Fixed it en zonder te lezen want ik moet spel nog spelenTjeefkeuh wrote:^ Spoilertag is niet goed ingevuld
Re: Until Dawn PS4
91
Fixed it en zonder te lezen want ik moet spel nog spelenTjeefkeuh wrote:^ Spoilertag is niet goed ingevuld

mercidankuwelTjeefkeuh wrote:^ Spoilertag is niet goed ingevuld
Nu pas ondervonden dat die goed is? Helaas wel heel kort en op een dag te platten. O ja dat is idd jammer ze ziet er irl ook best goed uit die actrice bij die making of filmpjesColossus wrote:Wat een geweldige game is dit.
Af en toe werkt de camera wat tegen en het was in het begin wat saai maar vind alles wel lekker in elkaar zitten.
Enneh... ik wist niet dat handdoeken zo goed om je heen konden blijven zitten jammer genoeg![]()
Hayden Panettiere is inderdaad geen misse.RoyVdW wrote:Nu pas ondervonden dat die goed is? Helaas wel heel kort en op een dag te platten. O ja dat is idd jammer ze ziet er irl ook best goed uit die actrice bij die making of filmpjesColossus wrote:Wat een geweldige game is dit.
Af en toe werkt de camera wat tegen en het was in het begin wat saai maar vind alles wel lekker in elkaar zitten.
Enneh... ik wist niet dat handdoeken zo goed om je heen konden blijven zitten jammer genoeg![]()
RoyVdW wrote:Nu pas ondervonden dat die goed is? Helaas wel heel kort en op een dag te platten. O ja dat is idd jammer ze ziet er irl ook best goed uit die actrice bij die making of filmpjesColossus wrote:Wat een geweldige game is dit.
Ik denk dat ge hem 1.5x moet spelen daarvoor, maar het is allezins een zeer leuke en goede gameNTGSruler wrote:Ben benieuwd naar deze game. Vandaag toch maar in mijn lijst gezet met PS+.
Dus Roy, op een dag te platten hè?
Destijds toen de game uitkwam was ik geïnteresseerd maar niet om op release te kopen. Tof dat deze nu bij PS+ is.Tjeefkeuh wrote:Ik denk dat ge hem 1.5x moet spelen daarvoor, maar het is allezins een zeer leuke en goede gameNTGSruler wrote:Ben benieuwd naar deze game. Vandaag toch maar in mijn lijst gezet met PS+.
Dus Roy, op een dag te platten hè?