Na 5 jaar en 7 maanden deze eindelijk behaald
Moderator: Leaderboard Group

ThanksRoyVdW wrote:Proficiat Wolf!!
Die ligt bij mij al even lang te wachten in de kast ;p
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
billie91 wrote:Platinum #46: Assassin's Creed Odyssey
Als het er goed op aan komt is de game wel een dikke grind, maar een leuke grind imo. Heb er nu iets van 150 uur in zitten.gamerke1992 wrote:billie91 wrote:Platinum #46: Assassin's Creed Odyssey
Mooi! Heeft die trophy om op heel de map geweest te zijn veel tijd gevraagd? Ik heb de platinum opgegeven voor die trophy omdat het mij zo veel werk leek
Ik denk dat ik ook al zeker een dikke 150 uur in de game heb gestoken. Zeker met de DLC erbijbillie91 wrote:Als het er goed op aan komt is de game wel een dikke grind, maar een leuke grind imo. Heb er nu iets van 150 uur in zitten.gamerke1992 wrote:billie91 wrote:Platinum #46: Assassin's Creed Odyssey
Mooi! Heeft die trophy om op heel de map geweest te zijn veel tijd gevraagd? Ik heb de platinum opgegeven voor die trophy omdat het mij zo veel werk leek

Heb je iets speciaal gedaan voor die "get tailed 5 times" ofzo? Die heb ik nooit kunnen bemachtigenfsterchele23 wrote:Plat 123 één speciaal nummerke voor mij en watch dogs heeft de eer gekregen
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Je kan sinds een patch je laten tailen door vrienden begreep ik van hem.Mr.Wolf wrote:Heb je iets speciaal gedaan voor die "get tailed 5 times" ofzo? Die heb ik nooit kunnen bemachtigen

Hahaha thanks! Heb de laatste weer terug wat meer zin gekregen om wat platinums te verkrijgenSora_Lizard wrote:Gefeliciteerd met de Lego Platinum. Je hebt de eerste al voor de voor de volgende telling!
Return to “PlayStation Network Gaming”