Doen.

Als je nog tijd over hebt, haha.
Ik zit nu net voorbij de helft volgens mij.
Ben tot nu toe heel positief over de game. Op basis van meer puzzels, minder gevechten en de nieuwe locatie wordt dit mogelijk mijn favoriet. De Japanse folklore in Tomb Raider heeft nog een klein streepje voor, maar
- [+] Spoiler van een locatie, moest iemand het nog niet weten
- voor een hiker en liefhebber van avontuur, oude beschavingen is aankomen in Païtiti (verloren gewaande “city of gold” en laatste refuge vesting van de Inca’s) bijna een droom. Vergelijkbaar met Atlantis, maar heel waarschijnlijk echt, alleen nog nooit gevonden. Ontdekkingsreizigers geraken er niet door de moeilijkheid van de jungle, ziektes, en stammen in de buurt die de blanken die proberen er te geraken gewoon doden…
Aan de gameplay is weinig veranderd ten opzichte van Rise. Enkel wat fine tuning en misschien één nieuwe tool voor Lara, voor zover ik weet. Graphics in de cutscenes lijken mij beter, ingame hetzelfde als Rise volgens mij.
De enige twee minpuntjes die ik tot nu toe kan noemen zijn misschien dat wat ik net zei, weinig vernieuwing in de gameplay, en de characters (toch zeker de main characters) mochten wat meer diepgang en achtergrond krijgen. Het verhaal in het algemeen is wel een niveau hoger dan in Rise.