Re: Je laatste aankoop (geen games)
361Eén van de cadeaus die ik gekregen heb van mijn vriendin omdat we 5 jaar samen zijn

InderdaadElexus wrote:Whut, een auto?

Aaaaah that makes more sense yes. xD Tof dingske!gamerke1992 wrote:InderdaadElexus wrote:Whut, een auto?leuk hè
Of misschien moet ik er maar bij vertellen dat het een autootje is dat ik met mijn smartphone kan bedienen haha
Ja ik voel mij echt een kind als ik er mee door de living zit te rijden. En die gaat echt gigantisch snelElexus wrote:Aaaaah that makes more sense yes. xD Tof dingske!gamerke1992 wrote:InderdaadElexus wrote:Whut, een auto?leuk hè
Of misschien moet ik er maar bij vertellen dat het een autootje is dat ik met mijn smartphone kan bedienen haha

Het is van 'Beewi'ShAmPi wrote:Cooooool
Hoe noemt da?
Dat klinkt leukToon8 wrote:Ik moet dit semester zelf zo'n autootje maken, dat je dan met je smartphone kan besturen.

Als het een beetje op iets trekt zal ik dat wel doengamerke1992 wrote:Dat klinkt leukToon8 wrote:Ik moet dit semester zelf zo'n autootje maken, dat je dan met je smartphone kan besturen.Je moet zeker het resultaat tegen dan ergens posten.