ra.... euh goeie Billiebillie91 wrote:Ik heb weer ergens een nogal harde gevonden.![]()
Wat is het verschil tussen een Turk en een vis?
Een vis gaat pas stinken als ie dood is.
Re: Het moppen topic
137Nou is deze wel erg hard, maar ik kon het toch niet helpen om te lachen.
Wat is het rijkste land ter wereld?
-Rwanda, daar ligt het vlees langs de weg.
Wat is het rijkste land ter wereld?
-Rwanda, daar ligt het vlees langs de weg.
138Twee dingen zijn oneindig:
het universum
en de menselijke domheid.
Maar van het universum
weet ik het nog niet helemaal zeker.
(Albert Einstein)
het universum
en de menselijke domheid.
Maar van het universum
weet ik het nog niet helemaal zeker.
(Albert Einstein)
139This young woman is no different from the rest of us, both family happiness and heartbreak are familiar to her. She is simply looking for an answer to her questions. How do you maintain a relationship? How do you bring back the excitement of the first date?
She wrote a letter to the tech support to find her answers. She sent the letter as a joke and only remembered about it when she suddenly received an email notification with a response.
Bright Side welcomes you to read these emails. This correspondence changed her life, and can possibly change yours.
Dear Tech Support,
’Last year I upgraded from Boyfriend 5.0 to Husband 1.0 and noticed a distinct slowdown in overall system performance, particularly in the flower and jewelry applications, which operated flawlessly under Boyfriend 5.0.
In addition, Husband 1.0 uninstalled many other valuable programs, such as: Romance 9.5 and Personal Attention 6.5, and then installed undesirable programs such as: NBA 5.0, NFL 3.0 and Golf Clubs 4.1.
Conversation 8.0 no longer runs, and House cleaning 2.6 simply crashes the system. Please note that I have tried running Nagging 5.3 to fix these problems, but to no avail.
What can I do?
Signed,
Desperate
Dear Desperate,
"First keep in mind, Boyfriend 5.0 is an Entertainment Package, while Husband 1.0 is an operating system. Please enter command: I thought you loved me.html and try to download Tears 6.2 and do not forget to install the Guilt 3.0 update. If that application works as designed, Husband 1.0 should then automatically run the applications Jewelry 2.0 and Flowers 3.5.
However, remember, overuse of the above application can cause Husband 1.0 to default to Grumpy Silence 2.5, Happy Hour 7.0 or Beer 6.1. Please note that Beer 6.1 is a very bad program that will download the Farting and Snoring Loudly Beta.
Whatever you do, DO NOT, under any circumstances, install Mother-In-Law 1.0 (it runs a virus in the background that will eventually seize control of all your system resources.)
In addition, please, do not attempt to re-install the Boyfriend 5.0 program. These are unsupported applications and will crash Husband 1.0.
In summary, Husband 1.0 is a great program, but it does have limited memory and cannot learn new applications quickly. You might consider buying additional software to improve memory and performance. We recommend: Cooking 3.0 and Hot Lingerie 7.7.
Good Luck!’
She wrote a letter to the tech support to find her answers. She sent the letter as a joke and only remembered about it when she suddenly received an email notification with a response.
Bright Side welcomes you to read these emails. This correspondence changed her life, and can possibly change yours.
Dear Tech Support,
’Last year I upgraded from Boyfriend 5.0 to Husband 1.0 and noticed a distinct slowdown in overall system performance, particularly in the flower and jewelry applications, which operated flawlessly under Boyfriend 5.0.
In addition, Husband 1.0 uninstalled many other valuable programs, such as: Romance 9.5 and Personal Attention 6.5, and then installed undesirable programs such as: NBA 5.0, NFL 3.0 and Golf Clubs 4.1.
Conversation 8.0 no longer runs, and House cleaning 2.6 simply crashes the system. Please note that I have tried running Nagging 5.3 to fix these problems, but to no avail.
What can I do?
Signed,
Desperate
Dear Desperate,
"First keep in mind, Boyfriend 5.0 is an Entertainment Package, while Husband 1.0 is an operating system. Please enter command: I thought you loved me.html and try to download Tears 6.2 and do not forget to install the Guilt 3.0 update. If that application works as designed, Husband 1.0 should then automatically run the applications Jewelry 2.0 and Flowers 3.5.
However, remember, overuse of the above application can cause Husband 1.0 to default to Grumpy Silence 2.5, Happy Hour 7.0 or Beer 6.1. Please note that Beer 6.1 is a very bad program that will download the Farting and Snoring Loudly Beta.
Whatever you do, DO NOT, under any circumstances, install Mother-In-Law 1.0 (it runs a virus in the background that will eventually seize control of all your system resources.)
In addition, please, do not attempt to re-install the Boyfriend 5.0 program. These are unsupported applications and will crash Husband 1.0.
In summary, Husband 1.0 is a great program, but it does have limited memory and cannot learn new applications quickly. You might consider buying additional software to improve memory and performance. We recommend: Cooking 3.0 and Hot Lingerie 7.7.
Good Luck!’
140Hahahah! Hoewel het een heel verhaal is om te lezen, is het zeker de moeite waard om te doen!! 
141Het hele probleem zou in klap kunnen worden opgelost met applicatie Puff-Puff 2.1! 
143Ik kon het ook niet laten om te lachenGamefreak wrote:ra.... euh goeie Billiebillie91 wrote:Ik heb weer ergens een nogal harde gevonden.![]()
Wat is het verschil tussen een Turk en een vis?
Een vis gaat pas stinken als ie dood is.
144Een naakte vrouw springt, zichtbaar dronken, plotseling in een taxi en gaat op de achterbank liggen.
De taxichauffeur kijkt met grote verschrikte ogen naar de vrouw. Maar hij start zijn taxi niet.
De vrouw kijkt hem kwaad aan en vraagt:
“Wat mankeer jij, schat? Heb je nog nooit een blote vrouw gezien?”
De oude chauffeur antwoordt:
"Laat mij jou één ding vertellen vrouwtje, ik zat echt niet naar jouw lichaam te staren, zo zijn wij niet opgevoed.”
De dronken vrouw begint te giechelen en zegt:
“Als je dan niet naar mijn borsten en mijn kont zit te staren, wat doe je dan?”
Hij pauzeert een ogenblik.
"Welnu vrouwtje, ik kijk en ik kijk nog eens en dan denk ik bij mezelf, waar zou zij in godsnaam haar geld hebben gelaten om deze taxirit te betalen?”
De taxichauffeur kijkt met grote verschrikte ogen naar de vrouw. Maar hij start zijn taxi niet.
De vrouw kijkt hem kwaad aan en vraagt:
“Wat mankeer jij, schat? Heb je nog nooit een blote vrouw gezien?”
De oude chauffeur antwoordt:
"Laat mij jou één ding vertellen vrouwtje, ik zat echt niet naar jouw lichaam te staren, zo zijn wij niet opgevoed.”
De dronken vrouw begint te giechelen en zegt:
“Als je dan niet naar mijn borsten en mijn kont zit te staren, wat doe je dan?”
Hij pauzeert een ogenblik.
"Welnu vrouwtje, ik kijk en ik kijk nog eens en dan denk ik bij mezelf, waar zou zij in godsnaam haar geld hebben gelaten om deze taxirit te betalen?”
146Toeval .. .. .. ?
Een kippenkweker zit in zijn stamcafé naast een vrouw en bestelt een glas champagne. De vrouw kijkt op en zegt:
“Kijk nu, ik bestelde ook net een glas champagne.”
“Wat een toeval,” zegt de man, “want dit is een speciale dag voor mij. Ik heb iets te vieren.”
“Voor mij is het ook een speciale dag en ik ben ook aan het vieren,” zegt de vrouw.
“Wat een toeval,” zegt de man.
Als ze klinken vraagt hij : “En wat ben jij aan het vieren?”
“Wel, mijn echtgenoot en ik proberen al lang een kind te krijgen en vandaag vertelde mijn dokter dat ik zwanger ben.”
“Wat een toeval,” zegt de man. “ik ben een kippenkweker. Jarenlang waren mijn kippen onvruchtbaar, maar vandaag zijn ze eindelijk bevruchte eieren beginnen leggen.”
“Dat is groot nieuws,” zegt de vrouw, “en hoe werden je kippen vruchtbaar?”
“Ik veranderde van haan,” antwoordt hij.
Zij lacht eens... en zegt: “Wat een toeval...”
Een kippenkweker zit in zijn stamcafé naast een vrouw en bestelt een glas champagne. De vrouw kijkt op en zegt:
“Kijk nu, ik bestelde ook net een glas champagne.”
“Wat een toeval,” zegt de man, “want dit is een speciale dag voor mij. Ik heb iets te vieren.”
“Voor mij is het ook een speciale dag en ik ben ook aan het vieren,” zegt de vrouw.
“Wat een toeval,” zegt de man.
Als ze klinken vraagt hij : “En wat ben jij aan het vieren?”
“Wel, mijn echtgenoot en ik proberen al lang een kind te krijgen en vandaag vertelde mijn dokter dat ik zwanger ben.”
“Wat een toeval,” zegt de man. “ik ben een kippenkweker. Jarenlang waren mijn kippen onvruchtbaar, maar vandaag zijn ze eindelijk bevruchte eieren beginnen leggen.”
“Dat is groot nieuws,” zegt de vrouw, “en hoe werden je kippen vruchtbaar?”
“Ik veranderde van haan,” antwoordt hij.
Zij lacht eens... en zegt: “Wat een toeval...”
147Ik zou dan toch gaan voor Puff-Puff 2.2! Die is wat sneller en heeft een hogere frequentie met meer variatie!Sora_Lizard wrote:Het hele probleem zou in klap kunnen worden opgelost met applicatie Puff-Puff 2.1!
148Lodewijkje zit samen met zijn zus in de woonkamer TV te kijken.
"Wat zijn Papa en Mama aan het doen?" vraagt zijn zus
"Ik denk aan soep eten," antwoordt Lodewijkje, "want ik hoorde Papa vragen ,,Maggi erin?"
"Wat zijn Papa en Mama aan het doen?" vraagt zijn zus
"Ik denk aan soep eten," antwoordt Lodewijkje, "want ik hoorde Papa vragen ,,Maggi erin?"
149Een vrouw was in bed met haar minnaar, toen haar man plotseling thuis kwam.
“Vlug," zei ze, “ga in de hoek staan.”
Ze smeerde hem snel in met babyolie en strooide grote hoeveelheden babypoeder over hem heen.
“Niet bewegen," fluisterde ze, “net doen alsof je een standbeeld bent.”
“Wat is dit, lieverd?” zei de man toen hij de slaapkamer binnenkwam.
“Oh, een standbeeld," antwoordde ze nonchalant, “de buren van hiernaast hadden er een voor hun slaapkamer gekocht en ik vond hem zo mooi, dat ik er ook een gekocht heb.”
Er werd niet meer over gepraat en ze gingen slapen. Om 2 uur ’s nachts stond de echtgenoot op uit bed en ging naar de keuken. Even later kwam hij terug met een glas melk en een sandwich.
“Hier," zei hij tegen het standbeeld, “eet iets, ik heb laatst drie dagen zo voor gek bij de buren gestaan en niemand heeft me zelfs maar een glas water aangeboden!!”
“Vlug," zei ze, “ga in de hoek staan.”
Ze smeerde hem snel in met babyolie en strooide grote hoeveelheden babypoeder over hem heen.
“Niet bewegen," fluisterde ze, “net doen alsof je een standbeeld bent.”
“Wat is dit, lieverd?” zei de man toen hij de slaapkamer binnenkwam.
“Oh, een standbeeld," antwoordde ze nonchalant, “de buren van hiernaast hadden er een voor hun slaapkamer gekocht en ik vond hem zo mooi, dat ik er ook een gekocht heb.”
Er werd niet meer over gepraat en ze gingen slapen. Om 2 uur ’s nachts stond de echtgenoot op uit bed en ging naar de keuken. Even later kwam hij terug met een glas melk en een sandwich.
“Hier," zei hij tegen het standbeeld, “eet iets, ik heb laatst drie dagen zo voor gek bij de buren gestaan en niemand heeft me zelfs maar een glas water aangeboden!!”
150Frans, jij verdient ook een PXtR award voor beste moppentapper vh jaar! Bedankt dat je dit topic het hele jaar door levende houd en ook op de soms minder leuke momenten ook een lach op ons gezicht kunt toveren
ook bedankt uiteraard aan alle anderen die moeite doen om hier af en toe es een mop te plaatsen!