Re: Skyrim special edition (ps4)

46
Ja, dat bedoel ik. Persoonlijk is de game al groot genoeg en tegen dat ik 100% trophies heb, heb ik er wel beetje genoeg van denk ik. Daardoor zal ik die extra upgrade voor die creation club content niet kopen en bij de gratis upgrade blijven met de special edition.
Maar ieder zijn ding natuurlijk :P
Image

47
gamerke1992 wrote: 22 Nov 2021 16:46Niets is hier moeilijk om aan te leren en je moet niet op internet gaan zoeken naar specifieke tutorials hoe je bepaalde loot moet combineren. Alles is zo makkelijk begrijpbaar dat de drempel om er mee van slag te gaan heel laag ligt.
Dat spreekt mij dan ook weer meer aan, omdat dat dan ook alweer iets minder onoverkomelijk is naast zo'n gigantische spelwereld. Ik heb de GOTY-Edition van The Witcher 3 wel nog liggen, misschien dat ik daar eerst eens aan begin :lol:

51
gamerke1992 wrote: 28 Nov 2021 21:30En veel 'ingewikkelder' dan skyrim. Dus als je witcher makkelijk vindt om te begrijpen, is skyrim absoluut geen probleem.
Haha oeps, dan moet ik misschien toch eerst Skyrim kopen? :lol:
Maar serieus: ik houd er ook wel heel erg van om lange tijd op te gaan in een game, alleen wil ik niet voor alles een guide moeten gebruiken om te weten welke loot ik wel of absoluut niet mag weggooien.