Re: Devil May Cry 4: Special Edition

16
Gamefreak wrote:eeeuuuhh, we zijn een beetje off topic aan het gaan... :q:
Ik zal het weer on topic maken: volgens de Wikipedia pagina van DMC4 in het onderdeel van de SE, staat dat de game een release datum zou hebben van 18 juni, elk personage bonus scènes krijgt als intro en outro, bonus costumes beschikbaar in first print edition (dus in Japan geloof ik dan), en Japanese voices.

https://en.wikipedia.org/wiki/Devil_May ... al_Edition
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

17
Captain Witwicky wrote:
Ik zal het weer on topic maken: volgens de Wikipedia pagina van DMC4 in het onderdeel van de SE, staat dat de game een release datum zou hebben van 18 juni, elk personage bonus scènes krijgt als intro en outro, bonus costumes beschikbaar in first print edition (dus in Japan geloof ik dan), en Japanese voices.

prima Kapitein, ja als GozeBozer eenmaal begint over iets anders hé, gelukkig ga ik daar nooit op in, ahum :q:

18
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:

prima Kapitein, ja als GozeBozer eenmaal begint over iets anders hé, gelukkig ga ik daar nooit op in, ahum :q:
Mijn offtopic comment was tenminste nog een ontopic referentie. :q: Daarnaast was jij degene die begon met een offtopic opmerking.

Deze SE interesseert me niet meer nu het een digital only game is geworden.

20
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote: prima Kapitein, ja als GozeBozer eenmaal begint over iets anders hé, gelukkig ga ik daar nooit op in, ahum :q:
Mijn offtopic comment was tenminste nog een ontopic referentie. :q: Daarnaast was jij degene die begon met een offtopic opmerking.

Deze SE interesseert me niet meer nu het een digital only game is geworden.
Gamefreak wrote:ik sluit me aan bij jou Gozer, als er geen disc versie komt haak ik ook af, sorry Capcom
Dit vind ik altijd interessant. Vertel mij eens waarom jullie een volledige game niet zouden willen spelen, simpelweg doordat hij enkel digitaal is?

22
Gamefreak wrote:goh gewoon, games in een reeks heb ik liever op disc weet niet waarom. Losstaande games heb ik minder problemen mee, mss wat bizar maar het is zo. Wat Gozer zijn motief is, daar heb ik geen idee van voorlopig.
Ik kan wel begrijpen dat je een game op disc wilt, zeker als die deel uit maakt van een serie. Ik kan het echter alleen moeilijk begrijpen dat je daardoor een game niet wilt spelen. Als je de game wilt spelen, speel je die toch, ongeacht hoe die verschijnt?

23
Captain Witwicky wrote:Ik kan wel begrijpen dat je een game op disc wilt, zeker als die deel uit maakt van een serie. Ik kan het echter alleen moeilijk begrijpen dat je daardoor een game niet wilt spelen. Als je de game wilt spelen, speel je die toch, ongeacht hoe die verschijnt?
Dat is net een persoonlijke voorkeur ;)
Want als ge die logica zou hanteren, zou ge ook kunnen beginnen met het kopen van alle gameplatformen omdat er overal wel een game op is die ge graag zou spelen.

24
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik kan wel begrijpen dat je een game op disc wilt, zeker als die deel uit maakt van een serie. Ik kan het echter alleen moeilijk begrijpen dat je daardoor een game niet wilt spelen. Als je de game wilt spelen, speel je die toch, ongeacht hoe die verschijnt?
Want als ge die logica zou hanteren, zou ge ook kunnen beginnen met het kopen van alle gameplatformen omdat er overal wel een game op is die ge graag zou spelen.
Dat...gebeurt toch ook? :P

Ik zou het niet kunnen, een game niet spelen, al dat plezier missen, gewoon omdat ik hem moet downloaden? Je mist toch teveel zo?

25
Captain Witwicky wrote:
met0t0 wrote:
Dat...gebeurt toch ook? :P

Ik zou het niet kunnen, een game niet spelen, al dat plezier missen, gewoon omdat ik hem moet downloaden? Je mist toch teveel zo?
Je mist niks. Als een digitale game echt goed verkoopt komt er wel een disc versie en je mist sowieso al games omdat je niet genoeg tijd hebt om ze allemaal te spelen. Digitale games zijn ook niet jouw eigendom. Als je ziet hoeveel leden hier al een grote negatieve backlog hebben in het Beat the backlog topic, dan komen zij misschien over 5 jaar pas toen aan een aantal games. En dan is de store op PS3 mogelijk al offline en kunnen ze de games niet meer downloaden. Dat geld is dan weggegooit.

26
BozeGozerXrd wrote:Je mist niks. Als een digitale game echt goed verkoopt komt er wel een disc versie en je mist sowieso al games omdat je niet genoeg tijd hebt om ze allemaal te spelen. Digitale games zijn ook niet jouw eigendom. Als je ziet hoeveel leden hier al een grote negatieve backlog hebben in het Beat the backlog topic, dan komen zij misschien over 5 jaar pas toen aan een aantal games. En dan is de store op PS3 mogelijk al offline en kunnen ze de games niet meer downloaden. Dat geld is dan weggegooit.
Hmmm...ik kan niet direct op een game komen die een disc versie kreeg omdat die goed verkocht op PSN, behalve Journey. Maar je mag er nu toch niet vanuit gaan dat je game een disc versie krijgt, want de game die je wilt kan evengoed slecht verkopen.

En als je ervan uitgaat dat de PS store offline gaat, moet je helemaal niks kopen op PSN of alle games direct kopen en downloaden.

Dan nog, als je de game wilt spelen, zou je dan nog steeds weigeren moest je aannemen dat die redenen nu geen probleem zijn? Zou je dan nog steeds niet de game spelen omdat je die moet downloaden (gewoon enkel die reden)?

27
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:Je mist niks. Als een digitale game echt goed verkoopt komt er wel een disc versie en je mist sowieso al games omdat je niet genoeg tijd hebt om ze allemaal te spelen. Digitale games zijn ook niet jouw eigendom. Als je ziet hoeveel leden hier al een grote negatieve backlog hebben in het Beat the backlog topic, dan komen zij misschien over 5 jaar pas toen aan een aantal games. En dan is de store op PS3 mogelijk al offline en kunnen ze de games niet meer downloaden. Dat geld is dan weggegooit.
Hmmm...ik kan niet direct op een game komen die een disc versie kreeg omdat die goed verkocht op PSN, behalve Journey. Maar je mag er nu toch niet vanuit gaan dat je game een disc versie krijgt, want de game die je wilt kan evengoed slecht verkopen.

En als je ervan uitgaat dat de PS store offline gaat, moet je helemaal niks kopen op PSN of alle games direct kopen en downloaden.

Dan nog, als je de game wilt spelen, zou je dan nog steeds weigeren moest je aannemen dat die redenen nu geen probleem zijn? Zou je dan nog steeds niet de game spelen omdat je die moet downloaden (gewoon enkel die reden)?
De twee PSN games die ik het liefst wou zijn Echochrome 2 en Tokyo Jungle. Beide heb ik op disc. :q:
De PS store op PS3 gaat offline, dat is een feit. Het is maar de vraag of Sony de gratis online diensten op PS3 nog 10 jaar online wil houden dus over 5 jaar is een realistich eindstation voor de store.

Zolang je niet al je PSN aankopen altijd kosteloos kunt blijven spelen(dus zonder verplicht PS+ of extra kosten voor PSNow streaming van games die je al bezit) is een digitale aankoop weggegooid geld. Daarnast wil ik gewoon een leuk fysiek product in huis hebben, dat is deel van de magie.

29
BozeGozerXrd wrote: De twee PSN games die ik het liefst wou zijn Echochrome 2 en Tokyo Jungle. Beide heb ik op disc.
De PS store op PS3 gaat offline, dat is een feit. Het is maar de vraag of Sony de gratis online diensten op PS3 nog 10 jaar online wil houden dus over 5 jaar is een realistich eindstation voor de store.

Zolang je niet al je PSN aankopen altijd kosteloos kunt blijven spelen(dus zonder verplicht PS+ of extra kosten voor PSNow streaming van games die je al bezit) is een digitale aankoop weggegooid geld. Daarnast wil ik gewoon een leuk fysiek product in huis hebben, dat is deel van de magie.
Ik heb eigenlijk nog niet stil gestaan bij het de gedachte dat de PS3 service zou offline gaan. Is het niet mogelijk dat je downloadlijst echter actief blijft?
Ik kan begrijpen dat je het dan weggegooid geld vindt. Maar toch, is het niet beter dan te werken met volgende uitspraak, maar toegepast op games?

=> it's better to have loved and lost than never to have loved at all

? :D
Gamefreak wrote:een punt dat Bozer en Motété nog niet hebben aangehaald is dat je euh, je frustratie op de doosjes kan laten botvieren....

ja Crash Bash op PS One, ik kijk naar jou
Hold on! Crash Bash deed mijn bloed koken! Kheb die game zelfs nooit kunnen uitspelen omdat 1 level mij maar niet wou lukken! :bomb:

En om een beetje on topic te blijven: komende van de fb pagina van de game op een antwoord:

Vergil will have his own unique move set, plus a new intro and ending cutscene. He is absolutely not a reskin. Each of the playable characters (including Vergil) will in fact have alternate costumes and skins, but Vergil himself is distinct.

Action is definitely the focus here since it's a "special edition," not a completely separate title, but observant fans might catch a cool hint in there somewhere relating to the series' canon.