Re: Until Dawn PS4

96
Oh komt er een tweede deel? Goed voor mij maar dan mag die wel wat langer zijn en meer gameplay bevatten en iets minder donker want op sommige stukken zag ik bijna niks en moet je wel in het donker spelen. Minder collectibles mag ook hoewel deze makkelijk te zien/vinden waren en een echte toevoeging gaven.
Image

98
Wat een geweldige game is dit.
Af en toe werkt de camera wat tegen en het was in het begin wat saai maar vind alles wel lekker in elkaar zitten.

Enneh... ik wist niet dat handdoeken zo goed om je heen konden blijven zitten jammer genoeg :D :evil:
Image

99
Colossus wrote:Wat een geweldige game is dit.
Af en toe werkt de camera wat tegen en het was in het begin wat saai maar vind alles wel lekker in elkaar zitten.

Enneh... ik wist niet dat handdoeken zo goed om je heen konden blijven zitten jammer genoeg :D :evil:
Nu pas ondervonden dat die goed is? Helaas wel heel kort en op een dag te platten. O ja dat is idd jammer ze ziet er irl ook best goed uit die actrice bij die making of filmpjes :P
Image

100
RoyVdW wrote:

Nu pas ondervonden dat die goed is? Helaas wel heel kort en op een dag te platten. O ja dat is idd jammer ze ziet er irl ook best goed uit die actrice bij die making of filmpjes :P
Hayden Panettiere is inderdaad geen misse. ;)

OT: Until Dawn is inderdaad een zalig spel. Heb al eens gezegd dat ik dat met vrienden ging spelen, maar nog niet gedaan. Ipv samen een horrorfilm kijken, dit spelen en zelf keuzes maken. :P
Image

101
RoyVdW wrote:

zozo, een mooie verschijning na al die clown-tronies dus :idea:

103
NTGSruler wrote:Ben benieuwd naar deze game. Vandaag toch maar in mijn lijst gezet met PS+.

Dus Roy, op een dag te platten hè? :think:
Ik denk dat ge hem 1.5x moet spelen daarvoor, maar het is allezins een zeer leuke en goede game

104
Tjeefkeuh wrote:
NTGSruler wrote:Ben benieuwd naar deze game. Vandaag toch maar in mijn lijst gezet met PS+.

Dus Roy, op een dag te platten hè? :think:
Ik denk dat ge hem 1.5x moet spelen daarvoor, maar het is allezins een zeer leuke en goede game
Destijds toen de game uitkwam was ik geïnteresseerd maar niet om op release te kopen. Tof dat deze nu bij PS+ is.
Image