Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
4426------------- Sebiet mondeling examen filosofie. Ik kijk er niet naar uit 
Ik haaaaat agogiek (kan ook aan de prof liggen)Mr.Wolf wrote:------------ Morgen mondeling examen filosofie en agogiek

Maarja, als het nodig is, beter gips dan dat het niet netjes terug aan elkaar groeit, niet?Ligeiro wrote:-- als ik naar spoed ga gaan, is dat gegarandeerd minstens 4 weken gips. Ik heb geen zin in gips.
2 jaar geleden exact hetzelfde voorgehad met dezelfde voet
Dat zijn ze ook...Kolm wrote:En spoed... als je niet halfdood bent dan is het vaak erg lang wachten... Soms heb ik het idee dat die onderbemand zijn of te klein zijn![]()
Coolgamer om tips vragen? Die sjeest er als een malle doorheen!Gamefreak wrote:fsterchele23 wrote:++ south park fractured but whole ce en the last guardian ce besteld
+ ride 2 komt deze herst
- zoveel games djeeezuus ik ga echt nie mer weten wat eerst gespeeld
idem, het is pompen of verzuipen
Beterschap.Ligeiro wrote:het verdict:
--- 2 ligamenten in mijn enkel gescheurd
--- ligamenten hangen vast aan bot, eentje van die 2 gescheurde heeft een stukje bot meegetrokken
-/+ dat stukje bot hangt nog een klein beetje vast aan de rest van mijn botten, dus hopen ze dat het zo zal genezen
--- 1 week open gips, volgende week als de zwelling weg is, gaan ze meer kunnen zien met een echo
Die film wil ik ook zienzenmaster wrote:+ Dadelijk avant-première van Finding Dory
+ Nog een week en dan op vakantie naar Turkije
- Nog veel doen