Re: Deus Ex: Mankind Divided

17
BozeGozerXrd wrote:Is dit nu officieel een volwaardige RPG geworden?

De boxart vind ik trouwens slecht gekozen. Je zou het zo voor een HD remaster van DE:HR kunnen aanzien.
Dat is nog niet bekend. Ik heb RPG neergezet, omdat HR ook in dat genre viel. Als er meer informatie is, dan zet ik dat er neer. Ik vind de boxart wel mooi. Hij lijkt op die van HR, maar hij is een stuk zwarter. Reken er maar op dat ze deze stijl expres hebben gekozen om in lijn te blijven met HR, maar dat is uiteraard een gok.
Image
Image
Image

18
billie91 wrote:

De boxart vind ik trouwens slecht gekozen. Je zou het zo voor een HD remaster van DE:HR kunnen aanzien.
Dat is nog niet bekend. Ik heb RPG neergezet, omdat HR ook in dat genre viel. Als er meer informatie is, dan zet ik dat er neer. Ik vind de boxart wel mooi. Hij lijkt op die van HR, maar hij is een stuk zwarter. Reken er maar op dat ze deze stijl expres hebben gekozen om in lijn te blijven met HR, maar dat is uiteraard een gok.
Ik snap dat ze niet teveel van de stijl willen afwijken, maar wat mij betreft zijn ze er te dicht bij gebleven en lijken ze teveel op elkaar. Dat komt ook doordat Human Revolution en Mankind Dvided exact hetzelfde font met driehoek gebruiken en op dezelfde plaats staan zonder onderscheid van een nummer of iets anders opvallends.

Vele shooters hebben tegenwoordig sterke RPG trekjes, maar we plaatsten op de vorige 2 forums games als Fallout en Mass Effect soms zelfs in het shooter forum.

19
BozeGozerXrd wrote:
billie91 wrote:

Ik snap dat ze niet teveel van de stijl willen afwijken, maar wat mij betreft zijn ze er te dicht bij gebleven en lijken ze teveel op elkaar. Dat komt ook doordat Human Revolution en Mankind Dvided exact hetzelfde font met driehoek gebruiken en op dezelfde plaats staan zonder onderscheid van een nummer of iets anders opvallends.

Vele shooters hebben tegenwoordig sterke RPG trekjes, maar we plaatsten op de vorige 2 forums games als Fallout en Mass Effect soms zelfs in het shooter forum.
Meh, ik vond Human Revolution ook niet zozeer een shooter, ook niet zozeer een RPG. Het viel een beetje tussen beide in (overwegend wat meer RPG). Je zou hem in principe in beide kunnen plaatsen. Games als Fallout en Mass Effect hebben weinig te zoeken in het shooter gedeelte want dat zijn veel meer RPG's met shooterelementen.
Image

20
Als ik twijfel tussen RPG - shooter of iets dergelijks, plaats ik het gewoon in het actie topic en zeg ik met RPG invloeden of iets dergelijks :D

Ik maak me niet zo druk om de covers. Zolang het maar dezelfde stijl blijft hebben is het gewoon mooi want anders zou het teveel breken met de richting dat ze willen uitgaan en verliest het zijn imago...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

22
NTGSruler wrote:Mhm deze interesseert mij wel weer. Mooie trailer. Ik heb hier nog HR Director's Cut staan op mijn PS3... Moet ik nog eens aan beginnen. Aan te raden?
Je hebt m al op je PS3, dan is ie altijd aan te raden. Als je m nu niet speelt kun je volgend jaar waarschijnlijk wel de HR Director's Cut HD Remaster op PS4 kopen. :q:

23
NTGSruler wrote:Mhm deze interesseert mij wel weer. Mooie trailer. Ik heb hier nog HR Director's Cut staan op mijn PS3... Moet ik nog eens aan beginnen. Aan te raden?
Hij is zeker aan te raden. Voor mij was deze game één van de verrassingen van 2011. Ik werd helemaal in de wereld van Deus Ex gezogen en moet zeggen dat op de dag van vandaag het een memorabele game was, ondanks wat foutjes in de game.
Image

27
met0t0 wrote:
billie91 wrote:In Deus Ex: Mankind Divided kun je volledig stealth te werk gaan en eindbazen ontwijken.

http://www.psonly.nl/nieuws/37477/Bazen ... e_Deus_Ex/
Fantastisch, zo hoort het :)
In Deus Ex: HR was het altijd vervelend om plots te moeten vechten terwijl uw skills helemaal op stealth gericht waren.
Op zich is het inderdaad een goede ontwikkeling, maar het is wel jammer als je de game maar 1 keer wilt uitspelen dat je dan de baasgevechten mogelijk mist. :D

28
BozeGozerXrd wrote:Op zich is het inderdaad een goede ontwikkeling, maar het is wel jammer als je de game maar 1 keer wilt uitspelen dat je dan de baasgevechten mogelijk mist. :D
Ik vind dat niet zo heel erg jammer. Uiteindelijk verliest ge door een bepaalde aanpak ook vaak de kans om op andere plaatsen in de game te komen en andere dingen te ontdekken. Baasgevechten zijn natuurlijk wel iets groots, maar het is leuk dat er nog eens een game is die uw aanpak respecteert :)