Re: Star Wars

121
met0t0 wrote:
Colossus wrote:
[+] Vermoeden over deze nieuwe film
Hoewel ik wel het idee heb dat iedereen dood ga want de hoofdrolspelers die je nu zie kom je in deel 4 niet meer tegen ;)
[+] Vermoeden over einde van deze nieuwe film
Einde van de film: Darth Vader vermoordt iedereen :p
[+] Nog een vermoeden
Of ze eindigen de film met Darth Vader in een star destroyer die achter de Tantive IV aan gaat, je weet wel, hoe A new hope de film opent, het gaat uiteindelijk allemaal om de Dead Star plannen en we weten allemaal dat het de rebellen gaat lukken,
Hoe dan ook, het lijk me een leuke film voor zomaar eens te kijken.
Image

122
Colossus wrote:
[+] Nog een vermoeden
Of ze eindigen de film met Darth Vader in een star destroyer die achter de Tantive IV aan gaat, je weet wel, hoe A new hope de film opent, het gaat uiteindelijk allemaal om de Dead Star plannen en we weten allemaal dat het de rebellen gaat lukken,
Hoe dan ook, het lijk me een leuke film voor zomaar eens te kijken.
Dat lijkt mij wel een mooi einde te zijn :)

124
Toch interessant om wat meer achtergrond te krijgen bij hoe de Death Star tot stand gekomen is :)
Gelukkig kunnen ze hem in deze film nog niet kapot maken, want dat wordt in de episodes erna al genoeg gedaan :p

125
met0t0 wrote:Toch interessant om wat meer achtergrond te krijgen bij hoe de Death Star tot stand gekomen is :)
Gelukkig kunnen ze hem in deze film nog niet kapot maken, want dat wordt in de episodes erna al genoeg gedaan :p
Haha ik moest lachen om dat laatste wat je zei,

Maar ik ben zeer geïnteresseerd in deze film,
Vind dit vele malen leuker dan alle episodes die na deel 6 komen, van mij mogen ze zo doorgaan.
Image

128
Nog een star wars film ...
Komen jullie dat nooit beu? Als een game dat doet word er moord en brand geschreeuwd, maar een filmreeks kan dit wel? ;)

(Niet om de fan boys op hun paard te krijgen, gewoon om discussie op gang te brengen. Vind de SW films zelf niet slecht ... )
Image

129
Toon8 wrote:Nog een star wars film ...
Komen jullie dat nooit beu? Als een game dat doet word er moord en brand geschreeuwd, maar een filmreeks kan dit wel? ;)

(Niet om de fan boys op hun paard te krijgen, gewoon om discussie op gang te brengen. Vind de SW films zelf niet slecht ... )
Er zat genoeg tijd tussen dus nu is alles nog vers en wilt iedereen zoveel mogelijk Star Wars. Rogue One is trouwens iets wat we nog nooit gezien hebben. Een anthology film waarin (bijna) geen gekende personages in voorkomen. En toch heeft het iets familiars omdat het vertelt hoe de rebels de plannen van de death star hebben kunnen bemachtigen. Misschien dat we tegen 2020 inderdaad weer het gevoel krijgen dat de serie uitgemolken begint te worden maar dat is nu nog niet het geval, althans voor mij niet.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image

130
Toon8 wrote:Nog een star wars film ...

Nogal een rare vraag nu er maar net 1 in 10+ jaar geweest is. Over 5 jaar is iedereen het waarschijnlijk (hopelijk) beu, maar Disney moet zijn investering terugverdienen uiteraard.

131
Als het aan mij lag was het bij de 6 films gewoon gebleven, de serie was af, klaar, het geld was verdiend.

Alle episodes verder dan deel 6 komt bij mij al wel wat over dat het uitmelkerij is, ze kunnen vanaf nu alles weer helemaal kapot verzinnen en maar oneindig door gaan, hetzelfde over de geplande " Han solo film " die gaat komen, Disney moet en zal elk jaar een Sw film uitbrengen, Jup het is pure uitmelkerij.

Maar deze film lijk me gewoon wel leuk, ondanks dat het ook uitmelkerij is moeten ze zich bij deze film aan heel veel regels houden van het origineel omdat anders echt de geloofwaardigheid kwijt is, hier kunnen ze niet veel aan kapot maken en de domste dingen verzinnen, ik zal dan ook als een examinator in die bios zaal zitten en de film word voor mij echt geweldig als alles herkenbaar word en gewoon een geweldig tussendoor avontuur gaat zijn.

Laat maar komen.
Image

132
Tjeefkeuh wrote: Nogal een rare vraag nu er maar net 1 in 10+ jaar geweest is. Over 5 jaar is iedereen het waarschijnlijk (hopelijk) beu, maar Disney moet zijn investering terugverdienen uiteraard.
Dit is nu toch al de ! 8ste ! langspeelfilm, een reeks van die soort is bijna uniek en er komen er nog een hoop aan.
Al versta ik wel dat je zegt dat het meer dan 10 jaar geleden was sinds de vorige films.

Hetgene wat Colossus schrijft bergrijp ik volledig, heb dat gevoel ook vaak vooral bij series (vb lost en TWD en nu ook in de HP franchise). Soms moeten makers eens content zijn met wat ze gemaakt hebben ipv van het in leven te houden door vanalles bij te verzinnen.
Image

133
Het ding bij de nieuwste Star Wars films is ook dat er nu veel nieuwere en betere technologie is om alles nog veel spectaculairder te maken.
Daarnaast zijn er ook veel nieuwe creatievelingen die een nieuwe draai kunnen geven aan Star Wars. De meesten zijn ook opgegroeid met de oude Star Wars films en werken dus aan iets waar ze al jaren naar opkijken. :)
Image

134
Maxidomino wrote:Het ding bij de nieuwste Star Wars films is ook dat er nu veel nieuwere en betere technologie is om alles nog veel spectaculairder te maken.
Daarnaast zijn er ook veel nieuwe creatievelingen die een nieuwe draai kunnen geven aan Star Wars. De meesten zijn ook opgegroeid met de oude Star Wars films en werken dus aan iets waar ze al jaren naar opkijken. :)
Nochtans was iedereen het erover eens dat de 7e precies goed trok op de 4e ;)
Maar ja rogue zal wel creatiever zijn zeker, hopelijk.
Image

135
Toon8 wrote:
Maxidomino wrote:Het ding bij de nieuwste Star Wars films is ook dat er nu veel nieuwere en betere technologie is om alles nog veel spectaculairder te maken.
Nochtans was iedereen het erover eens dat de 7e precies goed trok op de 4e ;)
Maar ja rogue zal wel creatiever zijn zeker, hopelijk.
Inderdaad!
Ik blijf erbij dat deel 7 gewoon nooit heeft moeten komen als vervolg van deel 6, zouden we deel 7 alleen puur op zich zelf beoordelen zonder ook maar iets te vergelijken ( ik weet niet hoe je dat kan doen) met deel 4, dan is het een redelijke actiefilm, mooie special effects in ieder geval wel.

Mwa creatiever denk ik niet echt, we weten eigenlijk allemaal wel wat er gaat gebeuren, het is gewoon voor mij dan dat deze film tussen een boeiende periode zich afspeeld, namelijk tussen 3 en 4.

Ik hoop btw dat we niet heel de film hebben gezien nu met het kijken van de trailers...
Image