(Wat foto's betreft, dit topic is ook zichtbaar voor mensen die niet ingelogd zijn, dus als je er zelf op staat kijkt de rest van de wereld mee

een maine coon watte ??gamerke1992 wrote:Wij hebben voorlopig geen huisdier. Maar we zijn op ongeduld aan het wachten toch onze maine coon kitten geboren wordt
Zie het als een kleine leeuwGamefreak wrote:een maine coon watte ??gamerke1992 wrote:Wij hebben voorlopig geen huisdier. Maar we zijn op ongeduld aan het wachten toch onze maine coon kitten geboren wordt

Ik had daarover gelezen in de quest. Blijkbaar zijn ze deze winter niet kunnen doodgaan en is er door verbod op pesticiden een enorme stijging van hun aantallen.RoyVdW wrote:Ons kat heeft het weer zitten ze. Maar liefst 10 teken daarstraks verwijderd een record en dan kakt ze nog binnen van de schrik denk omdat ik ze tekens moest pakken als ze wegwriemelde. Ze heeft er nog zeker 3 die ik niet te pakken kreeg want ze gromde en heb schrik dat ze bijt of krabt. Heb bij apotheek een halsband gaan halen. Mag dan niet meer binnen. Wie met hond of kat heeft deze last nog?? Een warm weekend geweest en invasie...
Klote, het zijn vieze kleine rot parasieten -_-gamerke1992 wrote:Ik had daarover gelezen in de quest. Blijkbaar zijn ze deze winter niet kunnen doodgaan en is er door verbod op pesticiden een enorme stijging van hun aantallen.RoyVdW wrote:Ons kat heeft het weer zitten ze. Maar liefst 10 teken daarstraks verwijderd een record en dan kakt ze nog binnen van de schrik denk omdat ik ze tekens moest pakken als ze wegwriemelde. Ze heeft er nog zeker 3 die ik niet te pakken kreeg want ze gromde en heb schrik dat ze bijt of krabt. Heb bij apotheek een halsband gaan halen. Mag dan niet meer binnen. Wie met hond of kat heeft deze last nog?? Een warm weekend geweest en invasie...
Ja echt afschuwelijk viesRoyVdW wrote:Klote, het zijn vieze kleine rot parasieten -_-gamerke1992 wrote:Ik had daarover gelezen in de quest. Blijkbaar zijn ze deze winter niet kunnen doodgaan en is er door verbod op pesticiden een enorme stijging van hun aantallen.RoyVdW wrote:Ons kat heeft het weer zitten ze. Maar liefst 10 teken daarstraks verwijderd een record en dan kakt ze nog binnen van de schrik denk omdat ik ze tekens moest pakken als ze wegwriemelde. Ze heeft er nog zeker 3 die ik niet te pakken kreeg want ze gromde en heb schrik dat ze bijt of krabt. Heb bij apotheek een halsband gaan halen. Mag dan niet meer binnen. Wie met hond of kat heeft deze last nog?? Een warm weekend geweest en invasie...

ik heb mijn hond al 15 jaar en bij mijn weten nog nooit prijs gehadRoyVdW wrote:Ons kat heeft het weer zitten ze. Maar liefst 10 teken daarstraks verwijderd een record en dan kakt ze nog binnen van de schrik denk omdat ik ze tekens moest pakken als ze wegwriemelde. Ze heeft er nog zeker 3 die ik niet te pakken kreeg want ze gromde en heb schrik dat ze bijt of krabt. Heb bij apotheek een halsband gaan halen. Mag dan niet meer binnen. Wie met hond of kat heeft deze last nog?? Een warm weekend geweest en invasie...
Mss moet je eens buiten met hem gaan wandelen . . .Gamefreak wrote:ik heb mijn hond al 15 jaar en bij mijn weten nog nooit prijs gehadRoyVdW wrote:Ons kat heeft het weer zitten ze. Maar liefst 10 teken daarstraks verwijderd een record en dan kakt ze nog binnen van de schrik denk omdat ik ze tekens moest pakken als ze wegwriemelde. Ze heeft er nog zeker 3 die ik niet te pakken kreeg want ze gromde en heb schrik dat ze bijt of krabt. Heb bij apotheek een halsband gaan halen. Mag dan niet meer binnen. Wie met hond of kat heeft deze last nog?? Een warm weekend geweest en invasie...kwestie van geluk neem ik aan....
Haha toucheSora_Lizard wrote:Mss moet je eens buiten met hem gaan wandelen . . .Gamefreak wrote:ik heb mijn hond al 15 jaar en bij mijn weten nog nooit prijs gehadRoyVdW wrote:Ons kat heeft het weer zitten ze. Maar liefst 10 teken daarstraks verwijderd een record en dan kakt ze nog binnen van de schrik denk omdat ik ze tekens moest pakken als ze wegwriemelde. Ze heeft er nog zeker 3 die ik niet te pakken kreeg want ze gromde en heb schrik dat ze bijt of krabt. Heb bij apotheek een halsband gaan halen. Mag dan niet meer binnen. Wie met hond of kat heeft deze last nog?? Een warm weekend geweest en invasie...kwestie van geluk neem ik aan....

Ik weet geen oplossing, maar ik wil wel even waarschuwen voor een halsbandje, als een kat door een gat kruipt ofzo kan de band blijven hangen en kunnen ze zichzelf ophangen, dus zoek zeker een systeem dat los komt als je er eens stevig aan trekt.RoyVdW wrote:Ons kat heeft het weer zitten ze. Maar liefst 10 teken daarstraks verwijderd een record en dan kakt ze nog binnen van de schrik denk omdat ik ze tekens moest pakken als ze wegwriemelde. Ze heeft er nog zeker 3 die ik niet te pakken kreeg want ze gromde en heb schrik dat ze bijt of krabt. Heb bij apotheek een halsband gaan halen. Mag dan niet meer binnen. Wie met hond of kat heeft deze last nog?? Een warm weekend geweest en invasie...