euhmm ikGamefreak wrote:oohhh, wie let daar nu op ?Marty wrote:Leuke game om te spelen, wel alleen 1 fout ontdekt
De waardes bij Weight en Height zijn verdraaid
Hoeveel weeg je? Ik weeg 5,21 meter
Re: No Man's Sky
227Ik heb vaak met mijn space ship maar net botsingen kunnen vermijden, ben blij dat ik niet de enigste ben die er niet mee kan vliegen
Ook lukte me het eerst niet om die superboost (L1 en R1 indrukken) te doen stoppen, nu doe ik dit met L2. Is dat zo bedoeld of is er een andere manier om dat te controleren?
De beweeglijkheid van het schip is toch ook niet dat, voorlopig ga ik gevechten uit de weg. Tot ik beter word en betere schepen kan kopen natuurlijk
Ook lukte me het eerst niet om die superboost (L1 en R1 indrukken) te doen stoppen, nu doe ik dit met L2. Is dat zo bedoeld of is er een andere manier om dat te controleren?
De beweeglijkheid van het schip is toch ook niet dat, voorlopig ga ik gevechten uit de weg. Tot ik beter word en betere schepen kan kopen natuurlijk
228Voor mij is het niet saai, maar er zijn genoeg die de game een miskoop vinden. Dit is zo'n game waar je of van houd of juist een hekel aan hebt.Colossus wrote:Please No man Sky players,
Vertel me een ding!!!
Is de game eentonig en word het saai????
Zit tussen 2 demensies vast, tussen kopen en niet kopen![]()
![]()
Edit: Hebben meer mensen last van dat ze niet alle dieren op een planeet kunnen vinden. Ik moet bij vrijwel elke planeet nog 2 vinden en die zijn dan nergens te bekennen.
229Voor de mensen die meer met No Man's Sky willen doen is er nog wat extra's. Op NMSOrigins kun je screenshots uploaden en eigen verhalen erbij maken. Opzich is het best leuk gemaakt.
https://www.nmsorigins.com/
https://www.nmsorigins.com/
230Heb nu op 2 planeten alle dieren gezocht, en moest er ook 2. Op gegeven moment kwam ik op gedeelte van de planeet en daar liepen nog wat dieren. Had er maar 2 nodig maar kon er 3 scannen. Waarschijnlijk 1 zelfde type maar dan man en vrouw.billie91 wrote:Voor mij is het niet saai, maar er zijn genoeg die de game een miskoop vinden. Dit is zo'n game waar je of van houd of juist een hekel aan hebt.Colossus wrote:Please No man Sky players,
Vertel me een ding!!!
![]()
Edit: Hebben meer mensen last van dat ze niet alle dieren op een planeet kunnen vinden. Ik moet bij vrijwel elke planeet nog 2 vinden en die zijn dan nergens te bekennen.
Ik kan trouwens geen 100% planeten maar claimen, voor mijn geld. Kon dat 1 keer en nu staan alle planeten op 100% waar ik nog lang niet alles gevonden heb de planeten
231Ik heb nu juist op 1 planeet alles gevonden en kan dat dus juist niet claimen. Zal vast wel een bug zijn, maar het is wel irritant.Marty wrote:Heb nu op 2 planeten alle dieren gezocht, en moest er ook 2. Op gegeven moment kwam ik op gedeelte van de planeet en daar liepen nog wat dieren. Had er maar 2 nodig maar kon er 3 scannen. Waarschijnlijk 1 zelfde type maar dan man en vrouw.billie91 wrote:Voor mij is het niet saai, maar er zijn genoeg die de game een miskoop vinden. Dit is zo'n game waar je of van houd of juist een hekel aan hebt.Colossus wrote:Please No man Sky players,
Vertel me een ding!!!
![]()
Ik kan trouwens geen 100% planeten maar claimen, voor mijn geld. Kon dat 1 keer en nu staan alle planeten op 100% waar ik nog lang niet alles gevonden heb de planeten
232De space combat trekt toch op niet veel, het is bijna altijd 10 tegen 1. Heb wat upgrades gedaan voor mijn kanon maar het helpt niet veel als ze met 10 tegelijk beginnen te schieten
Ben nu maar bezig het pad naar atlas te volgen en blueprints te vinden.
233Heb net even gegoogled en ben erachter gekomen dat de planeten bij veel spelers een bug hebben en deze niet 100% kunnen claimen. Dus of je kunt je zoology milestone niet bereiken, of hij loopt daar op een gegeven moment vast. Opnieuw opstarten helpt niet dus Hello Games zal er waarschijnlijk een patch voor moeten uitbrengen.
Edit: er zijn wel mooi plaatjes te schieten. Ik heb deze vandaag genomen.

Edit: er zijn wel mooi plaatjes te schieten. Ik heb deze vandaag genomen.

234dus toch niet zo een leeg universum zoals ze beweren....Toon8 wrote:De space combat trekt toch op niet veel, het is bijna altijd 10 tegen 1. Heb wat upgrades gedaan voor mijn kanon maar het helpt niet veel als ze met 10 tegelijk beginnen te schieten![]()
235Er zijn vrijwel enkel planeten met leven voor zover ik heb kunnen ontdekken. Ik ben nog maar op 10 planeten geweest, maar ze hadden allemaal leven. In de ruimte wordt je met regelmaat getroffen door piraten die, als je geen goed schip hebt, je eigenlijk continu verslaan. Er is dus echt zat leven, maar dat heeft ook zijn charme.Gamefreak wrote:dus toch niet zo een leeg universum zoals ze beweren....Toon8 wrote:De space combat trekt toch op niet veel, het is bijna altijd 10 tegen 1. Heb wat upgrades gedaan voor mijn kanon maar het helpt niet veel als ze met 10 tegelijk beginnen te schieten![]()
236Bij mij niet. Mijn startplaneet is nog altijd die met het meeste leven. Ik hang niet al te veel rond, ik probeer vooral dure grondstoffen te farmen voor te verkopen.billie91 wrote:Er zijn vrijwel enkel planeten met leven voor zover ik heb kunnen ontdekken. Ik ben nog maar op 10 planeten geweest, maar ze hadden allemaal leven. In de ruimte wordt je met regelmaat getroffen door piraten die, als je geen goed schip hebt, je eigenlijk continu verslaan. Er is dus echt zat leven, maar dat heeft ook zijn charme.Gamefreak wrote:dus toch niet zo een leeg universum zoals ze beweren....Toon8 wrote:De space combat trekt toch op niet veel, het is bijna altijd 10 tegen 1. Heb wat upgrades gedaan voor mijn kanon maar het helpt niet veel als ze met 10 tegelijk beginnen te schieten![]()
Maar heb al meer dan 20 stelsels bezocht, en het meest kom ik levenloze planeten tegen. Soms met beetje leven, of enkel flora.
Vriend van mij zit in een gebied die door een andere speler ontdekt is, hij kan bijna niets zelf ontdekken
PSN tichke

237LOL, je zou toch zeggen dat met zoveel planeten er genoeg zelf te ontdekken zou zijn. Ik heb nu zelf trouwens ook de bug dat alle planeten die ik heb bezocht als 100% worden aangemerkt terwijl ik niet alles daar heb ontdekt. Hopelijk snel een oplossing daarvoor.tichke wrote:Bij mij niet. Mijn startplaneet is nog altijd die met het meeste leven. Ik hang niet al te veel rond, ik probeer vooral dure grondstoffen te farmen voor te verkopen.billie91 wrote:Er zijn vrijwel enkel planeten met leven voor zover ik heb kunnen ontdekken. Ik ben nog maar op 10 planeten geweest, maar ze hadden allemaal leven. In de ruimte wordt je met regelmaat getroffen door piraten die, als je geen goed schip hebt, je eigenlijk continu verslaan. Er is dus echt zat leven, maar dat heeft ook zijn charme.Gamefreak wrote:dus toch niet zo een leeg universum zoals ze beweren....Toon8 wrote:De space combat trekt toch op niet veel, het is bijna altijd 10 tegen 1. Heb wat upgrades gedaan voor mijn kanon maar het helpt niet veel als ze met 10 tegelijk beginnen te schieten![]()
Maar heb al meer dan 20 stelsels bezocht, en het meest kom ik levenloze planeten tegen. Soms met beetje leven, of enkel flora.
Vriend van mij zit in een gebied die door een andere speler ontdekt is, hij kan bijna niets zelf ontdekken
238De laatste 6 planeten waarop ik ben geweest kon je met moeite langer dan een minuut blijven. Bij 4 was het extreem slecht weer (koud, straling, warmte) en kreeg ik regelmatig een extreme storm over me heen waardoor dat je binnen de 20s een schuilplaats moet vinden. Op een andere planeet waren de sentinels extreem agressief, sprong nog maar uit mijn schip en werd al aangevallen. Kwam dan op een planeet waarop er letterlijk niets was, gewoon kaal donker rotsoppervlakte. Gelukkige was er een maan waarop ik wat zeldzame grondstoffen kon halen. Dit waren de laatste 2 zonnestelsels die ik aangedaan heb.
Ben nu van plan weer te vertrekken en hopelijk nu eens een goed zonnestelsel, waarop ik eens kan proberen alle dieren te scannen
Ben nu van plan weer te vertrekken en hopelijk nu eens een goed zonnestelsel, waarop ik eens kan proberen alle dieren te scannen
239Post anders wat screenshots van je planeten. Ik ben wel benieuwd hoe die eruit zien.Toon8 wrote:De laatste 6 planeten waarop ik ben geweest kon je met moeite langer dan een minuut blijven. Bij 4 was het extreem slecht weer (koud, straling, warmte) en kreeg ik regelmatig een extreme storm over me heen waardoor dat je binnen de 20s een schuilplaats moet vinden. Op een andere planeet waren de sentinels extreem agressief, sprong nog maar uit mijn schip en werd al aangevallen. Kwam dan op een planeet waarop er letterlijk niets was, gewoon kaal donker rotsoppervlakte. Gelukkige was er een maan waarop ik wat zeldzame grondstoffen kon halen. Dit waren de laatste 2 zonnestelsels die ik aangedaan heb.
240Nou ben ik vandaag toch nog op een levenloze planeet gekomen. Hieronder een klein filmpje.
https://www.youtube.com/watch?v=LyZ4hdIaPbc
https://www.youtube.com/watch?v=LyZ4hdIaPbc