Kolm wrote: 09 Jul 2022 23:38
Ik hoor er erg verschillende dingen van... Sommige vonden het een hele leuke game, andere niet. Ik denk dat het afhankelijk is van wat je verwacht. Het is tenslotte geen AAA studio die wel een vrij grote game maakt.
Zelf ben ik er nog niet aan toegekomen omdat er op release nog wat trophy bugs waren waardoor ik er even mee gewacht heb.
Misschien een idee voor na Doom Eternal
Het idee is leuk. En ze zagen het duidelijk zeer groots. Maar helaas voelt bijna alles onafgewerkt aan.
Alsof ze samen zaten en honderden ideeën op tafel gooiden en in plaats van keuzes te maken alles in de game wouden steken.
Begrijp mij niet verkeerd, het blijft een prestatie om zo een grote game te maken met zo een klein team. Maar dan moet het wel goed zitten natuurlijk.
Het enige wat ik wel geslaagd vond, waren de wapens en hoe je die kan samen stellen.
Het verhaal is afwezig, keuzes doen er eigenlijk niet toe, de narrator is super irritant, het vecht systeem is gewoon wat op knoppen drukken en je moet super grote afstanden af leggen om echt saaie dingen te doen.