Heb gisteren de livestream euhm 'live' gevolgd.Captain Witwicky wrote:Voor als ge net geen 83 minuten iets anders hebt te doen
Voorlopig totaal niet onder de indruk eigenlijk. De UI was ook precies gemaakt door een 5 jarige in Paint.
Heb gisteren de livestream euhm 'live' gevolgd.Captain Witwicky wrote:Voor als ge net geen 83 minuten iets anders hebt te doen
Ook het gevoel dat ik heb. Die UI trekt totaal op niks...Elexus wrote:Voorlopig totaal niet onder de indruk eigenlijk. De UI was ook precies gemaakt door een 5 jarige in Paint.
geen fan van Jurissac Park metoto ?met0t0 wrote:Ook het gevoel dat ik heb. Die UI trekt totaal op niks...Elexus wrote:Voorlopig totaal niet onder de indruk eigenlijk. De UI was ook precies gemaakt door een 5 jarige in Paint.![]()
Voor de rest ziet het er gewoon degelijk uit.
Oei, daar gaat haar enthousiasme, gelukkig ben ik voorzichtig geweest. Ik heb wel nog niet kunnen kijken, heb namelijk niet 83 minuten vrijElexus wrote:Heb gisteren de livestream euhm 'live' gevolgd.Captain Witwicky wrote:Voor als ge net geen 83 minuten iets anders hebt te doen
Voorlopig totaal niet onder de indruk eigenlijk. De UI was ook precies gemaakt door een 5 jarige in Paint.
I know right, the hype killed it for me.Captain Witwicky wrote: Oei, daar gaat haar enthousiasme, gelukkig ben ik voorzichtig geweest. Ik heb wel nog niet kunnen kijken, heb namelijk niet 83 minuten vrij
Twas te mooi om waar te zijnElexus wrote:I know right, the hype killed it for me.Captain Witwicky wrote: Oei, daar gaat haar enthousiasme, gelukkig ben ik voorzichtig geweest. Ik heb wel nog niet kunnen kijken, heb namelijk niet 83 minuten vrij
Maar ach, nu hoef ik niet te investeren in de Early Access (zelfs de grootste beesten van PC's kunnen het amper draaien naar het schijnt dusja).
En ik heb ook heel da filmpje niet gezien eh, stukjes. Maar heb wel maandag wat livestreams gevolgd op Twitch.
Bij vele games klinkt altijd de gameplay op eerste zicht "tof"Elexus wrote:Mja, 2016 is nog redelijk veraf dus ze hebben nog wat tijd om er toch nog iets deftigs van te maken. De gameplay op zich zag er nog wel tof uit, maar de aankleding trekt gewoon op niks.
fsterchele23 wrote:Ik zeg altijd dak nie verlang naar een game maar mss verlang ik wel naar dees om met lexi te spelen :-P
Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
ik peins dat het zover niet komtmet0t0 wrote:Is het einde van Ark: Survival Evolved in zicht?
http://www.invader.be/is-dit-het-einde- ... l-evolved/