Re: Alien: Isolation
16Ik denk eraan om deze te kopen samen met een abo op power unlimited. Is hij de moeite voor iemand die nog nooit survival horror gespeeld heeft? Ik speel vooral action adventures. De films vond ik wel goed.
De game wordt geprezen voor zijn survival horror en zijn benauwende sfeer met de Alien. Ikzelf heb hem nog niet kunnen spelen maar het zou een van de betere zoniet de beste horror game zijn op dit moment. Kijk naar veel gameplay footage zodat je een zeker beeld hebt van wat je mag verwachten.Toon8 wrote:Ik denk eraan om deze te kopen samen met een abo op power unlimited. Is hij de moeite voor iemand die nog nooit survival horror gespeeld heeft? Ik speel vooral action adventures. De films vond ik wel goed.
Survial Horror games liggen dicht bij action adventures, dus je kunt er zo in stappen. Omdat je de films al kent en goed vindt zou het zeker een leuke ervaring moeten worden.Toon8 wrote:Ik denk eraan om deze te kopen samen met een abo op power unlimited. Is hij de moeite voor iemand die nog nooit survival horror gespeeld heeft? Ik speel vooral action adventures. De films vond ik wel goed.
Ik vind dat via het eerste persoonsperspectief het wel duidelijk verschilt van action adventures (aangezien die vooral 3rd person zijn zoals Assassin's Creed niet te vergelijken is met Isolation), maar in principe zijn er wel veel gelijkenissen qua opzet en doelen.BozeGozerXrd wrote:Survial Horror games liggen dicht bij action adventures, dus je kunt er zo in stappen. Omdat je de films al kent en goed vindt zou het zeker een leuke ervaring moeten worden.Toon8 wrote:Ik denk eraan om deze te kopen samen met een abo op power unlimited. Is hij de moeite voor iemand die nog nooit survival horror gespeeld heeft? Ik speel vooral action adventures. De films vond ik wel goed.
Het eerste persoonsperspectief is niet iets wat wel gewoon is in surival horror, dus dat maakt qua die vergelijking totaal geen verschil. Daarnaast neem ik aan dat het perspectief verschil hem niet zo afschrikt dat het uberhaupt iets uitmaakt. Hij zal ook wel eens een FPS o.i.d. gespeeld hebben.Captain Witwicky wrote:Ik vind dat via het eerste persoonsperspectief het wel duidelijk verschilt van action adventures (aangezien die vooral 3rd person zijn zoals Assassin's Creed niet te vergelijken is met Isolation), maar in principe zijn er wel veel gelijkenissen qua opzet en doelen.BozeGozerXrd wrote:Survial Horror games liggen dicht bij action adventures, dus je kunt er zo in stappen. Omdat je de films al kent en goed vindt zou het zeker een leuke ervaring moeten worden.Toon8 wrote:Ik denk eraan om deze te kopen samen met een abo op power unlimited. Is hij de moeite voor iemand die nog nooit survival horror gespeeld heeft? Ik speel vooral action adventures. De films vond ik wel goed.
3rd person horror ligt dichter bij 3rd person action, dan 1st person horror en 3rd person action. Dat is mijn punt.BozeGozerXrd wrote:Captain Witwicky wrote:Het eerste persoonsperspectief is niet iets wat wel gewoon is in surival horror, dus dat maakt qua die vergelijking totaal geen verschil. Daarnaast neem ik aan dat het perspectief verschil hem niet zo afschrikt dat het uberhaupt iets uitmaakt. Hij zal ook wel eens een FPS o.i.d. gespeeld hebben.BozeGozerXrd wrote:Ik vind dat via het eerste persoonsperspectief het wel duidelijk verschilt van action adventures (aangezien die vooral 3rd person zijn zoals Assassin's Creed niet te vergelijken is met Isolation), maar in principe zijn er wel veel gelijkenissen qua opzet en doelen.
De AvP game is niet te vergelijken met Isolation.Toon8 wrote:Ik speel idd wel liever third person maar heb ook al genoeg games in first person gespeeld dus dat vind ik niet zo erg. Ook heb ik ooit eens alien vs predator gespeeld en deze vond ik niet zo leuk maar is waarschijnlijk met niets te vergelijken met deze.
Ze zeggen dat je veel Game Over zal krijgen in die game, zeker op hogere graden.Toon8 wrote:Heb ik al eens bekeken, hij ging vaak dood maar dat was omdat hij op een moeilijke graad speelde
die alien zou idd niet van de poes zijnCaptain Witwicky wrote:Ze zeggen dat je veel Game Over zal krijgen in die game, zeker op hogere graden.Toon8 wrote:Heb ik al eens bekeken, hij ging vaak dood maar dat was omdat hij op een moeilijke graad speelde
Goed zo! EnjoyToon8 wrote:Ik ga hem wel kopen, ben genoeg overtuigd
Sevastopol is ook hoe Rusland drie van z'n slagschepen heeft genoemd(o.a. een die voor dit jaar klaar wordt gemaakt).Captain Witwicky wrote:Ha. Hoorde ik op CNN en zocht het op wikipedia.
"Sevastopol or traditionally Sebastopol is a city located in the southwestern region of the Crimean Peninsula on the Black Sea."