Re: Remote Play - PS Portal / Backbone / ...

2
Op Android zou je kunnen testen met de remote play app en een dualshock controller (denk dat dualsense ook kan) om een idee te geven van hoe vlot het precies speelt.

Uiteindelijk is de backbone een soort controller die je rond je telefoon doet en die in de usb poort steekt voor verbinding.
Dus wat lag/visuals betreft is dat vergelijkbaar met spelen met een losse controller.
Image

Re: Remote Play - PS Portal / Backbone / ...

3
Ik zat ook naar een backbone te kijken omdat ik onlangs de PPSSPP app op mijn nieuwe telefoon heb gezet en de games soepel draaien.
Maar de backbone schijnt niet erg lekker in de hand te liggen, en buiten dat het een duur apparaat is, zit er ook een paywall verdien model in. Ik ken een executive van dit bedrijf en ik weet hoe die met paywalls omgaat bij andere bedrijven waardoor ik liever een andere oplossing zoek.

Heeft iemand ervaring met Dualsense telefoon clipons? Het lijkt mij de beste oplossing maar ze zien er allemaal zo goedkoop en fragiel uit.
Een alternatief is dat ik mijn telefoon met HDMI op mijn tv aansluit maar ik denk dat de batterij dan nogal snel leeg gaat.
Image