Easy+ is gewoon new game+. Dus je start met alle upgrades van je wapens die je al had. Je gaat je wapens wel pas kunnen gebruiken en verder upgraden vanaf het punt dat je ze in de story opraapt. Je zal dus aan het begin van je run wel die upgrade parts en misschien ook health/skill upgrade dingen nog moeten oprapen. Weapon upgrades was niet mogelijk in 1 playthrough en skills enkel als je echt alles had verzameld.
En omdat je wapens pas krijgt en opnieuw kan upgraden als je ze in story opnieuw unlockt, is het eigenlijk aan te raden om in je eerste run weinig/niet te upgraden tot je het laatste wapen ook hebt. Om dan vervolgens ze van achter naar voren (op basis van verkrijgen in story) te upgraden. Ik herinner me dat ik de eerste keer behoorlijk ver in new game+ het verhaal heb moeten doorspelen voor ik de weapon upgrade trophy kon krijgen. Ik had de parts, maar niet het wapen...
Zelf raad ik echt heel sterk aan om grounded+ achterste voren op basis van een easy+ run te doen. Het gaat je zoveel frustratie besparen want op grounded merk je dat er sommige gameplay dingen niet consistent zijn of niet goed werken. Volgens sommigen is dit 'hoe de game gespeeld moet worden', volgens mij toont het vooral wat er niet goed gaat met de gameplay.
Je moet dan alleen opletten dat je bij de chapter select in een andere save gaat saven. Je kan het best zelfs per subchapter doen, maar ook dan binnen 1 chapter de subchapters achterste voren doen.
Kan het zijn dat je een onderwerp bent vergeten te zetten achter de = ?
Code: Select all
[spoiler=onderwerp]dit is de spoiler[/spoiler]
geeft:
- [+] onderwerp
- dit is de spoiler