Interessant om te zien is dat de Broly pics iets lijken te maken hebben met de 2de film waarin die speelt, samen met Goten, Trunks en Gohan die het tegen hem opnemen. Bardock lijkt nu ook zijn eigen film na te spelen.

Zeker dat het niet 2x PS3 isShAmPi wrote:PS3 vs PS4
Don't see alot of difference...
Ik denk van niet.dividedx11 wrote:Hopelijk komt alles in orde met je steelbook Capt'n
Als ik ooit een PS4 heb zal ik het zeker eens vragencoolgamer wrote:Als iemand wil helpen of hulp nodig heeft met online trophies laat het me weten
Psn coolgamer

Als de game binnen een paar maand overal in de uitverkoop ligt is het wel duidelijk dat dat dus niet 1.5 miljoen verkochte games zijn.Captain Witwicky wrote:Er zouden al 1.5 miljoen verscheepte (!) exemplaren zijn: https://www.4gamers.be/nieuws/43863/1/D ... 15-miljoen
Ligt elke game niet in een paar maand in uitverkoop?BozeGozerXrd wrote:Als de game binnen een paar maand overal in de uitverkoop ligt is het wel duidelijk dat dat dus niet 1.5 miljoen verkochte games zijn. Maar gezien de game op 4 (5 als je steam meetelt) consoles verschijnt en het de eerste (nieuwe) fighting game voor PS4 in Europa is zal de verkoop wel hoger uitvallen dan de vorige games.
Ik lees juist vrij gematigde reacties. De gemiddelde score van de game is zo'n 7 en bijna alle reviews hebben kritiek op de gameplay. Die 7 is natuurlijk wel 2 punten meer dan Battle Of Z en de andere PS3 DBZ op Burst Limit na(die nog een iets hogere score heeft dan XV) dus relatief gezien is de game een stuk beter als je die games ook hebt gespeeld.Captain Witwicky wrote:Ligt elke game niet in een paar maand in uitverkoop?BozeGozerXrd wrote:Als de game binnen een paar maand overal in de uitverkoop ligt is het wel duidelijk dat dat dus niet 1.5 miljoen verkochte games zijn. Maar gezien de game op 4 (5 als je steam meetelt) consoles verschijnt en het de eerste (nieuwe) fighting game voor PS4 in Europa is zal de verkoop wel hoger uitvallen dan de vorige games.
Ik hoop dat de verkoop toch ook iets heeft te maken met hoe goed de game is. Ik hoor velen er van goed spreken, meer dan degenen die er slecht van spreken.
Dus,....beter.BozeGozerXrd wrote:Ik lees juist vrij gematigde reacties. De gemiddelde score van de game is zo'n 7 en bijna alle reviews hebben kritiek op de gameplay. Die 7 is natuurlijk wel 2 punten meer dan Battle Of Z en de andere PS3 DBZ op Burst Limit na(die nog een iets hogere score heeft dan XV) dus relatief gezien is de game een stuk beter als je die games ook hebt gespeeld.