Re: Welke serie volg je momenteel?
601Nu is bezig me Orange Is The New Black. Wel beter als ik verwacht had
het wordt beterMaxidomino wrote:Begonnen aan Vikings, maar die eerste aflevering was maar meh.
Zelf verslaafd geraakt aan Scream. Werkt goed als serieToon8 wrote:Netflix aangeschaft voor de komende zomermaanden, jawadde staat er daar veel op. Weet niet wat eerst te kijken![]()
Uiteindelijk besloten om te beginnen met het 3e seizoen van Penny Dreadful.
Door jou beginnen kijken en I'm addicted tooMr.Wolf wrote:Zelf verslaafd geraakt aan Scream. Werkt goed als serieToon8 wrote:Netflix aangeschaft voor de komende zomermaanden, jawadde staat er daar veel op. Weet niet wat eerst te kijken![]()
ik vind er geen ruk aan tbhdividedx11 wrote:Door jou beginnen kijken en I'm addicted tooMr.Wolf wrote:Zelf verslaafd geraakt aan Scream. Werkt goed als serieToon8 wrote:Netflix aangeschaft voor de komende zomermaanden, jawadde staat er daar veel op. Weet niet wat eerst te kijken![]()
Ik zit momenteel aan epi8 in 3 dagenMr.Wolf wrote:Wa heeft home and away er zelfs mee te maken?![]()
Ondertussen terug begonnen aan Orange Is The New Black season 2 en vanavond de volgende scream aflevering zien