Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11746
Ik kom nog eens dag zeggen :) Hopelijk gaat het goed met iedereen hier.

Ik heb amper tijd om privé dingen te doen, vandaar nog steeds de afwezigheid. Ik ben de laatste 3 maanden voor langere tijd in Maastricht, Berlijn, Londen, Padua (Italië), Slovenië en Japan geweest. Leuk, maar vermoeiend allemaal.

Vandaag assassins creed shadows besteld, dus ik hoop weer eens met gamen verder te gaan.
Image

11755
Sanity penguin wrote: 30 May 2025 22:18
paveman wrote: 30 May 2025 11:02 Dat is wel extra handig ja, haha! Misschien nog even wachten op de wat meer objectieve mening van Sanity dan... :P
Nog niet aan begonnen :lol:
Paar dagen er tussenuit in Nederland, portal bij en dus eentje gekozen dag ik kan streamen via catalogus: cult of the lamb
Cult Of the Lamb heb ik hier nog fysiek liggen. Wat vond je er al van?
Image

11757
--- Vorig verlengd weekend 3 dagen ziek in bed gelegen
+++ Nu opnieuw verlengd weekend
+/- Vorig weekend heb ik even op een PS5 kunnen gamen en had er mij dan bijna eentje gekocht, maar toch nog even wachten tot ik meer kan gamen... :lol: Het is wel verleidelijk...
+++ Graspop komt dichterbij
--- Eerst nog een zware werkweek doorstaan en zoveel mogelijk afwerken om met zo weinig mogelijk stress naar Graspop te geraken :dizzy:

11760
Kolm wrote: 11 Jun 2025 17:09 Als je nu een PS5 zou kopen... koop dan wel een PS5 Pro zodat je een beetje meer toekomst bestendig bent en je de games die op PS5 en PS6 uitkomen ook een beetje redelijk kan spelen :)
Da's sowieso de bedoeling :)
Zal er dan maar dit jaar nog een kopen, dan heb ik voor mijzelf een target... :lol: Al zal hij dan gewoon dienen om PS4 games in te steken initieel, de laadtijden zullen toch al korter zijn en het zal hopelijk vlotter spelen.

+++ Volgende week Graspop
--- Veel werk moeten achterlaten voor ik op verlof vertrek, voelt altijd vervelend om te kunnen ontspannen...