Heb nog niet direct gal gespuwd op het laatste nieuws van de ps5 pro

Ik koop hem enkel als Concord 2 erbij zit
Neenee, eerst en vooral vind ik moeilijk om het waarom te vinden achter deze pro... Waarom moet ik nu net deze console kopen? Ze laten in hun presentatie een hele hoop games zien, maar ik zie niet direct in waarom ik deze dan moet kopen om hun oudere games opnieuw te spelen? The last of us part 2 als voorbeeld aanhalen? Da's zelfs een ps4 game (remastered versie niet bijgerekend). Of Alan Wake 2? Die game heb ik platinum gehaald en dus alles eruit gehaald. Ik zie dus gewoon niet in voor welke games ik dit zou moeten kopen omdat er uit kamp Sony niks meer wordt aangekondigd

Ik had verwacht een mooie showcase te zien met bv. een aankondiging van bv. ghost of tsushima 2 of die zogenaamde Venom game van Insomniac die prachtige gameplay zou laten zien. Dit zou het publiek warm maken voor zo'n console. Maar nu droppen ze deze gewoon en god mag weten waarom deze aankomt. Mijn ps5 heeft amper moeten puffen om games aan te kunnen, want ik ben enkel nog maar door Spiderman 2 omver geblazen qua technologie en grafische pracht. De rest was gewoon meh.
Daarbovendien... 950 (all in) euro? Ik was naar de presentatie aan het kijken, speciaal op onze nieuwste tv en ik zag echt amper verschil. Misschien door de kwaliteit van de stream, maar dan nog. Oké, tijdens de parade scène van Ratchet & Clank zagen de ventjes er in de achtergrond wat scherper uit, maar eerlijk? Ik heb tijdens deze scène mss 1 keer gekeken naar de achtergrond. En ik vond deze verschillen toch wel minimaal nu.
Of deze uitverkocht gaat geraken? Ik weet het eerlijk gezegd niet... We zitten momenteel in het midden van een generatie. De verschillen tussen ps5 en ps5 pro zijn echt minimaal. Tussen ps4 en ps5 waren deze enorm, zeker qua laadtijden alleen al. We zaten toen ook in het midden van de corona uitbraak waardoor de mensen zich thuis moesten bezighouden en zo'n nieuwe console dan wel welkom is. Plus toen was er ook het hele verhaal van schaarste wat dan weer de ogen doet fonkelen van mensen die er geen kunnen bemachtigen.
Ik weet het niet... Sinds de release van ps5 heeft Sony niet veel goeds meer gedaan in mijn ogen. Zeker dit jaar zijn ze wel hard gegaan met GOTY kandidaat Concord en de prijs van ps5 pro. Ik begin het er eigenlijk gewoon mee gehad te hebben met Sony.
EDIT:
Ahja, laten we ook nog de prijs van de controller niet vergeten. Even 5 euro laten stijgen, terwijl er kweenie hoeveel mensen last hebben van stick drift waaronder ik...