan de combat.
Ben deze nu aan het downloaden. Ben benieuwd

EDIT:
Server gaat pas rond 16:00 online :(

Zojuist even een uurtje gespeeld. Heb nog niets te klagen. Combat is inderdaad sneller dan die van ESO.
Morgen middag maar even verder spelen.

@Shampi

Je kunt je huidige quest altijd met een route op je kaart neerzetten. Dat zit ergens in opties verborgen. Dan wordt die route gewoon continue aangegeven.
Image

10
Hier wat eigen gameplay van een Boss Fight

Deze game komt morgen uit als Free2Play.
Ik persoonlijk vind deze beter dan ESO. De gameplay is wat sneller. Ik heb ESO al een hele tijd niet meer gespeeld maar denk niet dat dat verandert is.
Maar voor een gratis game is deze wel de moeite waard.

Morgen zal er hoogstwaarschijnlijk wel wat lag voorkomen als meer mensen hem gratis kunnen downloaden.
Je kunt ook Guilds opzetten. De boss fight in het filmpje hierboven is met ongeveer 15 man.
Image

11
Ga hem zeker eens uitproberen dan.
Heb wel van ESO genoten, maar eens veteran rank gehaald en het spel eigenlijk weer helemaal opnieuw begint is de fun ervan af ...
Ook alle verbindingsproblemen om dungeons te doen viel tegen ...

Hopelijk is het te doen om zonder iets te kopen vooruitgang te boeken ...
PSN tichke
Image

12
Ik heb alleen dat starters pack gekocht om hem al te kunnen spelen. Maar is niet nodig.

Heb ook via de zen store 2 extra character slots gekocht. Je hebt er standaard maar 2. En dat is wel beetje weinig..
Image