Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Moderator: Leaderboard Group

Heb ik de smaak in gamen ooit verloren??RoyVdW wrote:Wow goed gespeeld de smaak ferm te pakken Sterchele proficiat
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Den trein van cyberpunk moet ik halen in april en ik moet nog heel wat andere treinen zien te halen tegen danSora_Lizard wrote:Alle platinummers van harte gefeliciteerd.![]()
Met name fsterchele, je was al goed bezig in de afgelopen periode maar je zet er nu wel echt vaart achter zo te zien! Moest je de trein nog halen?

Hij is dus niet zo lastig omdat er geen trophies gerelateerd aan de moeilijkheidsgraad zijn. Maar valt het wat mee met dingen verzamelen en terugkeren naar vorige locaties? Of zijn de collectibles ook echt interessant?Marty wrote:Platinum 269: Star Wars Jedi: Fallen Order
Raad je Ratchet and Clank aan om te platinum? Heb die nog staan van PS+ maar er zat een vervelende trophy in om met bepaald wapen elke vijand in de game te doden of zoiets.. Ben niet thuis in de R&C franchise eerlijk gezegd..Kolm wrote:
Platinum #223: Ratchet & Clank: Into the Nexus
Zeker een aanrader zoals elke R&C. Heb ze allemaal buiten A4O omdat die coop me niet aansprak. Niet moeilijk of lang. Dat wapen die discobol was in de laatste niet in deze denk ik. Kijk anders eens op Profiles voor de lijst he.NTGSruler wrote:Raad je Ratchet and Clank aan om te platinum? Heb die nog staan van PS+ maar er zat een vervelende trophy in om met bepaald wapen elke vijand in de game te doden of zoiets.. Ben niet thuis in de R&C franchise eerlijk gezegd..Kolm wrote:
Platinum #223: Ratchet & Clank: Into the Nexus
Ja klopt. Denk dat je een vergissing maakt. Into The Nexus is een kortere PS3 titel zoals Q-force, niet de laatste op de PS4. Dus daar zit die niet in of wat wil je nu zeggen?NTGSruler wrote:@Roy:
https://psnprofiles.com/guide/4315-ratc ... ophy-guide
Death by Disco: use the groovitron on every type of enemy.
Ja klopt. Had het fout geïnterpreteerd dacht dat je over de PS3 titel bezig was. Kan me niet herinneren dat er een R&C bij PS+ heeft gezeten. Maar natuurlijk een dikke aanrader die ene trophy moet je gwn in je achterhoofd houden.NTGSruler wrote:Ik bedoelde dat deze trophy (Death by disco) in Ratchet and Clank zit in de PS4 versie. Blijkbaar is die voor sommigen wat lastig omdat je niet precies weet als je nu alle vijanden hebt gehad of niet met de groovitron. Da's eigenlijk alles wat ik wil zeggen.
Platinum is vrij makkelijk.NTGSruler wrote:Raad je Ratchet and Clank aan om te platinum? Heb die nog staan van PS+ maar er zat een vervelende trophy in om met bepaald wapen elke vijand in de game te doden of zoiets.. Ben niet thuis in de R&C franchise eerlijk gezegd..
Zeker als je het aan iemand uitlegt die een leek is. Kon mij dat zelfs niet meer herinneren die scarebox is al 6 jaar geleden dat ik deze heb geplat ik kijk al opnieuw uit naar een nieuwe game 
Return to “PlayStation Network Gaming”