Re: Alien: Isolation

61
BozeGozerXrd wrote:Ik prefereer toch m'n 5.1 surround set met de subwoofer voldoende luid. :D
Mmm ik heb dat niet, dus met mij is er eigenlijk geen vergelijking mogelijk :think:
Marty wrote:Ondertussen de game uitgespeeld, nu nog 1 keer uitspelen zonder dood te gaan
Geweldige game
Good luck !
Laat ons weten hoe lang je speelt zonder dood te gaan :cool:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

62
Blijkbaar zou het niet extreem moeilijk zijn om de game uit te spelen zonder doodgaan, toch niet op de allerlaagste moeilijkheidsgraad.

Ik ben benieuwd naar die hoogste moeilijkheidsgraad :O
Al zal ik best maar eerst op Hard beginnen.

63
Nightmare hoeft niet he voor de trophy
Dat is een niveau wat pas later is toegevoegd. Op hard uitspelen is voldoende
En je kunt inderdaad op Novice spelen en goed gebruik maken van de 2 saves die de game aanhoud en dan moet het goed te doen zijn, En nu kan ik ook gewoon iedereen neerschieten of wat dan ook, aangezien ik de trophy Mercy of Prudence al samen gedaan heb op hard mode
Image

64
Marty wrote:Nightmare hoeft niet he voor de trophy
Dat is een niveau wat pas later is toegevoegd. Op hard uitspelen is voldoende
En je kunt inderdaad op Novice spelen en goed gebruik maken van de 2 saves die de game aanhoud en dan moet het goed te doen zijn, En nu kan ik ook gewoon iedereen neerschieten of wat dan ook, aangezien ik de trophy Mercy of Prudence al samen gedaan heb op hard mode
Nog een geluk dat het niet hoeft :p

Ik ga de game gewoon een keer op hard uitspelen en dan wel zien hoeveel keer ik hem nog zou willen spelen :)

66
Captain Witwicky wrote:Ik ga toch beginnen spelen op easy hoor ;)
Als ik genoeg tijd heb doe ik wel normal & hard :cool:
Ik denk dat we deze discussie al gehad hebben, maar ik vind het flauw om op easy te spelen omdat ge dan niet constant met schrik zit om dood te gaan :p

67
met0t0 wrote:
Ik denk dat we deze discussie al gehad hebben, maar ik vind het flauw om op easy te spelen omdat ge dan niet constant met schrik zit om dood te gaan :p
Het is ook geen eerlijke vergelijking. Want wij spelen alleen tegen de AI, en Captain speelt ook nog eens tegen z'n vader op Nightmare stand.

68
met0t0 wrote: Ik denk dat we deze discussie al gehad hebben, maar ik vind het flauw om op easy te spelen omdat ge dan niet constant met schrik zit om dood te gaan
Ja, we hebben het hier al eens over gehad, maar dat is gewoon de manier waarop ik het speel, er is daar niks flauws aan, ik ga pas voor de uitdaging later ;)
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:Ik denk dat we deze discussie al gehad hebben, maar ik vind het flauw om op easy te spelen omdat ge dan niet constant met schrik zit om dood te gaan
Het is ook geen eerlijke vergelijking. Want wij spelen alleen tegen de AI, en Captain speelt ook nog eens tegen z'n vader op Nightmare stand.
Ik denk dat dit nog een graad hoger is dan Nightmare :O

69
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:
en die is taaier om op de knieën te krijgen hé Gozer, of ben ik mis Kapiteinski ? :smug:

71
Gamefreak wrote:en die is taaier om op de knieën te krijgen hé Gozer, of ben ik mis Kapiteinski ?
Eerder Dark Souls achtig is ie...
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:en die is taaier om op de knieën te krijgen hé Gozer, of ben ik mis Kapiteinski ?
Z'n AI is aangepast op Captain, misschien hoef jij maar 1 keer op z'n hoofd te springen om hem te verslaan.
Wat bedoel je hier precies mee? :P

73
Gamefreak wrote:Dark Souls zeg je ? Dan ga je idd je stinkende best moeten doen om hem een (virtueel) kopje kleiner te maken :idea:
Ik denk zelfs dat er een bug is ingekropen zodat ik hem niet kan verslaan... :P

74
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:Dark Souls zeg je ? Dan ga je idd je stinkende best moeten doen om hem een (virtueel) kopje kleiner te maken :idea:
Ik denk zelfs dat er een bug is ingekropen zodat ik hem niet kan verslaan... :P
Dan zijn we toch terug bij Alien, want die kunt ge ook niet dood krijgen in de game :p