Veel plezier met het nieuwe gezinslid!
Re: Huisdierentopic
137Ik smelt . . .paveman wrote:Afgezien van een paar goudvissen kan ik nu ook eindelijk meepraten hier
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Prachtig, heel veel plezier met het diertje!
138Dank, komt zeker goed!
Je bent niet de enige die smelt... Gelukkig maar dat we in een rustige straat wonen (doodlopend voor motorische voertuigen), want we kunnen m niet uitlaten zonder dat voorbijgangers m uitvoerig aandacht geven...
Je bent niet de enige die smelt... Gelukkig maar dat we in een rustige straat wonen (doodlopend voor motorische voertuigen), want we kunnen m niet uitlaten zonder dat voorbijgangers m uitvoerig aandacht geven...
139Ha ha, dat doet me aan mijn hond denken. Iedereen leek Bobby, een Parson jack russell, te kennen. Als ik door de stad liep of in een winkelcentrum dan zag ik kinderen hun moeder aanstoten en ik hoorde dan "Kijk mama, dat is Bobby!" iedereen wilde hem aanhalen en de man aan de andere kant van de lijn was niet belangrijk.
Bij een stel jonge meiden van een jaar of 20 heb ik ooit eens gezegd dat ik blijkbaar ook maar moest leren om op alle vier te gaan lopen.
Bij een stel jonge meiden van een jaar of 20 heb ik ooit eens gezegd dat ik blijkbaar ook maar moest leren om op alle vier te gaan lopen.
140Sora_Lizard wrote:Ha ha, dat doet me aan mijn hond denken. Iedereen leek Bobby, een Parson jack russell, te kennen. Als ik door de stad liep of in een winkelcentrum dan zag ik kinderen hun moeder aanstoten en ik hoorde dan "Kijk mama, dat is Bobby!" iedereen wilde hem aanhalen en de man aan de andere kant van de lijn was niet belangrijk.
Die Bobby: wie kent/kende m niet?!
141Zaligpaveman wrote:Afgezien van een paar goudvissen kan ik nu ook eindelijk meepraten hier
Een van de beste beslissingen in de opvoeding van onze hond was een bench. Hij sliep er 's nachts in, het was zijn kamer en met die bench was hij heel snel zindelijk (want ze willen hun kamer niet bevuilen).
143Veel mooie momenten samen toegewenst!
En hopelijk haalt hij/zij niet te veel streken uit als puppy
En hopelijk haalt hij/zij niet te veel streken uit als puppy
144Haha, toen wij, mijn zoon en ik, bij de fokker een hondje gingen uitzoeken was er een uit het nest dat telkens om onze voeten draaide toen we aan tafel zaten met de fokker. Die pup begon onze veters los te maken en mijn zoon en ik keken elkaar aan en wisten dat juist die pup onze pup zou worden. Zo heeft Bobby zijn baasjes uitgekozen. 
145W.O.L.F. wrote:Zaligpaveman wrote:Afgezien van een paar goudvissen kan ik nu ook eindelijk meepraten hier
Een van de beste beslissingen in de opvoeding van onze hond was een bench. Hij sliep er 's nachts in, het was zijn kamer en met die bench was hij heel snel zindelijk (want ze willen hun kamer niet bevuilen).
hoe ? ik dacht dat die bench voor Metoto was ??