- [+] Episode 4
- Whauw! wat een einde van deze aflevering.
Deze aflevering was vele malen beter dan episode 3, ik begon me al zorgen te maken of de serie mij nog wel zo boeide als afleveringen geleden, maar deze aflevering heeft mij en GOT weer helemaal op de kaart gezet, ze zijn het nog niet vergeten hoe het moet!
Jon gaat met Sansa Winterfell overnemen hoop ik,
Khalisi gaat denk ik nu samen met de Dothraki samenwerken en gaan ze nu dan hopelijk eindelijk eens naar Kings landing?
eindelijk komt dit seizoen na een trage start op gang, kan niet wachten op de volgende aflevering!
Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4 en 5)
35Ik vond het ook een goede aflevering, beter dan de vorige. Er werd een heel pak duidelijk gemaakt en de aflevering vloog inderdaad voorbij.
36gamerke1992 wrote:Wat vinden jullie van aflevering 5 van het 6de seizoen?Weer heel spannend.
Ja deze was beter dan de vorige! Heel interessant, kan niet wachten tot de volgende aflevering, hopelijk komen dan wel de anderen wat meer aan bod want nu was het meer Bran dan wat anders.Sanity penguin wrote:Ik vond het ook een goede aflevering, beter dan de vorige. Er werd een heel pak duidelijk gemaakt en de aflevering vloog inderdaad voorbij.
37Die scene op het einde man. En ik ben blij dat we meer van Brans verhaal te zien kregen. Volgende week is het terug King's Landing, could not care less. 
43True. Verder wel een zalige afleveringdaviduvel wrote:
45Da den boek er maar rap komt. Het werd allemaal iets te spannendMaxidomino wrote:daviduvel wrote: