XIII-2 vond ik nog weer een stuk leuker dan XIII!
Lightning Returns vond ik, ondanks dat de action gerichte stijl me zeker toen een stuk minder aansprak, toch verrassend goed ook!
Re: Wat speel je op dit moment?
3887Niet naar mijn gewoonte, maar met verschillende games tegelijk bezig.
Fc26 (al is dat standaard tussendoor), Borderlands 4 op PS5 en The rogue Prince of Persia via Portal.
Fc26 (al is dat standaard tussendoor), Borderlands 4 op PS5 en The rogue Prince of Persia via Portal.
3888Black Ops 7. Ondanks de slechte verkoop (en terecht na al de bullshit de laatste jaren), toch de beste COD in jaren voor mij.
3889Ik was begonnen met (of na 13 jaar eindelijk verder gegaan met
) Bioshock 2, maar dan was er iemand die hielp met de online van WRC3 op de vita en die dan eerst uitgespeeld.
Dan was paveman een keer beschikbaar voor EA Sports WRC en sindsdien daarmee bezig.
Nog 1 WRC championship winnen in career mode, 1 championship (mag JWRC zijn) in championship mode doen waarbij ik in elke rally (of stage?) op podium moet staan en de 1600km trophy.
Als EA WRC klaar is hopelijk weer verder met Bioshock 2
Tussendoor ook nog steeds THPS3+4, daar heb ik het eerste level van THPS4 nu voor iedereen klaar en beetje begonnen met het tweede.
Dan was paveman een keer beschikbaar voor EA Sports WRC en sindsdien daarmee bezig.
Nog 1 WRC championship winnen in career mode, 1 championship (mag JWRC zijn) in championship mode doen waarbij ik in elke rally (of stage?) op podium moet staan en de 1600km trophy.
Als EA WRC klaar is hopelijk weer verder met Bioshock 2
Tussendoor ook nog steeds THPS3+4, daar heb ik het eerste level van THPS4 nu voor iedereen klaar en beetje begonnen met het tweede.
3890Dat doe je vlot vwb WRC kolm! Ik heb nog een heel stuk meer te gaan, al zijn de moeilijkste wel al aan kant...! Nu aan het kijken of ik nog iets voor RDR2 ga proberen of deze voor altijd aan de kant ga leggen...
3891De meeste trophies die ik gedaan heb zijn niet zo heel lang, vaak maar 1 stage.paveman wrote: 26 Nov 2025 15:36 Dat doe je vlot vwb WRC kolm! Ik heb nog een heel stuk meer te gaan, al zijn de moeilijkste wel al aan kant...! Nu aan het kijken of ik nog iets voor RDR2 ga proberen of deze voor altijd aan de kant ga leggen...
Enige waar ik wat op gevloekt heb zijn die 5 moments goud halen. Had er 3 maar kon geen korte vinden die lukten, er zijn er dan ook heel veel... uiteindelijk maar ff het internet geconsulteerd en de eerste twee die ik daarvan probeerde had ik ook meteen van de eerste keer.
Het WRC Championship in career zal nog wel ff duren en ik verwacht nog heel ver van die 1600 te zijn tegen dat ik de rest heb gedaan
Misschien moet ik RDR2 ook maar op mijn lijst zetten voor volgend jaar
3892God Of War Ragnarök, blijft een fantastische game, al 27u gespeeld 
Het blijft mij opvallen hoe goed de free roam wordt opgevuld met interessante verhalen, echt een meerwaarde
Het blijft mij opvallen hoe goed de free roam wordt opgevuld met interessante verhalen, echt een meerwaarde
3893Die moments heb ik die races gedaan die vermeld zijn op achievements.com.Kolm wrote: 26 Nov 2025 22:54De meeste trophies die ik gedaan heb zijn niet zo heel lang, vaak maar 1 stage.paveman wrote: 26 Nov 2025 15:36 Dat doe je vlot vwb WRC kolm! Ik heb nog een heel stuk meer te gaan, al zijn de moeilijkste wel al aan kant...! Nu aan het kijken of ik nog iets voor RDR2 ga proberen of deze voor altijd aan de kant ga leggen...
Enige waar ik wat op gevloekt heb zijn die 5 moments goud halen. Had er 3 maar kon geen korte vinden die lukten, er zijn er dan ook heel veel... uiteindelijk maar ff het internet geconsulteerd en de eerste twee die ik daarvan probeerde had ik ook meteen van de eerste keer.
Het WRC Championship in career zal nog wel ff duren en ik verwacht nog heel ver van die 1600 te zijn tegen dat ik de rest heb gedaan
Misschien moet ik RDR2 ook maar op mijn lijst zetten voor volgend jaar![]()
De trophy voor de 1600km geeft een percentage weer in je trophylijst. Vandaar kun je ongeveer raden hoeveel km je hebt en nog moet rijden.
Heb ondertussen ook niet meer verder gedaan met de game.
Ik speel dus alleen maar Call of Duty BO7 tegenwoordig
Maar ik vind de game echt goed (MP en Endgame). Seizoen 1 komt op 4 december, véél content!
Kan niet wachten op de Spec Ops III update voor GT7 en het PowerPack DLC! Eveneens op 4 december!!
3894Als je op PSNP kijkt, dan zie je hoeveel meter je hebt. Enige nadeel is dat PSNP bij updaten van je profiel, deze counters alleen gaat updaten als je een trophy gehaald hebt (in eender welke game). PocketPSN (www.pocketpsn.com) doet dat beter en gaat die counters ook altijd updaten.NTGSruler wrote: 02 Dec 2025 14:18 Die moments heb ik die races gedaan die vermeld zijn op achievements.com.
De trophy voor de 1600km geeft een percentage weer in je trophylijst. Vandaar kun je ongeveer raden hoeveel km je hebt en nog moet rijden.
Heb ondertussen ook niet meer verder gedaan met de game.
Ik speel dus alleen maar Call of Duty BO7 tegenwoordig![]()
Maar ik vind de game echt goed (MP en Endgame). Seizoen 1 komt op 4 december, véél content!
Kan niet wachten op de Spec Ops III update voor GT7 en het PowerPack DLC! Eveneens op 4 december!!![]()
Denk trouwens dat je die preciezere counters op de PS5 ook ergens kan zien?
Ik gebruik de trophylist op de playstation zelf eigenlijk zelden, hoogstens om te kijken of een trophy wel/niet is geunlockt die ik probeer te halen.
Ik zit nu qua aantal weken halverwege de career, maar qua aantal rally's op 5/13 ofzo.
1 rally is uiteindelijk maar 2 stages hier. Rally duurt 2 weken en elke week 1 stage van ongeveer 10km.
Gaat dus een heel stuk sneller dan vorige WRC games
Wat km betreft zit ik op 400 van de 1600 dus nog wel even te gaan
3895Oh hetzelfde hier hoor met de career. Ah ik doe er wel eens mee verder binnenkort.
Moet je de trophy misschien eerst pinnen om de counter te zien? Ik wist zelfs niet dat dat kon ?
Moet je de trophy misschien eerst pinnen om de counter te zien? Ik wist zelfs niet dat dat kon ?
3896Nee daar hoef je niet voor te pinnen. Als je naar je trophylijst gaat kun je precies zien hoe ver je bent...
3897Wel dat vraag ik mij dus af hoe dan? Ik zie gewoon een percentage bij de betreffende trophy maar het exact aantal meter/km zie ik niet.paveman wrote: 03 Dec 2025 20:23 Nee daar hoef je niet voor te pinnen. Als je naar je trophylijst gaat kun je precies zien hoe ver je bent...
Kolm laat uitschijnen dat je dit ook kan maar hoe dus vraag ik mij af?
3898Als je op de trophy klikt op ps5, opent er een popup venster met die trophy. Daar staat dan hoever je bent. Maar niet alle games (zover ik weet) geven dan de juiste getallen aan ipv percentageNTGSruler wrote: 04 Dec 2025 12:14Wel dat vraag ik mij dus af hoe dan? Ik zie gewoon een percentage bij de betreffende trophy maar het exact aantal meter/km zie ik niet.paveman wrote: 03 Dec 2025 20:23 Nee daar hoef je niet voor te pinnen. Als je naar je trophylijst gaat kun je precies zien hoe ver je bent...
Kolm laat uitschijnen dat je dit ook kan maar hoe dus vraag ik mij af?
- Trophy naam
- Trophy omschrijving
- Voortgang.
Bij voortgang staat er dan bv 2/28 .
En in trophy lijst zelf staat dan 7%
3899Bedankt Marty. Klopt wat je zegt, ik heb nu 44% voortgang voor de trophy van 1600km. Ik ging er vanuit dat je daar dan ook het aantal meter/km kon zien, wat ik al raar zou vinden om het niet "in"game te zien maar dan wel bij een trophy.
3900Ik dacht dat het in die pop-up altijd de absolute getallen toonde ipv % maar blijkbaar voor deze WRC niet 
Toont wel aan dat ik de lijst op PS5 echt weinig gebruik
Ergens is de data er wel want PSNP en PocketPSN tonen wel hoeveel meter je gedaan hebt dus jammer dat het op de PS5 zelf niet kan.
Toont wel aan dat ik de lijst op PS5 echt weinig gebruik
Ergens is de data er wel want PSNP en PocketPSN tonen wel hoeveel meter je gedaan hebt dus jammer dat het op de PS5 zelf niet kan.